Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Teatud põhjustel jäi seisma üks 8,5kw inverter aastast -85. uurin, kas midagi võiks sellest siin asjaarmastajatel vastastikku kasulikel eesmärkidel kasutust leida...
Ei soovita lammutada vaid korda teha ja kasutada otstarbekalt. Kui ise ei oska kingi ära. Asja väärtus ja kasulikkus on suurim lamutamata aga kui tõesti lootusetult tuksis siis võib lammutada, aga üldiselt siis pole enam midagi võtta sealt.
Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.
ma ei rääkinud ametlikust esindusest, seni kuni transid või sild õhtal pole siis tasub veel parandada.
Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.
850VA puhul oleks ilmselt õigus, aga 6,5kW puhul kahtlen. on keegi üldse vaadanud, palju sellise võimsusklassi tegelased maksavad?
endal pole aega, muidu võiks näppida võtta
Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus
15k on küll väga vähe selle eest, ju siis miski säästu töötja, ABB tooteid selles võimsus klassis sa ei saa.
Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.
Tootmise jaoks pole mõtet parandada aga koju kindlasti.
Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.
inverteriga saab vajadusel ühe faasi pealt 3f mootoreid käitada, kui kaitse piisav on. pildilt tundus 3f isend olema ega sellisel võimsusel 1f palju vist tehtagi
Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus
Kaasaegsete inv. saab progeda mootori juhtimist peensusteni. See vanake suutis sujuvalt reguleerida mootori rpm.i 20-max mis mootor võimaldas. Muideks tegu õppeseadmega, seetõttu selline avatud disain.
Comment