Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Propeller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Vs: Propeller

    Nu kõik oleneb mootorist ja propelleri sammust.Mida suurem on samm,seda vähem vajab pöördeid.
    Aga ära propi sammuga üle inguta,muidu jääb lahjaks ja hakkab mootorit surmama.
    Muide mitu hp-see mootor on?

    Comment


      #47
      Vs: Propeller

      Esmalt postitatud tcumen poolt
      Muruniiduki mootori kasutamisel pead jälgima ka tema tööasendit. Suur enamus, kui mitte kõik on paiskõlitusega ja tööasendiks võll allapoole.
      Mootori võlli horisontaalasendisse pööramisest head nahka ei tule.

      Mootori saab teise asendisse paigutada küll,kuid kepsu õlitusavale tuleb aretada pisikene kulp,mis õli üles viskaks.Saab teha väikse diameetrilisest vasktorust.

      Comment


        #48
        Vs: Propeller

        Soovitaks head mootorit,saab odavalt kätte ja piisavalt võimas.
        Mul motodeltaplaani ehitamine käsil ja Nissan Micra MA10 sobib sinna peale nagu rusikas silma auku.

        Propeller tuleb vastupäeva labadega ja diameetriga 1720 mm.
        Väga hea mootor on,kerge,alu plokiga,võimas,ökonoomne.
        Lollikindel!

        Comment


          #49
          Vs: Propeller

          Tekkis selline mõte: kui paneks tiivikule plekiribast vitsa ümber, kas oleks mingit abi müra vähendamise suhtes? Asjatundjate arvamus on teretulnud!

          Comment


            #50
            Vs: Propeller

            vitsa ümber panemine tekitab lisaliiteid ja pigem lisamüra. müra ja tuuletakistuse vähendamiseks ongi propellerid lihvitud-lakitud-poleeritud.
            ise olen teinud propasid kuni 20 cm kanti. mida suurem teha, seda enam oli minul probleeme tasakaalu saavutamisega ja töömaht hakkas motivatsiooni kärpima. 10cm kandis olevad said tehtud silma järgi, lõigatud mõistlikult õhukeseks, servad teravaks ja pinnad siledaks. lakki ei kasutanud ja seepärast rikkus vesi need kiiresti. kõigest hoolimatta sai elektrimootorite otsas nendega paate käitatud. kruvide tegemine osutus liiga rakseks, seepärast neid propasid lõigatud saigi. samuti oli propa otse mootorile kinnitatav, oma algeliste kruvide puhul aga mina sobivat kombinatsiooni ei suutnud leida.
            propelleri tegemine ei ole niivõrd raske, kui töömahukas ja aeganõudev.
            propelleri plussiks reaktiivi ees on suur tõukejõud seistes. lühikestel madalatel lendudel on siiani kasutuses propellerid, kuna nendega on odavam. paraku kaotab kiiruse ja kõrguse kasvades propeller tõukejõudu. teemaalgatajal ei ole kõrgust ega ka arvestatavat kiirust, seega mõislik propelleri-mootori kooslus võiks päris effektiivne olla. USA filmides on igasuguseid "vanne", mis soode, veekogude ja ka lume peal liiguvad ja need ei ole filmitrikid.
            kui muidugi raha üle, siis võib ka reaktiive kasutada. kunagi nägin mingil mudelisaidil mudeli reaktiivmootorit, mille võimsus oli miski 20kW ja hind oli vist ca 2EEK/W. selline sobiks väikeautole kiirteel lisamootoriks
            Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

            Comment


              #51
              Vs: Propeller

              Unustage see muruniitja. Selleks, et ehitada isegi ühekohalist aerosaani peab mootori võimsus olema vähemalt 10..12hj. Mul peaks veel olema alles üks venekeelne käsiraamat sel teemal, seal kõik vajalikud arvutused sees. Kui hakata niisama lambist tegema siis võib välja tulla selline Jaan Tatika stiilis iseliikur (ainult katuselt alla).

              Comment


                #52
                Vs: Propeller

                Nägin mingilt kanalilt (ei olnud mc gaiver või a-rühm kuidas vanarauast, (tähtsaim osa oli diiselmootori turbo) ehitati täiesti töötav reaktiivmootor.
                Aparaadil oli veel teine mootor, mis oli vajalik turbo määrde õlisurve tekkitamiseks ja kütusepumbale.
                Käivitamisel kasutati mingit-sorti relaka või drelli taolist elektrilist tööriista.

                Mõnede vendade reaktiivmootorid on internetist täitsa leitavad:
                MINULE EI MEELDI KUI MÕNINGAD ISIKUD MINU POSTITUSI MUUDAVAD,
                KUI POSTITUS EI SOBI SIIS PALUKS SEE KUSTUTADA !

                Comment


                  #53
                  Vs: Propeller

                  Ohutustehnika nõuab, et maa peal liikuva kaadervärgi propeller peaks kindlasti olema liikumatu tugeva traatvõrgu sees. Pöörlev propeller võib kergesti mõne ette juhtuva pea või käe läbi lõigata. Näha on kah liikuvat raske. Propelleriga saan vajab palju tugevamat mootorit kui mingi maast lükkava lindi või hammasrattaga saan.

                  Comment

                  Working...
                  X