Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

VU-meeter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Originally posted by digital@Dec 11 2004, 20:19
    Päevavalgust peaks saama ka teoorias nii juhtida, kui mingi elektroonikaga lühistada ära starteri otsi üle sobiva suurusega takisti. Siis kustub lamp ära ja jäävad põlema küttemähised, pärast lahti laskmist peaks juba soe lamp tõenäoliselt kohe esimese korraga käivituma... On keegi sellist lähenemist katsetanud?
    On tehtud katseid, aga tulemus on nadi... Süttis lamp ~70% kordadel, ja selline "kuum" lülitus küpsetab niidid ruttu läbi.
    Head susserdamist !

    Comment


      #17
      Originally posted by digital@Dec 11 2004, 20:19
      ...pärast lahti laskmist peaks juba soe lamp tõenäoliselt kohe esimese korraga käivituma...
      ...kui sellel momendil ka pinget oleks, drossel tekitaks siis süütava kõrgepingeimpulsi, ainult soojusest jääb väheks. Vahelduvpinge ju võib nullilähedane sel momendil olla kui sünkroniseerimata. Seepärast need starteriga päevavalguslambid vilguvadki enne süttimist, kuigi niidid on kuumad. Piisavalt kõrge pingega süütamisimpulsiga (vast 1000V lähedal oleks piir) süttiks ka külmade niitidega. On selliseid skeeme, kus näiteks need niidid hoopis lühistatud ja pingekordistuslülitusega saadakse u. 1200V süütamiseks.
      Elektroonika töötab suitsu baasil.
      Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
      Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

      Comment

      Working...
      X