Jooksvad tuled

Collapse
X
 
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts
  • nokitseja
    Liige
    • 09/2002
    • 153

    #16
    Kas sellisel asjal on üldse mõtet. Praktiline väärtus minu arvates puudub. Palju on juhte kes sellist leiutist tähele paneb. Ja kui endale selline vigur salongi vaatamiseks siis paari nädalaga on vaimustus üle.
    Rohkem asjal on kasu sees kui aretada ökonomaiseri moodi asi. Selle järgi sõites on võimalk oma sõidustiili kohendada.

    Comment

    • felch
      Liige
      • 01/2002
      • 8727

      #17
      Eks ta rohkem iseehitamise rõõm on, kasu küsitav.
      Naise Toyotsil on "ökonomaiseri" tulukesed. Kui veica rohkem gaasi annad, näitab suurt kulu. Aga mis sa teed, liikuma on ju vaja hakata. Kogu aeg 1. käiguga ka ei viitsi...
      - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
      - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

      Comment

      • nokitseja
        Liige
        • 09/2002
        • 153

        #18
        Oled ka uurinud mis põhimõttel töötab see toyota oma. Kaubanduses on müügil mingid kella moodi ja funktsioneerib sisselaske kollektori abil . Kui kaasi lisada siis tekkib hõrendus ja kellal seier liigub vastavalt. Et tulukestega teha tuleb muretseda mingi vaakumi andur mis muudab takistust. Mõtlen mingit sellis asjandust kus on vastavad tulukesed ja lisaks väike piuksuja ka. Viimane peaks olema võimalik välja lülitatav, et ei häiriks. Kui eriti kiire pole ja liiklus rahulik siis on tore ökonoomset sõitu harjutada…..

        :P

        Comment

        • felch
          Liige
          • 01/2002
          • 8727

          #19
          Keegi tarkpea kirjutas Postimehes et kõige ökonoomsem on sõita hästi kõrge käiguga. Neil selline koolituski olemas.
          Too ökonomaiser pole vist lugenud, arvab risti vastupidi
          - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
          - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

          Comment

          • OnuMel
            Liige
            • 10/2002
            • 57

            #20
            Tegelt nigu pidurituled ei tohi töötada vilkuvas reziimis ju...
            Niih, üle pika aja jälle tööl ja vaatasin järgi. Sõiduki tehnojärelvalve eeskirjas on öeldud:
            "pidurituled peavad süttima piduripedaalile vajutamisel ja ei tohi töötada vilkuval või mõnel muul muutuval reziimil"
            Lisapiduritulede kohta ei ole seda aga öeldud. Nii et teoreetiliselt nagu võiks ju. Aga pidage meeles, et politseiga peate ikkagi ise suhtlema ja nende jaoks ei ole see mingi argument, et Professor arvas niimoodi :P
            Kas tervitada saab vä?

            Comment

            • siim268
              Liige
              • 09/2002
              • 43

              #21
              Jutt on igati põnev aga kas keegi teab mingit lihtsamat sekeemi jooksvate tulede kohta toas kasutamiseks? Voolu tugevus võiks olla näiteks 220V.

              Comment

              • minasiin
                Liige
                • 12/2002
                • 75

                #22
                mul oli nii tegin autole vilkuva piduritule,läksin ylevaatusele seal hakkasid mehed mögisema ja vinguma mis siis yle jäi võtsin otsad lahti ja nyyd on niisama ;D
                Mehed Punk On Elu!

                Comment

                • felo
                  Liige
                  • 01/2003
                  • 22

                  #23
                  No aga ühel uuemal bemaril vist või oli see mingi muu auto, on sellised pidurituled, mis hakkavad rohkem helendama kui pidurit vajutada. Mis seadusega see siis lubatud on?

                  Comment

                  • nokitseja
                    Liige
                    • 09/2002
                    • 153

                    #24
                    Ilmselt tehase seadusega. Kui tehas on nii ettenäinud siis võib, vähemalt EV-s. Millegi pärast väljaarvatud Ameerika omad.

                    Comment

                    • Tungraud
                      Liige
                      • 01/2003
                      • 29

                      #25
                      Ökonoomsuset veel niipalju.Isal on BMW 2,5 mootoriga kui autoga ei kiirenda siis pole vahet kas on sees teine kolmas või neljas käik.(nii, te mootor veel pidurdama ei hakka)ökonomeeter näitab ikka sama numbrit.Aga kui kaasi anda siis madalam käik võtab jah tohutult bentsu.Aga ega see mingi kuld regel pole.Kui linnas sõita 800-1500 pöördega siis tuleb kütusekulu kuskil 13litra aga kui sõita 1300-3000 saab 11 hakkama.Kiiruse saab niikiiresti kätte ja ülejäänud aja sõidab auto tühikäiguga.Ise katsetasin, et kui sajaga käik välja võtta siis siledal maal j teel siis ühe kilomeetri kaugusel on ikka veel 70 sees.Kummid peavad kah head olema, vähemalt "W". Bemmi ökonomeetre on täpseim mida praegu autotootjad ültse pakuvad.See saab signaali otse pritsungist.
                      Tiit

                      Comment

                      Working...