Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus

    Probleem siis järgmine: 6. käiguga 90 km/h sõites auto võdiseb, vahetan käigu alla 5. peale, kaob võdin ära. Ise usun, et tegu mootori probleemiga, samas veakoode pole. Oskab keegi ehk nõu anda, kust otsast viga otsida? Tänu ette!

    #2
    Vs: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

    Võib olla mootori+käigukasti+pidurite koostöö. Pärast pikemat sõitu kontrolli, ega pidurikettad kuumenenud pole. Minu autol oli probleem seal (silindrid kippusid peale jääma). Arvestades, et see Mazda, siis tõenäoliselt roostes igatpidi.

    Comment


      #3
      Vs: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

      Kuidas 5. käiguga täpselt samadel pööretel?
      Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

      Comment


        #4
        Vs: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

        Hr. RLaa kurvastuseks peab mainima, et antud eksemplar on vägagi roosteprii, ka põhja alt... Mis piduritesse puutub, siis need on väga heas konditsioonis, taga sügisel pandud uus jooks, eesmised ka OK. Küttekulu ka normaalne, seega pidurid vist ikka süüdi ei ole. Eelmisel kuul läbis pill ülevaatuse ühegi veata. 5. käiguga samadel pööretel on kõik OK. Eks ma katsun sõbramehega rääkida, saab arvuti järgi panna sõidu ajal, siis ehk selgub , mis seda tekitab.
        viimati muutis kasutaja onujüri; 01 m 2020, 18:12. Põhjus: vigade parandus

        Comment


          #5
          Vs: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

          Millistel pööretel ja millisel kiirusel see kõik toimub?

          Paistab tarkvara probleem olevat

          I bought my MS6 in December. It has approx 6k miles on it now. I've had the two recalls done after 2 instances of check engine lights (stuck shutter valve code and evap code), and I noticed about a month ago (after the first recall work) that I was in 5th trying to accelerate to pass, and the...
          viimati muutis kasutaja saarlane87; 01 m 2020, 21:04.

          Comment


            #6
            Vs: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

            No selle auto omapära ongi see, et 6. käiguga spido järgi 90 km/h sõites on pöörded ca 1550- 1600... Kas selpuhul peaks aga mootor tõmblema, seda ma tahakski teada saada. 5. käigu korral on pööre ca 1750- 1800 ja siis kõik ok.

            Comment


              #7
              Vs: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

              Pakun puusalt, et selle auto 6. käik ongi Eestis kasutu ja mõeldud suurematele kiirustele. Rida4 mootor ei peagi nii madalalt tõmbama.

              Comment


                #8
                Vs: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

                Eks ma siis ootan, kuni 120 km/h luba antakse...

                Comment


                  #9
                  Vs: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

                  Võibolla kütus siiski kehva. Proovi lisandeid või teisest kohast tankida.
                  Need biolisandid asja paremaks ei tee. Samas kas halvemaks teeb seda ei tea aga võiks proovida kui võimalik.

                  Comment


                    #10
                    Vs: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

                    Biokütusest hoian nii kaugele kui veel vähegi saab... P.S. Tankida on saanud Alexelast, Krooningust, Terminalist ja Hepast, no ei usu, et kütte viga. Samas on vaid Alexela oma biovaba, aga efekti pole see ka andnud. Ja hetkel on üldse vene päritolu küts...
                    viimati muutis kasutaja onujüri; 04 m 2020, 18:48.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

                      Aga kas siis, kui viienda käiguga pöörded madalad on, siis ei jõnksuta?

                      Comment


                        #12
                        Vs: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

                        Ma mõõdaks turbo rõhku madalamatel pööretel (1500). 2000p/min juures peaks olema max.

                        Comment


                          #13
                          Vs: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

                          Ma vaatasin selle turbomootori pöördemomendi ja võimsuse graafikuid. Tundub küll, et nii madalate pööretega ei saagi kasutada 6. käiguga.
                          Mootori graafikute järgi võib öelda, et on optimeeritud ökonoomiale ja keskkonnasäästlikkusele.
                          Kasutatud turbo seisund võib olukorda veelgi halvendada.

                          Graafikuid oli 3 erinevat, max moment – 320Nm, 340Nm ja 400Nm.
                          Lineaarset max momendiga ala oli kõigil vaid 2000p/min-3000p/min ja graafikud algasidki 1500p/min. Eks siis tuleb softi kallale minna – tegeleda chip tuninguga. Seda muidugi juhul, kui kogu mootor ja eriti turbo on OK ning kütusekulu kasv, mootori eluiga pole probleemiks.
                          viimati muutis kasutaja Svago; 10 m 2020, 09:09.

                          Comment


                            #14
                            Vs: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

                            Eks siis jääb üle vaid 2 varianti: sõita lubatud kiiruse piiril või pisut üle või siis kasutada madalamat käiku. 6. käiguga 110- ga sõites näitab keskmist 4,8- 5,3 l 100 km kohta ja 5. korral ikka üle 6 stabiilselt... P. S. Chipi kohta käis endalgi korra mõte, et äkki prooviks.

                            Comment

                            Working...
                            X