Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Auto aju parandamine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Auto aju parandamine

    Mure auto elektroonikaga. Postitasin alljärgneva mure autolisti ja sealt soovitati uurida siinset listi, et kunagi olla siin olnud keegi mees, kes autoajude parandamisega tegeles. Oskab äkki keegi aidata või kontakti anda?
    ------------
    Selline mure, et Fiat Marea Weekend 1,6 '97 ütles aju(sissepritse kompuuter) üles. Esinduses maksab uus jupp 10K, aga nii palju ei ole võimalik finantsilistel põhjustel välja käia. Seega on alternatiiv kasutatud
    jupp. Kuid seis tundub lootusetu: kõik netist leitud romulad on läbi helistatud ja ei ole kuskilt midagi leidnud. Valgas oli jupp küll pakkuda, aga ilma emavõtmeta (kus siis paikneb kodeerimist võimaldav transponder) ja
    ilma selleta pole midagi teha.

    #2
    Mida ta Sul teeb,või on autu täitsa tumm?Kui lahti käib(st.pole kinni valatud),tulex kontrollida väljund transid(tavaliselt suured) ning toitestabikad.Hea,kui seda saab reaalses autos ,juhtmed küljes tshekkida. >

    Comment


      #3
      Tartus on olemas selline firma mis asub Tehase tn Turu tn poolses otsas. Sain kunagi sissepritse aju lastud parandada s.t. lõigati vana kivi välja ja uus asemele. Mulle tundus et see mees oskas küll asja. Kui on huvi võin anda numbri.

      Comment


        #4
        Tartus tehase tn poisid on tasemel. Kui vaja otsivad uue kivi ja kirjutavad kivile softi ka peale. Loomulikult jääb mingi võimalus, et Fiat on selline loom millele aju juppe ei saa....
        "Computers in future may weigh no more than 1.5 tons."(Popular Mechanics, 1949)

        Comment


          #5
          Hea, et on vähemalt olemas inimesed, kes võiksid asja korda teha, aga kas Tallinnas pole kuskil sellist kohta/inimest.
          Raske on 2 pütiga Tartusse täristada 40ga...
          Aga kui muud üle ei jää, eks siis tuleb see ette võtta. Oleks tänulik siis mingi numbri eest.

          Comment


            #6
            kui need 2 töötavat pytti on selsamal konkreetsel Fiatil, siis saadakse su pill kindlasti tööle.

            Comment


              #7
              Olen näinud autot, millel peal kaks süütepooli. Kuidagi paaris käib seal see sädeme andmine, nii et äkki sul on sama sisteem- vaid süütepool rikkis.
              ehh... andrjusa

              Comment


                #8
                Nii uuel autol ei ole kindlasti süütepooli, aga samas on idee õige. Säde antakse kahte silindrisse korraga (küünlad on järjestikku ühendatud). Kogu süsteemi aga juhib siiski aju.
                Elekter on niisugune asi mida ei näe, aga tunned - ja kui tunned siis enam ei näe

                Comment


                  #9
                  Olen näinud autot, millel peal kaks süütepooli. Kuidagi paaris käib seal see sädeme andmine, nii et äkki sul on sama sisteem- vaid süütepool rikkis.

                  no on ikka koomikud... megairw
                  *************
                  *LÄTI VABAKS!*
                  *************

                  Comment


                    #10
                    Ma ise sõidan autoga,millel on 2 süütepooli.Auto on Alfa Romeo 164 2,0 TS. TS tähendab TWIN SPARK.(topeltsüüde)
                    Lisaks kahele süütepoolile on sellel ka 2 jagajat,igas silindris on 2 süüteküünalt.Kogu seda kupatust juhib muidugi aju.Kuigi ma ei ole asja detailidesse süvenenud,tundub,et need 2 süüdet töötavad paralleelselt.See tähendab,et kui nt.1 süütepool mingil põhjusel ei tööta,peaks teise pooli arvel mootor ikka töötama.
                    Vana helitehnika remont Pärnus

                    Comment


                      #11
                      Kui on tegu kahe süütepooliga, siis antakse jah paaris sädet. Näiteks R4 mootorile on olemas järgmine viis: korraga on säde silindrites 1 ja 4 ning teisel etapil 2 ja 3. Õige viis on sõltuv silindrite tööjärjekorrast. Idee töötab niimoodi, et kui ühes paarispütis on survetakt, siis teisel, kus samal hetkel on säde, on parajasti väljalasketakt. Selle jooksul ei huvita reeglina kedagi, kas säde seal on või mitte. Bena on juba ammu ära põlenud ;D
                      Ehk siis, kui üks pool läbi, lonkab masin kahe silindriga. Väga huvitav on sellisega kulgeda. ;D Korra olen saanud sellist asja kogeda >
                      Nagu vahelduvvool - on ja ei ole

                      Comment


                        #12
                        no on ikka koomikud... megairw
                        Kes on koomik? Sina?

                        Mõnedele liikuritele pannakse tõesti 2 süütepooli. Üheks põhjuseks on kaotada ära jagajad ja teha nii kogu süütesüsteem kontaktivabaks. Teiseks põhjuksesks on kasutada 2-te küünalt parallelselt, nagu Ints seda kirjeldas.

                        Comment


                          #13
                          Mure auto elektroonikaga. Postitasin alljärgneva mure autolisti ja sealt soovitati uurida siinset listi, et kunagi olla siin olnud keegi mees, kes autoajude parandamisega tegeles. Oskab äkki keegi aidata või kontakti anda?
                          ------------
                          Selline mure, et Fiat Marea Weekend 1,6 '97 ütles aju(sissepritse kompuuter) üles. Esinduses maksab uus jupp 10K, aga nii palju ei ole võimalik finantsilistel põhjustel välja käia. Seega on alternatiiv kasutatud
                          jupp. Kuid seis tundub lootusetu: kõik netist leitud romulad on läbi helistatud ja ei ole kuskilt midagi leidnud. Valgas oli jupp küll pakkuda, aga ilma emavõtmeta (kus siis paikneb kodeerimist võimaldav transponder) ja
                          ilma selleta pole midagi teha.

                          no kurat kui on mees konkreetselt ära seletanud siis ei ole ju vaja seletama hakata et a' la kontrolli kas rehvis on surve õige...
                          *************
                          *LÄTI VABAKS!*
                          *************

                          Comment


                            #14
                            Kui asja üle natuke filosofeerida,siis alati ei pruugi aju ise tuksis olla.Nimelt saab aju oma tegevuseks informatsiooni paljudelt anduritelt,mis asuvad igal pool moto küljes.Alates sissepurske õhuhulga mõõtjast ja lõpetades nukkvõlli asendi anduriga.Võib olla on viga hoopis mõnes anduris või anduriühenduspistikus või ühendusjuhtmes?Samuti võib aju lolliks ajada selline juhus,kui hammasrihm on nt mingil põhjusel paari hamba võrra oma paigalt nihkunud.See ajab kogu gaasijaotuse sassi.
                            Vana helitehnika remont Pärnus

                            Comment


                              #15
                              Olen näinud autot, millel peal kaks süütepooli. Kuidagi paaris käib seal see sädeme andmine, nii et äkki sul on sama sisteem- vaid süütepool rikkis.
                              ei hakka ju seletama mitme rattaga autot sa näind olen ,
                              vaid seletaks kui oskad kuidas sisi auto aju parandada, anda sobivaid viiteid jms.
                              *************
                              *LÄTI VABAKS!*
                              *************

                              Comment

                              Working...
                              X