Vs: Elektriauto ehitus
. ehk siis elektrimootoril on alati maksimaalne pöördemoment mistahes pööretel 0-10 000..
Mis lollus see on? Näita mulle sellist mootorit. Aurumasin on selline.
. ehk siis elektrimootoril on alati maksimaalne pöördemoment mistahes pööretel 0-10 000..
Mis lollus see on? Näita mulle sellist mootorit. Aurumasin on selline.
Kui natuke lähemalt vaadata, siis on veermiku vedrustamata mass minimeeritud mõistuspäraselt, mitte maksimaalselt. Selge see, et igapäevaseks teeliikluseks valmistatud sõidukitel ei ole vedrustus/veermik võrreldav võistlustehnikaga, see ei ole ka eesmärk. Tavasõidukite tootmisel on valmistamise hinnafaktor väga määrav. Kuskil on tasakaalupunkt materjalivaliku, materjalikulu ja valmistamise tehnoloogia vahel.
Comment