Elektriauto ehitus
Collapse
X
-
-
Vs: Elektriauto ehitus.
Elektri osa jõuülekande poolelt on kindlasti....:
Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saaComment
-
Vs: Elektriauto ehitus.
Näiteks soodsa 500A kontrolleri teema. Ja sama asi kitina müügis (natuke palju Jeesust on garneeringuks, aga see pole kohustuslik).Comment
-
Vs: Elektriauto ehitus.
Pole küll auto, kuid hea mõte oleks:
Motikale elektri veoga külgkorv.
Jääb ära igasugune vaakumi ja võimenduse jama, pole vaja arkis pabereid määrida, ning kui katki läheb, saab küljest ära võtta ja soolona sõita.
Akude mahutamine ei ole ka eriline probleem.
Pole vaja ka võimast mootorit ning suuri akusid.Comment
-
Vs: Elektriauto ehitus.
kuidas ark paberimäärimisest mööda pääseb sellise lahendusega? külgkorviga tsikli registreerimine on minuteada sama keeruline kui nullist auto ehitamine ja registreerimine. Iseasi on muidugi juba korviga registris olevast rattast ümber ehitada.Comment
-
Vs: Elektriauto ehitus.
Vaakumi teemal pole mõtet endal juhet kokku ajada, on olemas elektrilised pidurivõimendid. Elektriauto ehitamine nõuab mitte ainult elektroonikateadmisi, vaid ka autoalaseid, seda mis puutub autoehitusse ja selle toimimisse. Ja kes ikka TÕSISELT teemaga tegelda tahab, lugegu läbi kasvõi eelpool mainitud raamat endale elektriauto ehitamisest.Comment
-
Vs: Elektriauto ehitus.
Nagu juba eelpool kirjutatust selgub, vajab suurem mass pidurdamisel suuremat jõudu ja selle tekitamiseks on kasulik kasutada võimendit. Kerge masina puhul puudub selleks igasugune vajadus. Sama on ka roolimise kergemaks tegemisega.
Suurema pidurdusjõu saamiseks võib muidugi alati pidurdada ka kõrgema ülekande pealt ja jällegi pole tarvis võimendit ega vaakumit. Milleks keeruliseks ajada. Iga vähegi loogiliselt mõtlev või/ja autoalaselt pädev saab aru, et igasugu lisad annavad masina kaalus tunda, see aga annab tunda tarbimises.Comment
-
Vs: Elektriauto ehitus.
Pidurite võimendamise vajadus ja üldse tehnilised üksikasjad seoses mootorsõidukitega tulenevad kindlatest reeglitest, mis on kirjas sellises dokumendis: Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded Lugege ja nautige
Comment
-
Vs: Elektriauto ehitus.
Kisub kangesti OT poole, aga ma ei näinud ühtki kohta pidurite all, mis nõuab võimendi kasutamist.
Mootorsõidukite alla kuuluvad ka traktorid, rollerid mootorrattad väikeautod jne, milledel tihtipeale pole tehase poolt ette nähtud võimendit, milleks iseehitaja sellega peaks siis pead vaevama, kui võimalus on ilma läbi ajada.
Nagu mitmetel traktoritel on tehtud, saab paigutada pidurid enne lõppülekannet ja saab edukalt tagada piisavapidurdusjõu ka mitme tonni peatamiseks ja seda suht kergepidurivajutusega, loomulikult ilma võimenditaComment
-
Vs: Elektriauto ehitus.
Olgu siis OT, kuigi ma nii ei arva, sest elektriauto on sõiduk ja peab vastama nõuetele. Mina lugesin määrusest välja, et võimenduse vajadus tehakse kindlaks katsetamise tulemusena, ehk pidurdusteekond peab olema saavutatud teatud jõuga pedaali vajutades. Võtame näiteks võimenduseta tooriku, kui ehituse käigus juhtub, et akude massi tõttu tõuseb endisest suuremaks tühimass, siis on alust arvata, et on pikenenud ka pidurdusteekond, siis oleks ju alust kontrollida üle pidurdusteekonna ja piduritele vajutamise jõu suhet. Samuti mitteniiväga otse on seal räägitud roolivõimendusest ja muust seadmestikust.Comment
-
Vs: Elektriauto ehitus.
Ferraril pole pidurivõimendit
Pidurivõimendi peab olema, kui see on algselt olnud olemas ümberehituse baasiks kasutataval masinal. Elektrilisi pidurivõimendile mõeldud vaakumpumpasid on saada mitmesuguseid, see ei ole üldse teema. Teema on, et pidurivõimendi on liigne energiakulutaja.
Mis aga puutub massidesse, siis täismassi ei saa kasvatada lõpmatult, valmistajatehase poolt spetsifitseeritud teljekoormusi ei tohi ületada, seal tuleb piir vastu.Comment
-
Vs: Elektriauto ehitus.
Pea kõike saab ümber teha, aga ekspertiis tuleb pärast läbida ja maksta. Teljekoormustega on keerulisem, sest võib-olla rakse tõestada, et antud telg tõesti enam kannab, kui valmistaja auto all ette on andnud. Võimalik muidugi, et antud sõlmed on kasutusel samal tootjal mõnel suuremal mudelil.Comment
-
Vs: Elektriauto ehitus.
Eesti autoregister on üks isevärki asutus, mis kehtestab endale ise reegleid ja käitub neile vastavalt.
Kindlaim moodus sellise ümberehituse (kui ehitada miski seeriamasina põhjale) liikluslegaalseks saamiseks on kontakteeruda isiklikult selle asutise tehnoosakonnaga.
Loomulikult korralikult ettevalmistununa. Joonised, skeemid, arvutused jms.. Ja tingimata enne, kui asud reaalseid kulutusi tegema. Nemad annavad ümberehitusplaanidele oma hinnangu ja soovitad ka eksperdi(d). Viimasega on ka mõistlik asjad enne läbi arutada.
Ja tasub jälgida, et oma asjadega alati sama ametimehe juurde satud, palju seletamisvaeva jääb ära.Comment
-
Vs: Elektriauto ehitus.
Kelly müüb selliseid mootoreid:
Otseveoga auto mootoritest on see kahtlemata üks odavamaid variante. Arvestama peab, et neil peaks juhtmed vahetama jämedamate ning parema isolatsiooniga juhtmete vastu - on juhtunud, et sealt võlli seest asi lihtsalt põleb läbi.
Muidugi on sinna vaja nelja 3-faasilist kontrollerit ning kui tahta mootoritega pidurdada (mis oleks ju elegantne, milleks teha lihtsalt mingit käkki kui võib teha ASJA) siis tuleks võtta regen toega kontrollerid.
Endless-sphere.com foorumis oli kusagil ka vabavaralise kontrolleri teema koos skeemi, cpu koodi ja muu vajalikuga.
Kuna ARK nõuab et pidurid peavad olema seeriaauto omad, siis tuleks sinna treida ilmselt flantsid auto piduriketta kasutamiseks.Allkiri.Comment
-
Comment