Elektriauto ehitus
Collapse
X
-
Comment
-
Vs: Elektriauto ehitus.
GU50 lähenemine projekt Zummiga tundub igati mõistlik, et mitte öelda ideaalne. Doonori õige valikuga on miinimumini viidud originaaltehnika ümberehituste hulk ja lisanduste vajadus. Sisuliselt ainult mootori vahetus ja akupaki paigaldus (no kontrollerid, laadija(d) ja juhtmed muidugi ka). Mistõttu on ka kaasnevad ARK nõuded mõistlikult väikesearvulised.
Seega, kulud on kõigist võimalikest minimaalsed, aga kilomeetrile kulutatava energia rahaline kokkuhoid võrdluses sisepõlemismasinaga märkimisväärne (analoogsete ise-ehitatute EV näidete alusel). Teades siit foorumist kajastatud tööde põhjal Eriku võimet asju korrektse lõpuni viia, siis ei kahtle, et see projekt saab näidiseks, mida saab ja tasub korrata just Eesti oludes.
Edu!Comment
-
Vs: Elektriauto ehitus.
Kindlasti on võimalik. Mille peale mähid? Doonor DC-mootor on olemas, milline?
Auto liikudes linnakiirustel kasutatakse näiteks u. 7kW võimsust, mootor peab seega võimaldama vähemalt 12+ kW nominaalvõimsust. Ja olema seejuures kompaktne: näiteks D&D Systems ES-31B mootor kaalub seejuures alla 40kg.viimati muutis kasutaja GU50; 13 October 2011, 10:03.Comment
-
Vs: Elektriauto ehitus.
Huvitav kas Segway'd on keegi Eestis mõelnud teha?
Video ühest isetehtust:
Video kokkumonteerimisest:
... ja saabki trikke tegema
või tantsima minna...
Elektroonika töötab suitsu baasil.
Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.Comment
-
Vs: Elektriauto ehitus.
Ma hiljuti vaatasin kuidas täpselt minu elektriga varustamise ahel välja näeb ja kus paikneb. Kuigi elektriarvel kajastub taastuvenergia tasu siis minuni jõudvas ahelas pole küll kohta kus oleks mõeldav kommuteerida lisaks mingi muu päritoluga energiat - kõik tuleb Eesti EJ'st, isegi mitte HEJ pole mängus...Misasja?? Ega Eesti Energia ometi ei valeta ju?!
Nii et mine tea.
Kui teemaalgatajal oli mõttes kasutada Galaxy't toorikuna, kas äkki Voyager pole sobiv? On olemas ju lühike AWD ja elektrilise pidurisüsteemiga auto, mille FWD versiooni on tehas ka ise EV'na tootnud (natuke). Vedava tagasilla olemasolu annab ehitajale kombineerimiseks võimalusi, kandevõime oleks hea akude vedamiseks, AWD on ka natuke tõstetud kerega - akud saaks kõhu alla mitte salongi. Toodeti neid ka enne 1998 aastat, seega peaks ARK'is kergemini hakkama saama. Selle vastu räägivad küll suurem kaal ja ka lauppind...
http://www.auto24.ee/used/798273
Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
KonfutsiusComment
-
Vs: Elektriauto ehitus.
Osta.ee-s müügil lennuki generaator. Neist on varemgi elektriautosid tehtud.
http://www.osta.ee/********
E: http://www.osta.ee/index.php?fuseact...em_id=21600263 , et näha, milline generaator.Allkiri.Comment
-
Comment
-
Vs: Elektriauto ehitus.
Kui see on küsitud seoses Voyageriga siis jah, tehas on pannud kahesugust manuaalkasti FWD masinatele: 2,5L bensule ja 2,5L TD diislile (see üldlevinud VM Motori paadimootor). Nelikveolisi pole CHR kunagi manuaali ja nõrga mootoriga komplekteerinud, seevastu on idavirus mees kes pani ise kokku manuaali ja diisli nelikveole
- järelikult on seegi võimalik...
Kui arvestada et euromudelile on väga harva pandud ka 2.0L PTCruiseri/Neoni mootorit siis tekib huvitav võimalus - esivedu bensiiniga, vajadusel kas sõit või laadimine, tagavedu aga elektriga. Hübriid.Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
KonfutsiusComment
-
Vs: Elektriauto ehitus.
Manuaalkastiga Chrysla, tehtud elektriautoks, isegi akude lisapakk järelkärul on sellele olemas - http://www.tzev.com/1993_tevan_.htmlKui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
KonfutsiusComment
-
Vs: Elektriauto ehitus.
Näib et tööstuslik variant on samuti tulekul sellisest hübriidist kus klassikaline mootor veab esiotsa ja elekter taguotsa - http://forte.delfi.ee/news/auto/test...46884&l=wdelfi
Sellist tahaks juba toimivalt näha...Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
KonfutsiusComment
-
Vs: Elektriauto ehitus.
Võrdluseks:
Sama suured kered (küll tavaliselt 1,2t) ja bentsu otepritsemootorid (GDI-d) suudavad päris elus palavaga maanteid läbida ka 4,3-4,7l/100km.
Aga kõigi nende ökodega on see jama, et risud ei lähe ju soojaks ja kiiresti. Prantsuse asjad ja meie kliima;Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saaComment
Comment