Ostsilloskoobi rike

Collapse
X
 
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts
  • Velts1988
    Liige
    • 08/2012
    • 11

    #1

    Ostsilloskoobi rike

    Ehk keegi teaks öelda mis võib ostsilloskoobil (C1-76) viga olla kui peale sisselülitamist toimetab normaalseltaga peale 10-15 min hakkab pilt tuhmuma ja lõpuks kaob ära,peale mingiajalist seismist jälle tomib.
  • A.R.
    Liige
    • 02/2008
    • 5954

    #2
    Vs: Ostsilloskoobi rike.

    Esmalt postitatud Velts1988 poolt
    Ehk keegi teaks öelda mis võib ostsilloskoobil (C1-76) viga olla kui peale sisselülitamist toimetab normaalseltaga peale 10-15 min hakkab pilt tuhmuma ja lõpuks kaob ära,peale mingiajalist seismist jälle tomib.
    Tolmu ja tahma oled seest ära pühkinud?

    Comment

    • Velts1988
      Liige
      • 08/2012
      • 11

      #3
      Vs: Ostsilloskoobi rike.

      Masin on igati puhas.

      Comment

      • A.R.
        Liige
        • 02/2008
        • 5954

        #4
        Vs: Ostsilloskoobi rike.

        Esmalt postitatud Velts1988 poolt
        Masin on igati puhas.
        Kas ka toru pind ja kõrgepinge osa?
        Pesid piiritusega?

        Siis tuleks üle mõõta toru kõrgepinge ja küte.
        See eeldab natuke ettevaatust.

        Vähemalt varasemate ossidega oli nii.

        Comment

        • fre
          Liige
          • 02/2004
          • 3814

          #5
          Vs: Ostsilloskoobi rike.

          Toru kütteniidi hõõgumist võiks jälgida samal ajal,
          võib-olla kipub mingi kehva ühendusega kustuma...
          Elektroonika töötab suitsu baasil.
          Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
          Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

          Comment

          • Pluuto
            Liige
            • 08/2003
            • 98

            #6
            Vs: Ostsilloskoobi rike.

            Kas skeem ja raamatud on olemas? Sellistel seadmetel olid kaasas peale el. skeemi ka korralikud remondi ja häälestus raamatud.
            Mina kahtlustaks siiski kiirenduspinge ära vajumist soojenedes.
            Mingid kondekad? Või ka dioodid kiiretoru kiirendusvõrede ahelates?

            Muidugi fre pakutud katoodi helendumist võiksid siiski ka visuaalselt jälgida kuna seal kontaktidel vool täitsa olemas ja ajaga ehk tõesti ei suuda oksüdeerunud kontaktid nii palju läbi lasta.??? - See peaks küll ilma ooteajata tunda andma.?

            ÄRA JUMALA EEST MINE NÄPPIMA MINGEID SEADE_TAKAID / TRIMMEREID - enne kui pole 105% aru saanud mida üks või teine seadistus muudab/mõjutab.
            Asendi visuaalne meelde jätmine pole mingi täpsus - seadistuse / mõõtetäpsuse säilitamisel.
            viimati muutis kasutaja Pluuto; 22 October 2012, 23:39.

            Comment

            • Velts1988
              Liige
              • 08/2012
              • 11

              #7
              Vs: Ostsilloskoobi rike.

              Raamatuid ja skeemi kahjuks ei ole ja katoodi helendamine on täitsa olemas sel hetkel kui pilt soojenedes ära kaob.
              viimati muutis kasutaja Velts1988; 23 October 2012, 00:27.

              Comment

              • Pläsku
                Liige
                • 09/2010
                • 1717

                #8
                Vs: Ostsilloskoobi rike.


                Comment

                • Velts1988
                  Liige
                  • 08/2012
                  • 11

                  #9
                  Vs: Ostsilloskoobi rike.

                  Tänud abi ja juhendamise eest, praeguseks masin töötab jälle laitmatult.
                  Veaks osutusid ikkagist kehvad ühendused mida esialgselt tähele ei pannud aga skeemi jälgides ja mõõtes õnnestus üles leida.

                  Comment

                  Working...