Li-ion laadija

Collapse
X
 
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts
  • Hazar
    Liige
    • 07/2004
    • 233

    #1

    Li-ion laadija

    Hiljuti sai soetatud üks universaal laadija "Nitecore i2". Kui lasta sellel 2Ah LiMN aku täis laadida siis multimeeter näitab, et see on 4.3v peal vahetult pärast laadimist mis langeb ~4.2v peale umbes 10h hiljem. On see normaalne? Minu teada peaks liitium akude lubatud lagi olema 4.25 aga äkki ongi nad pärast laadimist natuke suurema voldiga?
    <span style=\'font-size:8pt;line-height:100%\'>Pinokkio on piraat</span>
  • sebastian
    Liige
    • 04/2004
    • 3097

    #2
    Vs: Li-ion laadija

    Tundub laadija probleem olema. 4,2V on üldiselt lagi kust üle minna ei tohiks.
    Nitecore peaks samuti 4,2-ni laadima, kui saab aru, et Li akudega tegu.

    Comment

    • A.S.
      Liige
      • 10/2003
      • 3724

      #3
      Vs: Li-ion laadija

      Kas on tegemist usaldusväärse multimeetriga, mille patarei pole tühjaks saamas?

      Comment

      • Hazar
        Liige
        • 07/2004
        • 233

        #4
        Vs: Li-ion laadija

        on küll, mul 2 multimeetrit, mõlemad näitavad sama. Siia maani olen akusi ära kiskunud kui 3 bar vilkuma hakkab (just siis jõuab ta 4.2 juurde), vbl peaks lahti tegema ja adc(eeldan, et midagi sellist seal on) ja groundi vahelt mõne takisti ära vahetama, et mõõtu korrigeerida?
        <span style=\'font-size:8pt;line-height:100%\'>Pinokkio on piraat</span>

        Comment

        • sebastian
          Liige
          • 04/2004
          • 3097

          #5
          Vs: Li-ion laadija

          Lahti peaksid kindlasti tegema. Kuidas laadimispinget muuta - netist kahjuks ei saanud abi.
          Küll aga räägivad, et väga viletsalt kokku joodetud, tasuks jooted täitsa üle käia ja hiljem (näit. piiritusega) puhastada.
          Radade vahel võib olla üsna juhtivat jootevedelikku.
          Lõpp-pinge eest hoolitsevad tavaliselt täppistakistid vahemikus 1...10kΩ. Oleneb täitsa skeemist.

          Comment

          • A.S.
            Liige
            • 10/2003
            • 3724

            #6
            Vs: Li-ion laadija

            "Suurel vennal" on küll vedrud huvitavalt kinnitatud -> http://forum.fonarevka.ru/showthread...9879#post89879

            Comment

            • murphy
              Liige
              • 02/2005
              • 3108

              #7
              Vs: Li-ion laadija

              mitu kohta multimeetril on peale koma kui mõõdad? Need 5 euri multimeetrid näitavad ka täis patareiga täiesti aiateibaid. Kui fluke näitab 10V siis odav juust uue patareiga näitas 12V ja peale 20V piirkonnas.
              Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
              1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
              2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

              Comment

              • elukaz
                Liige
                • 01/2005
                • 3673

                #8
                Vs: Li-ion laadija

                Peab joppamine olema kui nii mööda juustu saad. Omal igasugu odavamaid ja kallimaid läbi käinud, aga kõikumine jääb alla 1%. Juustud jah hakkavad rohkem näitama, aga siis peab patarei suht tühi olema. Siis on hea kui on taustavalgus ja mõõtmise ajal saad sellega kontrollida, kui näit ei muutu siis on õige.

                Sai ka kunagi ebay laadija võetud ja natuke uuritud ka mis ja kuidas liitiumile hea on. Nii palju on meeles et sai pinge keeratud 4,20 peale, pakist võttes oli ka 4,3. Eks ta ole kindla peale minekuga tehtud. Kui on vähe siis ei saa aku täis ja on kohe probleem et laadija katki. Aga kui on rohkem siis läheb lihtsalt aja jooksul aku piixu, aga see ei juhtu kohe. Ja palju neid ikka on kes ühte akut 1000x tahavad kasutada?
                Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                Comment

                Working...