Vs: Elektriauto ehitus
Ja 50kw bensukas on igas olukorras sama võimsusega? Kui palju sellest kõigest ratasteni jõuab? Lisaks on mission impossible teha sisepõlemismootor igas olukorras efektiivseks, nii et reaalsuses pole juttu isegi 20%-st vaid pakuks sinna 8% kanti keskmiselt.
On muide üks põnev akutüüp nimega flow battery, mida saab tankida nagu tavalist kütust ning ärakasutatud "kütuse" saab uuesti "täis laadida"
Ja 50kw bensukas on igas olukorras sama võimsusega? Kui palju sellest kõigest ratasteni jõuab? Lisaks on mission impossible teha sisepõlemismootor igas olukorras efektiivseks, nii et reaalsuses pole juttu isegi 20%-st vaid pakuks sinna 8% kanti keskmiselt.
On muide üks põnev akutüüp nimega flow battery, mida saab tankida nagu tavalist kütust ning ärakasutatud "kütuse" saab uuesti "täis laadida"
. Piduri peal polegi vaja talluda, kuna üks sõidurezhiim on selline, et gaasipedaali "null" on umbes kolmandiku peal ja pedaali täielikult vabastades toimub regenereeriv pidurdus, tunne on nagu sõidaks manuaalkastiga kõrge käiguga. Mis veoka järel laetud akude energia hinnaks tuleb, on omaette teema...
Comment