Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Auto istmesoojendused ja LEDid vooluvõrku

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Auto istmesoojendused ja LEDid vooluvõrku

    Tere kõigile elektroonikasõpradele.

    Mul on käsil üks tore projekt ja sellega seoses on tekkinud paar küsimust. Plaan oleks ühendada auto istmesoojendused ja lediribad kuidagi vooluvõrku. Ise mõtlen, et võtaks seinast voolu, paneks 220v>12v muunduri vahele ja sellega toidaks ära nii istmed, kui ka lediribad. Murekohad selle juures on vahelduvvoolu ja alalisvoolu erisused ja et midagi kindlasti maha ei põleks.

    #2
    Vs: Auto istmesoojendused ja ledid vooluvõrku.

    Minu murekohaks oleks see mitmus.
    Palju Watti vaja. 60W>12V 5A palju üks iste tahab?, lisaks regulaator jne. Auto margi järgi vast leiaks skeemi ja andmed.

    Comment


      #3
      Vs: Auto istmesoojendused ja ledid vooluvõrku.

      Arvestades võimsustarbeid siis vaataks kasutatud serveri toiteplokkide poole. Suhteliselt kompaktsest formaadist saab juba ~700W ja rohkem kätte ja rahakott ei lähe ka katki.

      Comment


        #4
        Auto istmesoojendused ja LEDid vooluvõrku

        Esmalt postitatud ppv poolt Vaata postitust
        Minu murekohaks oleks see mitmus.
        Palju Watti vaja. 60W>12V 5A palju üks iste tahab?, lisaks regulaator jne. Auto margi järgi vast leiaks skeemi ja andmed.
        Istmed on Recaro omad, tulid Audi A6 C4 kere pealt. Auto küljes juhipoolne vist ei töötanud ka. Põhjust ei tea. Loodan, et lüliti viga või juhtmestikus kuskil. Uued lülitid ja juhtmestiku loodan kuskilt teise auto pealt saada.

        Esmalt postitatud pic poolt Vaata postitust
        Arvestades võimsustarbeid siis vaataks kasutatud serveri toiteplokkide poole. Suhteliselt kompaktsest formaadist saab juba ~700W ja rohkem kätte ja rahakott ei lähe ka katki.
        Huvitav, kas neid passiivjahutusega ka liigub? Pidev ventika undamine just väga atraktiivne ei tundu. Aga mõte ise on täitsa arvestatav. Tänud.
        viimati muutis kasutaja Scott; 10 m 2020, 21:14. Põhjus: järjestikpostitused kokku (kasuta multiquote nuppu mitme postituse tsiteerimisel)

        Comment


          #5
          Vs: Auto istmesoojendused ja ledid vooluvõrku.

          Trafo ja sioodsild õige pingega. Kogu lugu.

          Comment


            #6
            Vs: Auto istmesoojendused ja ledid vooluvõrku.

            Esmalt postitatud DexXxTer poolt
            Huvitav, kas neid passiivjahutusega ka liigub? Pidev ventika undamine just väga atraktiivne ei tundu. Aga mõte ise on täitsa arvestatav. Tänud.

            Päris passiivseid pole siiani näinud kuid need mida ise näinud-kasutanud olen on vaid algusel käivitamisel vihase ventilaatori RPM-iga. Peale seda tõmbab ventika rahulikuks ja kõlab nagu üks tavaline PC vurr

            Comment


              #7
              Vs: Auto istmesoojendused ja ledid vooluvõrku.

              Serveri omad kipuvad üle keskmise lärmi tegema aga tavaline atx võiks selle töö ära teha. Kui riiulist pole võtta siis enne ostminst võiks auto aku pealt max voolutarbe ära mõõta.
              Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

              Comment


                #8
                Vs: Auto istmesoojendused ja ledid vooluvõrku.

                Die Heizmatte verbraucht ca. 100 W pro Sitz in der Aufheizphase und ca. 20 bis 30 W in der Dauerbetriebsphase.

                Osa töötavad impulss-laiusmodulatsiooni regulaatoriga.

                Comment


                  #9
                  Vs: Auto istmesoojendused ja ledid vooluvõrku.

                  Sa peaks enne ära määrama küttekeha takistuse ja soovitava võimsuse. Siis saad valida sobiva sekundaarpingega 220V trafo ja panna otse küttekeha külge. Kuna see on aktiivtakistus, siis alaldamist polegi vaja. Nt laenata reguleeritav toiteplokk ja eksperimenteerida.

                  12V need istmed vaevalt kannatavad. Auto lülitab neid pidevalt sisse-välja, et reguleerida keskmist võimsust. 12V-ga lähevad need liiga kuumaks.

                  Comment


                    #10
                    Vs: Auto istmesoojendused ja ledid vooluvõrku.

                    Kui tagasisidega temperatuurireguleerimist ei taha, siis võib kasutada 12V trafot koos dimmeriga. Termokaitse peaks ikka alles jääma.
                    Tavaliselt on kõrvalistuja istme küttekeha katkestuses, kuna liiga palju müratakse autos

                    Comment

                    Working...
                    X