Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Miele tolmuimeja parandus
Collapse
X
-
Vs: Miele tolmuimeja parandus
Kas loogiline mõtlemine ei aita?
Võtame mingi suvalise takisti värvikoodide määramise tarkvara/veebilehe. Mida näeme?
kollane - ? - ? - kuldne - kuldne
Kui on 4 värvi, võiks takistus olla vahemikus 4...5Ω.
Kui on 5 värvi, võiks takistus olla vahemikus 40...50Ω.
Ehk? Vist? Võib-olla?
Äkki saab vähemalt värvuste arvu tuvastada. Ja/või kui traat täielikult aurustunud pole, siis lausa terveksjäänud traadijupi takistuse ära mõõta, hiljem veidikene arvutada, peale seda katseliselt täpsustada. Vaevalt täiesti täpne väärtus ülioluline on. Või siiski?
Lihtsalt mõte, mitte käsk tegutsemiseks.
Comment
-
Vs: Miele tolmuimeja parandus
Kui tunnistad, et oled võhik, siis milleks oli vaja sisse ronida masinale! Takisti tossamisel peab olema põhjus. Kui seda ei oska otsida, siis teed remontijatel edaspidise elu keerulisemaks! Vii remonti, ennem kui veel midagi maha põleb! Ka on hr.katkine jutt õige. Jahutuse ava on jäetud, kas see ka piisav oli? Takistit mõõtnud oled? Arvatavalt mitte. Üldjuhul on selliste asjakeste mootoril järjestikku sümistor, mis esimesena annab otsad! Asjakese asukoht on muidugi saladus ja siinsed inimesed peavad mõistatama, milline on tegelik olukord!
Comment
-
Vs: Miele tolmuimeja parandus
Tänud kaasa mõtlemast. Nii, mudel on S291. Otse ühendades mootor töötab, sädemeid ei pillu. Takisti takistuseks näitas lõpmatust.
Minu võhiklik lähenemine asjale oli järgmine: veendusin multimeetriga lüliti toimimises. Edasi ühendasin mootori otse vooluvõrku, mille peale see 1600 vatti ennast võrdlemisi energiliselt põrandal ringi pööras ja mootori külge kinnitatud trükkplaat lahti murdus. Trükkplaati menetledes selgus, et üks joodis oli täiesti kontaktivõimetuks põlenud. Plötserdasin selle enam-vähem kokku ja ühendasin seina - vaikus. Edasi uurides jõudsin kärsanud takistini. Oomipoes mind aidata ei osatud ja siin ma nüüd olen. Mootori testisin uuesti üle, nüüd olin juba targem ja panin selle ennem korpusesse
Lisan pildi trükkplaadist. Ülemine käkkjoodis oli see, mis oli täiesti kontaktitu ja alumist mötsisin kuna sellesse oli mootori testimise tagajärjel kerge mõra tekkinud.
Comment
-
Vs: Miele tolmuimeja parandus
Läbipõlenud takistit saab mõõta nii, et paned kõigepealt testrijuhtme takisti ühe otsa külge ja teisega liigud mööda takisti spiraali võimalikult kaugemale kuni katkestuse kohani, seejärel korrata teise otsaga. Takistused kokku liites saab enam-vähem suurusjärgu teada.
Comment
-
Vs: Miele tolmuimeja parandus
Eeldab seda, et traat pole täielikult aurustunud. Aga ega muud võimalust eriti polegi.
Sest kui vaadata guugli pilte, siis seal tundub kõrvuti olevat hõbe ja kuld (ehk siis minu halva silmanägemise juures 4.72±5% Ω), sinu pildil aga kuld ja kuld.
Comment
-
Vs: Miele tolmuimeja parandus
Vaevalt et seal mingi super eriline skeem on.
Googeldad näiteks
регулятор оборотов пылесоса схема
Või kuidagi teisiti sarnaselt
Vaatad sealt pilte
Siis joonistad neid stiili mõttes eeskujuks võttes oma plaadi pealt oma skeemi paberi peale
Võrdled
Kindlasti leiad sama või peaaegu sama asja üles
Saad aru mida see takisti seal tegelikult teeb ja kui kriitiline ja mis vahemikus on selle väärtus
Ja siis edasi süvenedes:
10% tõenäosust et paned uue takisti ja asi hakkab tööle
90% tõenäosust et läbi on türistor ja/või see juhtahela diac selle juures
Ja veel variant et asja mahapõlemise algpõhjuseks on keeramisega ärakulunud potekas
Comment
-
Vs: Miele tolmuimeja parandus
No nii, vajaliku väärtuse leidsin lõpuks trükkplaadi tähist guugeldades ühest prantsuskeelsest foorumist.
Kaua ei jõdnud masin töötada enne kui andis otsad üks teine takisti plaadil. Peale selle vahetamist põles lahti sama türistori radika kontakt, mis alguseski. Kuna koostööst otsustas loobuda ka jootekolb, jätsin trükkplaadi vahelt ära ja masin töötas täisvõimsusel siiani, kuni mootor hakkas sädemeid pilduma. Läheb nüüd oma väljateenitud puhkusele.
Comment
Comment