Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

3-faasilise mootori termokaitse ühendamise skeem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    3-faasilise mootori termokaitse ühendamise skeem

    Oleks vaja mingit skeemi kuidas installida mootoris olev termokaitse töötavaks lahendiks?
    Vahetan läbipõlenud mootori teise vastu, millel on termokaitse sees aga oleks vaja teada kuidas ta töötab. Guugeldamine ei andnud tulemusi.
    * * * * *

    #2
    Vs: 3 faasilise mootori termokaitse ühendamise skeem.

    Eks pead alustuseks kindlaks tegema, kas on mingi termoandur, mis nõuab lisaks elektroonikat või lihtsalt bimetall lüliti.

    Comment


      #3
      Vs: 3 faasilise mootori termokaitse ühendamise skeem.

      Kas see peab olema kusagil kirjas?
      * * * * *

      Comment


        #4
        Vs: 3 faasilise mootori termokaitse ühendamise skeem.

        Mina küll ei tea. Kui pole kirjas, kasuta testrit. Või kust sulle üldse selline mõte pähe tuli, et seal termokaitse on?

        Comment


          #5
          Vs: 3 faasilise mootori termokaitse ühendamise skeem.

          Müüja, bevi.ee ütles tolle mootori kohta, et termokaitse on sees, aga ok põhimure on mul teine.
          Nimelt sai ostetud nelikanthöövel. https://ee.logosol.com/freesid/logosol-ph360/, kinnitatud ilusti Brentexi tendga treilerile, et hakata mobiilset teenust pakkuma. http://lintsaekaater.ee/mobiilne-nel...veldamine.html
          Kuna minu igapäevategevus on mobiilse saekaatriteenuse pakkumine saekaatriga, mille põhimootor on 11kw+ 2x0,75kw lisamootorid, millega saan teenust osutada üldjuhul ka C16A kaitsme tagant, siis nelikandiga 5+4+2x3kw ma enam tõenäoliselt 16A alt tööd teha ei saa. Selleks mõtlesin, et vajadusel jagan mootoreid vajadusel erinevate allikate vahelt, kas klient+ naaber või klient+genekas. Selleks lasin teha ka elektrikilbi, kus on 5tk 16A pesasid. Paraku oli koostaja teinud ühe vea ja ühel pesal ühendanud N ja F3 juhtmed vastupidi. Täna ühendades aga käis pauk ja mingi pisikene elektroonikaplokk on tahmane. http://album.ee/node/29808727/50028737 Kuna aga mootoritest tuleb peale maanduse ja faaside veel 2 juhet ja skeemi pealt vaadates ongi tegu mootorite termokaitsetega. Kuna ma elektriasjandust väga palju ei jaga ja skeemilt välja lugeda ei mõista, et mida see plokk tegi, siis uurin võimalust ilma plokita masina töölesaamiseks. Ilma termokaitseta saaksin ilmselt masina tööle, aga parem oleks kui termokaitse ka töötaks.
          * * * * *

          Comment


            #6
            Vs: 3 faasilise mootori termokaitse ühendamise skeem.

            Õnneks on see plokk lihtsa ülesehitusega ja standardjuppidest. On võimalik lasta ära parandada.
            Korrektne termokaitse võiks olla küll kui tehas ette näinud, eriti kui kasutatakse ebastabiilseid toiteallikaid.

            Comment


              #7
              Vs: 3 faasilise mootori termokaitse ühendamise skeem.

              Esmalt postitatud ardi.s poolt Vaata postitust
              Kuna aga mootoritest tuleb peale maanduse ja faaside veel 2 juhet ja skeemi pealt vaadates ongi tegu mootorite termokaitsetega.
              Saab ju mõõta takistust nende kahe juhtme vahel. Kui takistus on nullilähedane, ongi bimetall. Kui takistus on märgatavalt suurem, on tegemist anduriga, andur paraku ilma elektroonikata ei tööta.

              Mis aga sellesse paugu teinud tahmasesse asjandusse puutub, siis selle lõhkilennanud ketta (suure tõenäosusega tavaline ülepingekaitse) ja sulavkaitse saab välja vahetada. Tegelikult ülepingekaitse võib ka lihtsalt ajutiselt eemaldada, töötab ka ilma selleta, paraku vaid kuni järgmise ülepingeni. Kui joppab, hakkab asi jälle normaalselt tööle.

              Comment


                #8
                Vs: 3 faasilise mootori termokaitse ühendamise skeem.

                Lisan ka elektriskeemi http://album.ee/node/29808855/50028737
                * * * * *

                Comment


                  #9
                  Vs: 3 faasilise mootori termokaitse ühendamise skeem.

                  Mina küll seda skeemi niipalju suurendada ei suuda, et sealt midagi välja lugeda õnnestuks.

                  Comment


                    #10
                    Vs: 3 faasilise mootori termokaitse ühendamise skeem.

                    Mootoritel tunduvad olema bimetall kaitsmed ja kõigi mootorite omad on ühendatud jadasse, mis annab lülituskontuurile toidet.
                    Kaval elektroonika plokk on millegiks muuks, mille ülesannet on skeemilt raske tuvastada. Äkki on tegemist mootori piduriga, et kiiremini seisma jääks.

                    Comment


                      #11
                      Vs: 3 faasilise mootori termokaitse ühendamise skeem.

                      Esmalt postitatud A.S. poolt Vaata postitust
                      Mina küll seda skeemi niipalju suurendada ei suuda, et sealt midagi välja lugeda õnnestuks.
                      Sealt saab valida ka pildi originaalsuuruses http://static1.album.ee/files/1192/3...08855_0G2b.jpg
                      * * * * *

                      Comment


                        #12
                        Vs: 3 faasilise mootori termokaitse ühendamise skeem.

                        Esmalt postitatud ardi.s poolt Vaata postitust
                        Sealt saab valida ka pildi originaalsuuruses
                        Leidsin lõpuks selle nupukese ka ise üles, teadsin, et kusagil peab see olema.
                        Aga seal tunduvad jah bimetallid olevat (seega kaitse töötab endiselt), elektroonika teeb midagi muud. Mida konkreetselt, ei hakka oletama.

                        Comment


                          #13
                          Vs: 3 faasilise mootori termokaitse ühendamise skeem.

                          Kui väga kõvasti silmi pingutada siis on näha et "BROMSKORT" ehk piduri kaart.

                          Comment


                            #14
                            3-faasilise mootori termokaitse ühendamise skeem

                            Siis on hästi, kui bimetall. Nagunii tuleb lisaks panna täiendav ahel etteveo mootorile, et välja lülituks kui jagatud vooluallikate puhul teisest vooluallikast vool katkeb. Lisaks tuleks ette panna ka metalli andur, mis etteveomootori kohe seiskaks kui metalliga materjal peaks üle minema. Kas on selle kohta kellelgi soovitusi?

                            Esmalt postitatud martinr112 poolt Vaata postitust
                            Kui väga kõvasti silmi pingutada siis on näha et "BROMSKORT" ehk piduri kaart.
                            Ilmselt siis etteveomootori oma. Kui oluline ta olla võib? Ilmselt on höövlivõllide inerts suurem kui etteveo oma ja seisates või voolu tõttu seiskudes jääks ettevedu nagunii varem seisma.
                            viimati muutis kasutaja Scott; 24 m 2018, 00:12. Põhjus: järjestikpostitused kokku
                            * * * * *

                            Comment


                              #15
                              Vs: 3 faasilise mootori termokaitse ühendamise skeem.

                              Skeemilt ju näha et Överkutter. Võiks arvata, et tähendab pealmist lõiketera.
                              Tegemist on ohutusega, sest pika vabajooksu tõttu ei pruugi kärsitumad operaatorid seismajäämist ära oodada ja avavad korpuse.

                              Comment

                              Working...
                              X