Probleem siis järgmine: 6. käiguga 90 km/h sõites auto võdiseb, vahetan käigu alla 5. peale, kaob võdin ära. Ise usun, et tegu mootori probleemiga, samas veakoode pole. Oskab keegi ehk nõu anda, kust otsast viga otsida? Tänu ette!
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus
Collapse
X
-
Vs: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.
Hr. RLaa kurvastuseks peab mainima, et antud eksemplar on vägagi roosteprii, ka põhja alt... Mis piduritesse puutub, siis need on väga heas konditsioonis, taga sügisel pandud uus jooks, eesmised ka OK. Küttekulu ka normaalne, seega pidurid vist ikka süüdi ei ole. Eelmisel kuul läbis pill ülevaatuse ühegi veata. 5. käiguga samadel pööretel on kõik OK. Eks ma katsun sõbramehega rääkida, saab arvuti järgi panna sõidu ajal, siis ehk selgub , mis seda tekitab.
Comment
-
Vs: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.
Millistel pööretel ja millisel kiirusel see kõik toimub?
Paistab tarkvara probleem olevat
viimati muutis kasutaja saarlane87; 01 m 2020, 21:04.
Comment
-
Vs: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.
Biokütusest hoian nii kaugele kui veel vähegi saab... P.S. Tankida on saanud Alexelast, Krooningust, Terminalist ja Hepast, no ei usu, et kütte viga. Samas on vaid Alexela oma biovaba, aga efekti pole see ka andnud. Ja hetkel on üldse vene päritolu küts...viimati muutis kasutaja onujüri; 04 m 2020, 18:48.
Comment
-
Vs: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.
Ma vaatasin selle turbomootori pöördemomendi ja võimsuse graafikuid. Tundub küll, et nii madalate pööretega ei saagi kasutada 6. käiguga.
Mootori graafikute järgi võib öelda, et on optimeeritud ökonoomiale ja keskkonnasäästlikkusele.
Kasutatud turbo seisund võib olukorda veelgi halvendada.
Graafikuid oli 3 erinevat, max moment – 320Nm, 340Nm ja 400Nm.
Lineaarset max momendiga ala oli kõigil vaid 2000p/min-3000p/min ja graafikud algasidki 1500p/min. Eks siis tuleb softi kallale minna – tegeleda chip tuninguga. Seda muidugi juhul, kui kogu mootor ja eriti turbo on OK ning kütusekulu kasv, mootori eluiga pole probleemiks.viimati muutis kasutaja Svago; 10 m 2020, 09:09.
Comment
-
Vs: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.
Eks siis jääb üle vaid 2 varianti: sõita lubatud kiiruse piiril või pisut üle või siis kasutada madalamat käiku. 6. käiguga 110- ga sõites näitab keskmist 4,8- 5,3 l 100 km kohta ja 5. korral ikka üle 6 stabiilselt... P. S. Chipi kohta käis endalgi korra mõte, et äkki prooviks.
Comment
Comment