Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

3faasi mootor=> 1f

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    3faasi mootor=> 1f

    Mis moodi tuleks asi yhendada et 3faasi mootor 1faasi pealt töötaks.

    #2
    Kolmefaasilise mootori ühendamiseks 1 faasilisse vooluvõrku kasutatakse faasinihke tekitamiseks kondensaatorit. Selle konde mahtuvus sõltub kasutatava mootori võimsusest. Mahtuvused on uF-dites.

    Comment


      #3
      Mind hakkas ka see asi huvitama.Äkki velts joonistaks selle asja üles kuhu see kondekas panna ja kuidas selle suurust arvutada?

      Comment


        #4
        Kui on mootor 380V tähtühendises, ühenda see kolmnurühenduseks ja kahe faasi otsa peale anna 220V . Konde (mida vôimsam mootir seda suurem, ühenda kolmanda faasiotsa ja (pöörlemissuund sôltub) esimese vôi teise faasi otsa külge

        see peaks olema vene mootorite klemmplaat paremal on klemmid ühendatud nii nagu 380V peab olema , vasakul on aga ringitôstetud kujul.
        Ilma kondekata saab kaa tegelt aga siis vaja asi käsitsi käima lükata ja vôimsus väiksem
        Elu on nagu lintmakilt muusika kuulamine. Mida lõpupoole, seda kiiremini hakkab linti äraandev ketas pöörlema...

        Comment


          #5
          aksile
          Püüan otsida sulle selle konde arvutust. Kui mu mälu ei peta, siis 1kW mootori puhul oli vist selle kondeka väärtuseks kuskil 20-25uF. Sobran vanas kirjanduses veel edasi, ehk leian midagi.

          Comment


            #6
            Tuli meelde. Raamatus raadiolülitused (ABO) on olemas need kondede väärtused tabelina (kuskil toiteplokkide peatükis)
            Elu on nagu lintmakilt muusika kuulamine. Mida lõpupoole, seda kiiremini hakkab linti äraandev ketas pöörlema...

            Comment


              #7
              Vähe parem skeemike:
              http://radiotech.by.ru/Shematic_PCB/Powers...supply/1to3.htm
              Ja see pole ka paha idee:
              http://shems.h1.ru/index.php?01/dvig04.php
              Head susserdamist !

              Comment


                #8
                Seda esimest, türistoridega skeemi pole vist autor ise ära teinud, seal olulisi põhimõttevigu sees. Ülemiste türistoride juhtahel ei saa nii tööle hakata. Nii et seda ärge tehke, ega niikuinii keegi ei viitsi teha kah muidugi.

                Comment


                  #9
                  Hakkas silma artiklike minu arust poolikuks jäänud teemale selgituste toomiseks.http://vksn.narod.ru/elektro/mk286.html

                  Comment

                  Working...
                  X