Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Miele tolmuimeja parandus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Miele tolmuimeja parandus

    Ahoi, aidake võhikut. Võimsuse reguleerijaga tolmuimeja kooles ära, trükkplaadil on kärsanud takisti, mille väärtust pole võimalik välja lugeda. Miele paraku vajalikku infot ei väljasta. Äkki on keegi kokku puutunud.
    Click image for larger version

Name:	takisti.jpg
Views:	1
Size:	346,4 KB
ID:	883218

    #2
    Vs: Miele tolmuimeja parandus

    Tundub, et oligi disainitud teatud aja pärast katki minema.

    Mudeli võiks ka lisada.

    Comment


      #3
      Vs: Miele tolmuimeja parandus

      Kas loogiline mõtlemine ei aita?
      Võtame mingi suvalise takisti värvikoodide määramise tarkvara/veebilehe. Mida näeme?
      kollane - ? - ? - kuldne - kuldne
      Kui on 4 värvi, võiks takistus olla vahemikus 4...5Ω.
      Kui on 5 värvi, võiks takistus olla vahemikus 40...50Ω.
      Ehk? Vist? Võib-olla?
      Äkki saab vähemalt värvuste arvu tuvastada. Ja/või kui traat täielikult aurustunud pole, siis lausa terveksjäänud traadijupi takistuse ära mõõta, hiljem veidikene arvutada, peale seda katseliselt täpsustada. Vaevalt täiesti täpne väärtus ülioluline on. Või siiski?

      Lihtsalt mõte, mitte käsk tegutsemiseks.

      Comment


        #4
        Vs: Miele tolmuimeja parandus

        Remonti alustame kõigepealt turbiinist, Ühendame otse vooluvõrku. Töötab norm. ilma kollektori sädeluseta, edasi sümistor - lühised, katkestused jne. Kui kõik on norm, siis mõtleme takistite ja muu üle...
        päike, õhk ja ...

        Comment


          #5
          Vs: Miele tolmuimeja parandus

          Kui tunnistad, et oled võhik, siis milleks oli vaja sisse ronida masinale! Takisti tossamisel peab olema põhjus. Kui seda ei oska otsida, siis teed remontijatel edaspidise elu keerulisemaks! Vii remonti, ennem kui veel midagi maha põleb! Ka on hr.katkine jutt õige. Jahutuse ava on jäetud, kas see ka piisav oli? Takistit mõõtnud oled? Arvatavalt mitte. Üldjuhul on selliste asjakeste mootoril järjestikku sümistor, mis esimesena annab otsad! Asjakese asukoht on muidugi saladus ja siinsed inimesed peavad mõistatama, milline on tegelik olukord!
          viimati muutis kasutaja rainadov; 06 m 2020, 18:35. Põhjus: täiendus

          Comment


            #6
            Vs: Miele tolmuimeja parandus

            Tänud kaasa mõtlemast. Nii, mudel on S291. Otse ühendades mootor töötab, sädemeid ei pillu. Takisti takistuseks näitas lõpmatust.

            Minu võhiklik lähenemine asjale oli järgmine: veendusin multimeetriga lüliti toimimises. Edasi ühendasin mootori otse vooluvõrku, mille peale see 1600 vatti ennast võrdlemisi energiliselt põrandal ringi pööras ja mootori külge kinnitatud trükkplaat lahti murdus. Trükkplaati menetledes selgus, et üks joodis oli täiesti kontaktivõimetuks põlenud. Plötserdasin selle enam-vähem kokku ja ühendasin seina - vaikus. Edasi uurides jõudsin kärsanud takistini. Oomipoes mind aidata ei osatud ja siin ma nüüd olen. Mootori testisin uuesti üle, nüüd olin juba targem ja panin selle ennem korpusesse

            Lisan pildi trükkplaadist. Ülemine käkkjoodis oli see, mis oli täiesti kontaktitu ja alumist mötsisin kuna sellesse oli mootori testimise tagajärjel kerge mõra tekkinud.

            Click image for larger version

Name:	trükkplaat.jpg
Views:	1
Size:	110,5 KB
ID:	872489

            Comment


              #7
              Vs: Miele tolmuimeja parandus

              Läbipõlenud takistit saab mõõta nii, et paned kõigepealt testrijuhtme takisti ühe otsa külge ja teisega liigud mööda takisti spiraali võimalikult kaugemale kuni katkestuse kohani, seejärel korrata teise otsaga. Takistused kokku liites saab enam-vähem suurusjärgu teada.
              73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
              ATiP1pN4XeM

              Comment


                #8
                Vs: Miele tolmuimeja parandus

                Eeldab seda, et traat pole täielikult aurustunud. Aga ega muud võimalust eriti polegi.
                Sest kui vaadata guugli pilte, siis seal tundub kõrvuti olevat hõbe ja kuld (ehk siis minu halva silmanägemise juures 4.72±5% Ω), sinu pildil aga kuld ja kuld.

                Comment


                  #9
                  Vs: Miele tolmuimeja parandus

                  Vaevalt et seal mingi super eriline skeem on.
                  Googeldad näiteks

                  регулятор оборотов пылесоса схема

                  Või kuidagi teisiti sarnaselt
                  Vaatad sealt pilte
                  Siis joonistad neid stiili mõttes eeskujuks võttes oma plaadi pealt oma skeemi paberi peale
                  Võrdled
                  Kindlasti leiad sama või peaaegu sama asja üles
                  Saad aru mida see takisti seal tegelikult teeb ja kui kriitiline ja mis vahemikus on selle väärtus
                  Ja siis edasi süvenedes:
                  10% tõenäosust et paned uue takisti ja asi hakkab tööle
                  90% tõenäosust et läbi on türistor ja/või see juhtahela diac selle juures
                  Ja veel variant et asja mahapõlemise algpõhjuseks on keeramisega ärakulunud potekas

                  Comment


                    #10
                    Vs: Miele tolmuimeja parandus

                    No nii, vajaliku väärtuse leidsin lõpuks trükkplaadi tähist guugeldades ühest prantsuskeelsest foorumist.
                    Kaua ei jõdnud masin töötada enne kui andis otsad üks teine takisti plaadil. Peale selle vahetamist põles lahti sama türistori radika kontakt, mis alguseski. Kuna koostööst otsustas loobuda ka jootekolb, jätsin trükkplaadi vahelt ära ja masin töötas täisvõimsusel siiani, kuni mootor hakkas sädemeid pilduma. Läheb nüüd oma väljateenitud puhkusele.

                    Comment

                    Working...
                    X