Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
trammid ise vast ei ole kaugjuhtimisega, aga ma arvan, et pöörangud äkki on. kui ikka paar olulisemat pöörangut ära nihutada, siis saab jama kui palju. nt tramm hakkab pöörangust ühele poole sõitma ja keset trammi keeratakse pöörang teisele rajale. ma olen kunagi ka sellistest asjadest palju mõelnud... õnneks või kahjuks puudus sellal vastav teadmiste pagas asju teoks teha
Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus
Trammi pöörang töötab klassikaliselt niiviisi, et enne pöörangut on liinilõik, mis tõmmatakse läbi suure trammis asuva takisti abil vastu kändu (rööbast).
Tekkiv vooluring lülitab pöörangu ümber.
Sellist süsteemi juba ära ei peta.
Aga ilmselt oli seal elboonias keegi nutikas vend mingi kaugjuhtimise aretanud ja kasutanud seejuures vahvat protokolli, kus puudus igasugu kaitse ja kontroll.
Noh ja mis teha, nolk ei suutnud kiusatusele vastu panna.
Olen ka ise juures uudistanud, kui viru ringil trammi suurem osa oli tondi suunas, aga tagumised rattad kopli suunas jooksnud. Tükk aega käis tõstmist ja kangutamist.
OT: Väga halb on sellist trükist lugeda, kus kirjutajal endal pole asja kohta midagi öelda.7x üht ja sama korrutab kogu uudisjutu jooksul.Kogu mõtte oleks saanud ühe lausega ära öelda ning poleks infot kaotsi läinud...
Tallinna trammi pöörangud töötavad kõik nii nagu KaruTEC kirjeldas. Aga trollis on juba kümmekond Tsehhi pöörangut, kus juhtimine toimub raadio teel. Olete näinud linna vahel selliseid eredaid siniseid nooli. Selle uudise peale hakkab kõhe, pole välistatud et mõni kohalik nupumees hakkab nende vastu ka huvi tundma.
Aga trollis on juba kümmekond Tsehhi pöörangut, kus juhtimine toimub raadio teel. Olete näinud linna vahel selliseid eredaid siniseid nooli. Selle uudise peale hakkab kõhe, pole välistatud et mõni kohalik nupumees hakkab nende vastu ka huvi tundma.
Trolli puhul pole suurt häda - sarved tulevad maha, muud midagi. Trammi puhul võib aga asi tõsise matsuga lõppeda...
Comment