Elektriauto ehitus

Collapse
X
 
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts
  • aqv
    Liige
    • 08/2009
    • 704

    #46
    Vs: Elektriauto ehitus.

    Esmalt postitatud GU50 poolt
    Misasja?? Ega Eesti Energia ometi ei valeta ju?!
    Aga mis energiat kasutades need "rohelised" generaatorid valmistati? Sepapajas kipuvad ka vist rohkem kivi- kui puusütt kasutama.

    Comment

    • GU50
      Liige
      • 11/2004
      • 2139

      #47
      Vs: Elektriauto ehitus.

      Esmalt postitatud aqv poolt
      Aga mis energiat kasutades need "rohelised" generaatorid valmistati? Sepapajas kipuvad ka vist rohkem kivi- kui puusütt kasutama.
      Lõpuni taandades on kõik ainult tähtede prügi.
      Lampelektroonika sinule ja minule - www.konka.ee | EMSpeaker valjuhääldid. | Trükkplaatide projekteerimine.

      Comment

      • TeeTL
        Liige
        • 02/2006
        • 847

        #48
        Vs: Elektriauto ehitus.

        GU50 lähenemine projekt Zummiga tundub igati mõistlik, et mitte öelda ideaalne. Doonori õige valikuga on miinimumini viidud originaaltehnika ümberehituste hulk ja lisanduste vajadus. Sisuliselt ainult mootori vahetus ja akupaki paigaldus (no kontrollerid, laadija(d) ja juhtmed muidugi ka). Mistõttu on ka kaasnevad ARK nõuded mõistlikult väikesearvulised.
        Seega, kulud on kõigist võimalikest minimaalsed, aga kilomeetrile kulutatava energia rahaline kokkuhoid võrdluses sisepõlemismasinaga märkimisväärne (analoogsete ise-ehitatute EV näidete alusel). Teades siit foorumist kajastatud tööde põhjal Eriku võimet asju korrektse lõpuni viia, siis ei kahtle, et see projekt saab näidiseks, mida saab ja tasub korrata just Eesti oludes.
        Edu!

        Comment

        • =SAAG=
          Liige
          • 01/2006
          • 258

          #49
          Vs: Elektriauto ehitus.

          Tere.
          Küsimus ,kas Eestis oleks sellist mootorit võimalik lasta mähkida? Kuna olen lasknud igasuguseid asju mähkida (milleks ise jalgratast leiutada) on need tööle hakanud.
          Oleks jälle kokkuhoiu koht.

          Comment

          • GU50
            Liige
            • 11/2004
            • 2139

            #50
            Vs: Elektriauto ehitus.

            Esmalt postitatud =SAAG= poolt
            Küsimus ,kas Eestis oleks sellist mootorit võimalik lasta mähkida?
            Kindlasti on võimalik. Mille peale mähid? Doonor DC-mootor on olemas, milline?
            Auto liikudes linnakiirustel kasutatakse näiteks u. 7kW võimsust, mootor peab seega võimaldama vähemalt 12+ kW nominaalvõimsust. Ja olema seejuures kompaktne: näiteks D&D Systems ES-31B mootor kaalub seejuures alla 40kg.
            viimati muutis kasutaja GU50; 13 October 2011, 10:03.
            Lampelektroonika sinule ja minule - www.konka.ee | EMSpeaker valjuhääldid. | Trükkplaatide projekteerimine.

            Comment

            • fre
              Liige
              • 02/2004
              • 3814

              #51
              Vs: Elektriauto ehitus.

              Esmalt postitatud =SAAG= poolt
              ..... Iseenesest ATV hea mõte aga katust pole peakohal! .....
              Huvitav kas Segway'd on keegi Eestis mõelnud teha?
              Video ühest isetehtust:

              Video kokkumonteerimisest:

              ... ja saabki trikke tegema

              või tantsima minna...

              Elektroonika töötab suitsu baasil.
              Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
              Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

              Comment

              • OSX
                Üldmoderaator
                • 02/2007
                • 5594

                #52
                Vs: Elektriauto ehitus.

                Esmalt postitatud GU50 poolt
                Misasja?? Ega Eesti Energia ometi ei valeta ju?!
                Ma hiljuti vaatasin kuidas täpselt minu elektriga varustamise ahel välja näeb ja kus paikneb. Kuigi elektriarvel kajastub taastuvenergia tasu siis minuni jõudvas ahelas pole küll kohta kus oleks mõeldav kommuteerida lisaks mingi muu päritoluga energiat - kõik tuleb Eesti EJ'st, isegi mitte HEJ pole mängus...

                Nii et mine tea.

                Kui teemaalgatajal oli mõttes kasutada Galaxy't toorikuna, kas äkki Voyager pole sobiv? On olemas ju lühike AWD ja elektrilise pidurisüsteemiga auto, mille FWD versiooni on tehas ka ise EV'na tootnud (natuke). Vedava tagasilla olemasolu annab ehitajale kombineerimiseks võimalusi, kandevõime oleks hea akude vedamiseks, AWD on ka natuke tõstetud kerega - akud saaks kõhu alla mitte salongi. Toodeti neid ka enne 1998 aastat, seega peaks ARK'is kergemini hakkama saama. Selle vastu räägivad küll suurem kaal ja ka lauppind...


                http://www.auto24.ee/used/798273
                viimati muutis kasutaja Scott; 25 October 2011, 04:00. Põhjus: täiendus, link
                Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                Konfutsius

                Comment

                • vax
                  Liige
                  • 04/2003
                  • 590

                  #53
                  Vs: Elektriauto ehitus.

                  Osta.ee-s müügil lennuki generaator. Neist on varemgi elektriautosid tehtud.
                  http://www.osta.ee/********

                  E: http://www.osta.ee/index.php?fuseact...em_id=21600263 , et näha, milline generaator.
                  viimati muutis kasutaja Scott; 25 October 2011, 04:05. Põhjus: osta.ee; pildid tagasi
                  Allkiri.

                  Comment

                  • OSX
                    Üldmoderaator
                    • 02/2007
                    • 5594

                    #54
                    Vs: Elektriauto ehitus.

                    Mingil põhjusel on lingid minu eelmises postis seotud ja mul pole võimalik postitust muuta. Ehk mõni mode lahutab lingid kui viitsib.
                    Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                    Konfutsius

                    Comment

                    • GU50
                      Liige
                      • 11/2004
                      • 2139

                      #55
                      Vs: Elektriauto ehitus.

                      Automaatkast on EV ümberehituseks sobimatu. Ülekandearvud pole optimaalsed, samuti kaod momendimuundajas on kahjumlikud. Manuaalkasti leidmine ja paigaldamine sellisele - kas on reaalne?
                      Esmalt postitatud OSX poolt
                      Mingil põhjusel on lingid minu eelmises postis seotud
                      Lampelektroonika sinule ja minule - www.konka.ee | EMSpeaker valjuhääldid. | Trükkplaatide projekteerimine.

                      Comment

                      • andreie
                        Liige
                        • 08/2003
                        • 1860

                        #56
                        Vs: Elektriauto ehitus.

                        Audi A6 variaatorkastil pole momendimuundajat, aga kahjuks kardetavasti gabariidid ja mass välistavad selle kasutamises.
                        If you think education is expensive, try ignorance.

                        Comment

                        • OSX
                          Üldmoderaator
                          • 02/2007
                          • 5594

                          #57
                          Vs: Elektriauto ehitus.

                          Esmalt postitatud GU50 poolt
                          Automaatkast on EV ümberehituseks sobimatu. Ülekandearvud pole optimaalsed, samuti kaod momendimuundajas on kahjumlikud. Manuaalkasti leidmine ja paigaldamine sellisele - kas on reaalne?
                          Kui see on küsitud seoses Voyageriga siis jah, tehas on pannud kahesugust manuaalkasti FWD masinatele: 2,5L bensule ja 2,5L TD diislile (see üldlevinud VM Motori paadimootor). Nelikveolisi pole CHR kunagi manuaali ja nõrga mootoriga komplekteerinud, seevastu on idavirus mees kes pani ise kokku manuaali ja diisli nelikveole - järelikult on seegi võimalik...

                          Kui arvestada et euromudelile on väga harva pandud ka 2.0L PTCruiseri/Neoni mootorit siis tekib huvitav võimalus - esivedu bensiiniga, vajadusel kas sõit või laadimine, tagavedu aga elektriga. Hübriid.
                          Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                          Konfutsius

                          Comment

                          • OSX
                            Üldmoderaator
                            • 02/2007
                            • 5594

                            #58
                            Vs: Elektriauto ehitus.

                            Manuaalkastiga Chrysla, tehtud elektriautoks, isegi akude lisapakk järelkärul on sellele olemas - http://www.tzev.com/1993_tevan_.html
                            Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                            Konfutsius

                            Comment

                            • OSX
                              Üldmoderaator
                              • 02/2007
                              • 5594

                              #59
                              Vs: Elektriauto ehitus.

                              Näib et tööstuslik variant on samuti tulekul sellisest hübriidist kus klassikaline mootor veab esiotsa ja elekter taguotsa - http://forte.delfi.ee/news/auto/test...46884&l=wdelfi
                              Sellist tahaks juba toimivalt näha...
                              Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                              Konfutsius

                              Comment

                              • erku
                                Liige
                                • 04/2008
                                • 1773

                                #60
                                Vs: Elektriauto ehitus.

                                Võrdluseks:
                                Sama suured kered (küll tavaliselt 1,2t) ja bentsu otepritsemootorid (GDI-d) suudavad päris elus palavaga maanteid läbida ka 4,3-4,7l/100km.
                                Aga kõigi nende ökodega on see jama, et risud ei lähe ju soojaks ja kiiresti. Prantsuse asjad ja meie kliima;
                                Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

                                Comment

                                Working...