Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Probleem tõlkega

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Probleem tõlkega

    Sellel aadressil http://www.tubes.ru/techinfo/HiFiAudio/6p15p.html on räägitud lampidest, tahaks teada, millest viimases tabelis juttu on mis on accleration ja mis ühik sel taga on??
    Nokia/Huawei/Sony/SonyEricsson/Motorola/LG/Samsung/Chinese MTK/Sagem

    #2
    Mehaaniline vibratsioon, mille lamp peab ära taluma. See ei ole elektriline parameeter.

    Comment


      #3
      Mis ühik seal taga on, see g
      Nokia/Huawei/Sony/SonyEricsson/Motorola/LG/Samsung/Chinese MTK/Sagem

      Comment


        #4
        Mitu grammi vibratsiooni ;D
        Tegelikult ei tea, ehk keegi kuskil...

        Comment


          #5
          see g peaks olema raskuskiirendus 9.8 m/s2
          ,sest mida rohkem loksutada, seda suurem on ja vist mõõdetakse, mitu korda ta sellest suurem/väiksem on
          Kusagilt lugesin..
          Aga võibolla ma eksin, äkki on minust targemaid...
          Elu on nagu lintmakilt muusika kuulamine. Mida lõpupoole, seda kiiremini hakkab linti äraandev ketas pöörlema...

          Comment


            #6
            See tähendab kiirendust, G=9.89 m/s2, ehk maakülgetõmmbest tekkiv kiirendus vabalt langevale kehale. Iga vibratsiooniga kaasneb ka kiirendus, mida seal näidataksegi. Ühesõnaga kas rekatiivlennukis võib seda lampi kasutada või ei.

            Comment


              #7
              Ühik on G ehk maa raskuskiirendus... Et no mitu maa raskuskiirendust asi kannatab. Inimene pidavat vast 7?

              Comment


                #8
                Ülekoormus on selle asja nimi. Inimene talub vastavalt treenitusele. Kui ei ole harjunud ülekoormusega siis viskab juba 3-4g peal ruudud silmadele. Lampidel ei tohiks see küll mingi oluline näitaja olla, kui just autosse või lennukisse midagi ei ehita.
                "Computers in future may weigh no more than 1.5 tons."(Popular Mechanics, 1949)

                Comment


                  #9
                  Mõndadel kõvadel on ka ju umbes selline jutt, et kui see ketas kogeb lööki, mis ületab 45GŽg siis garantii enam ei kehti.

                  Comment

                  Working...
                  X