Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Nõukogude elektrimootori ja Hiina kiirusregulaatori ühendamine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Nõukogude elektrimootori ja Hiina kiirusregulaatori ühendamine

    Tere! Mul selline mootor ja kiirusregulaator. Kuidas oleks neid õige ühendada?

    Kas nii?
    1) Pistikust elektritoite ühendan AC ja AC klemmidega
    2) Vastavad värvid ühendan mootoriga (sinine/sinine ja valge/roheline/punane). Tundub aga kummaline, et kas ühendan siis erinevad värvid kokku?

    Tänan!

    Click image for larger version

Name:	IMG_5106.jpg
Views:	256
Size:	273,9 KB
ID:	1129642 Click image for larger version

Name:	IMG_5108.jpg
Views:	217
Size:	256,7 KB
ID:	1129638 Click image for larger version

Name:	IMG_5109.jpg
Views:	226
Size:	233,6 KB
ID:	1129639 Click image for larger version

Name:	IMG_5113.jpg
Views:	221
Size:	153,1 KB
ID:	1129640 Click image for larger version

Name:	IMG_5111.jpg
Views:	219
Size:	172,6 KB
ID:	1129641 ​​​​​​​


    Lisatud failid

    #2
    Sinised võiks olla null ja rohevalgepunane kolm faasi. Või midagi muud, raske midagi täpsemalt öelda kui päris ühendusskeemi ega spekki pole.
    Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

    Comment


      #3
      Leidsin mingi kirjelduse, kuid see ajab ikka väga segadusse: "Black wire is the motormainwire, red and white are the capacitor auxiliary wires, and 2 blue wires are the speed control feedback wires, the green wire is the ground wire."

      Comment


        #4
        Meelevaldselt tõlgiks nii et must on terve kaabel, roheline neutraal, valge ja punase vahele läheb mootorikondekas ja need kolm juhet lähevad siis mootori sisse, nagu ka see skeem mootori korpusele valatud, sinised mõõdavad kiirust ja loodetavasti pole see kohustuslik tagasiside, samas ilma selleta asi ilmselt jõuetu või ei regulli kiirust.

        Ja see valge sild on pöörlemissuuna muutmiseks.
        Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

        Comment


          #5
          Tänan vastuse eest. Kas asi on minus, kuid antud nõukogude mootorit ei saagi ju ühendada sellise muuturiga. Sellesse mootorisse läheb ju vaid ainult faas ja null. Pigem sobiks see pesumasina mootorile näiteks?

          Comment


            #6
            Kas keegi oskab esimesest postitusest välja lugeda, mis on selle mootori praegune pöörlemiskiirus? Kas 2780 pööret minutis? Tundub kuidagi liiga palju.

            Comment


              #7
              Nagu juba öeldud, mootori ühendusjoonis on korpusele valatud ja seal on kolm juhet ja kolm kondekat. C1 ja C2 ilmselt häirefiltrid sest on otse faasi vahel ja pole pöörlemiseks vajalikud, aga kolmas käib läbi Cr mille väärtus ka ära toodud 8uF ja seda on vaja. Kui sisse läheb kaks juhet siis on see konde kuskil korpuse all peidus või on välja ratsitud ja mootor.. läheb ikka ise käima või peab kaasa aitama?

              Ehk sa pead mootori poolt jõudma selle kolme juhtmeni ja siis lootma et rohe-valge-punasega tööle läheb.

              Jah 2780rpm.

              Edit: need C1 ja C2 pole kondekad vaid mähise ühenduspunktid kuhu läheb vool otse peale ja B1 siis läbi konde C1-ga kokku. Ja kontrolleri ühendad siis roheline>C2, valge ja punane C1 ja B1. Ja valmistu halvimaks.
              viimati muutis kasutaja elukaz; 03 m 2024, 12:41.
              Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

              Comment


                #8
                Mootor läheb ise käima ja saavutab täispöörded kiiresti.

                Comment


                  #9
                  Esmalt postitatud overture poolt Vaata postitust
                  Tere! Mul selline mootor ja kiirusregulaator.
                  See
                  SPEED CONTROL UNIT
                  ei ole ehitatud sellise mootoriga koos töötamiseks.

                  Keegi pole targemaks muutunud sellest, et mind lolliks peab.

                  Comment

                  Working...
                  X