Sagedusmuundur vahele

Collapse
X
 
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts
  • A.R.
    Liige
    • 02/2008
    • 5954

    #16
    Vs: Sagedusmuundur vahele

    Kuidas selle sagedusmuundaja ja mootoriga lood on?
    Kas mootori võimsus säilib?

    Vähendame kiirust kaks korda so 25 Hz.
    Kas jõud (pöördemoment) suureneb kaks korda?
    Kui "sagedusmuundajaks" on hammasrattad, siis jõud muutub.

    Aga kui toiteks on alalisvool kas siis on jõud hästi suur?
    Asünkrooni puhul vist mitte?

    Comment

    • jenkki
      Liige
      • 02/2012
      • 11

      #17
      Vs: Sagedusmuundur vahele

      Esmalt postitatud kirilind poolt
      Olen näinud sellist lintsaagi millel oli selline väike kangike.Kangil oli fikseeritud kesk asend ja saeraami kelk seisis selles asendis,kui kangi liigutasid ettpoole, liikus ka lindi raam edasi.Mida rohkem ettepoole lükata seda kiiremini liikus.Kangi tagasi tõmbamisel oli vahepeal keskasend ja kui sellest asendist tahapoole liigutasid liikus ka lindi raam tahapoole kangi asendist sõltuva kiirusega.Kusjuures suuna muutust enne ei toimunud kui mootor oli seiskunud vahepeal.Boonuseks oli saeraamil peal ka tabloo mis näitas lindi raami liikumise kiirust.
      Liikuma olekski pannud magnetkäiviti ja nupplülitiga, mida saab siis kangiga juhtida. Lükkad kangi edasi, raam liigub edasi. Lased kangi lahti, raam seisab. Tõmbad kangi enda poole, raam liigub tagasi. Lased kangi lahti, raam seisab. Aga selle edasi liikumise kiirusega tekib probleeme, üks ja sama stabiilne kiirus.
      Mingi sagedusmuundur või midagi oleks tulnud sinna vahele panna. Paned aga sagedusmuunduri, tekib vist probleeme selle magnetkäiviti lisamisega?

      Comment

      • A.R.
        Liige
        • 02/2008
        • 5954

        #18
        Vs: Sagedusmuundur vahele

        Esmalt postitatud jenkki poolt
        Mingi sagedusmuundur või midagi oleks tulnud sinna vahele panna.
        Paned aga sagedusmuunduri, tekib vist probleeme selle magnetkäiviti lisamisega?
        Kui läheb edasi siis on aeglasem ja muundur vahel. Kas nii?
        Kui tuleb tagasi siis tuleb omakiirusega. Kas nii?

        Kas aeglustaval sagedusmuunduril jätkub jõudu? Ma ei tea, küsin.

        Kui Sa seal nende kangide ja nuppudega vehid siis,
        Korraga on mootor kas võrgus või muundaja küljes.
        See kang või nupp lülitab kontaktorit ja see lülitab omakorda kolme faasi mootori külge.

        Miks nii ei saa?

        Comment

        • elukaz
          Liige
          • 01/2005
          • 3673

          #19
          Vs: Sagedusmuundur vahele

          Muundurile tuleb start ka anda, ja alles siis kui mootor on ühendatud. Kui vastupidi (muundur pidevalt sees ja kontaktoriga mootor külge), siis võib käivitushetkel arvata et mootor just jooksis lühisesse.
          viimati muutis kasutaja elukaz; 24 November 2015, 15:54.
          Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

          Comment

          • A.R.
            Liige
            • 02/2008
            • 5954

            #20
            Vs: Sagedusmuundur vahele

            Esmalt postitatud elukaz poolt
            muundur pidevalt sees ja kontaktoriga mootor külge,
            siis võib käivitushetkel arvata et mootor just jooksis lühisesse.
            Kas kõik muundurid on sellised?
            Teistpidi oleks ühendusskeem natuke lihtsam.
            Eriti kui sinna natuke seismise viidet vahele panna.
            ___
            Mul on siin üks 3f, 600V, 10A, 35€ kivi mida juhib protsessor.
            Selline võiks vist küll olla nii või naa.
            Mõni muundaja võiks ju ka nii olla tehtud.

            Comment

            • jenkki
              Liige
              • 02/2012
              • 11

              #21
              Vs: Sagedusmuundur vahele

              Esmalt postitatud A.R. poolt
              Kui läheb edasi siis on aeglasem ja muundur vahel. Kas nii?
              Kui tuleb tagasi siis tuleb omakiirusega. Kas nii?
              Täpselt nii oli mõeldud jah.
              Tuleb vist hüdraulika peale üle minna, natuke kallim kuid lihtsam.

              Comment

              • klm
                Liige
                • 08/2004
                • 1442

                #22
                Vs: Sagedusmuundur vahele

                Mina teeks nii:

                Maksimum sageduseks programmeerid 75 Hz ja selle kiirusega liigub mootor tagasi, edasiliikumis kiiruse määrad potekaga vahemikus umbes 0...50 Hz.
                Kahekanalise ümberlülitava lülitiga S1 määrad liikumissuuna.
                MINULE EI MEELDI KUI MÕNINGAD ISIKUD MINU POSTITUSI MUUDAVAD,
                KUI POSTITUS EI SOBI SIIS PALUKS SEE KUSTUTADA !

                Comment

                • ints45
                  Liige
                  • 10/2005
                  • 52

                  #23
                  Vs: Sagedusmuundur vahele

                  Mina analoog sisendit ei lülitaks,pole viisakas kui signaal vahepeal kaob.Kasutaks hoopis sisendit jog (püsikiirus) koos reversiga.

                  Comment

                  • klm
                    Liige
                    • 08/2004
                    • 1442

                    #24
                    Vs: Sagedusmuundur vahele

                    Esmalt postitatud ints45 poolt
                    Mina analoog sisendit ei lülitaks,pole viisakas kui signaal vahepeal kaob.Kasutaks hoopis sisendit jog (püsikiirus) koos reversiga.
                    Ei tee see lülitamine analoogsisendile midagi
                    Stardi ja stopi, või kiire sisendi muutuse korral või reversil muudetakse mootori kiirust vastavalt "Ramp up time" ja "ramp down time" parameetritele, paned mõlemad alustuseks näitaks 3 sekundi peale.
                    Siis vaatad, kas jääb kiireks (annab alarmi) või jääb aeglaseks.
                    MINULE EI MEELDI KUI MÕNINGAD ISIKUD MINU POSTITUSI MUUDAVAD,
                    KUI POSTITUS EI SOBI SIIS PALUKS SEE KUSTUTADA !

                    Comment

                    • mati1
                      Liige
                      • 10/2003
                      • 186

                      #25
                      Vs: Sagedusmuundur vahele

                      Tere. Palju lihtsam oleks muunduri parameetrites määrata sisend "DI"klemmidele vajalikud funktsioonid( mootori liikumissuund, kiirus, kiirendus ja aeglustus aeg, saab ka vâga edukalt loogikat sisse programmeerida).
                      Palun ärge kasutage muundurite juures releesid, mida vähem kontakte, seda töökindlam. Ohutus ahel intelligentsematel muunduritel juba sisse ehitatud vastavalt ohutusstandartitele. Ühenda ainult seen klemmidele ja valmis.
                      Jõudu katsetustel.

                      Comment

                      • jenkki
                        Liige
                        • 02/2012
                        • 11

                        #26
                        Vs: Sagedusmuundur vahele

                        Esmalt postitatud mati1 poolt
                        Tere. Palju lihtsam oleks muunduri parameetrites määrata sisend "DI"klemmidele vajalikud funktsioonid( mootori liikumissuund, kiirus, kiirendus ja aeglustus aeg, saab ka vâga edukalt loogikat sisse programmeerida).
                        Palun ärge kasutage muundurite juures releesid, mida vähem kontakte, seda töökindlam. Ohutus ahel intelligentsematel muunduritel juba sisse ehitatud vastavalt ohutusstandartitele. Ühenda ainult seen klemmidele ja valmis.
                        Jõudu katsetustel.
                        Seda sama ma ka juba mõelnud. Tänud!

                        Comment

                        Working...