Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Kliimaploki poteka tuvastamine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Kliimaploki poteka tuvastamine

    Autoks siis vana esimese otsa V-klassi buss. Kliima toimib ja hoiab salongi parajal temperatuuril . Nüüd kui ilmad jahedamaks läksid hakkas autos kohati külm. hommikul natuke aega puhub sooja siis lõpetab ära . Temperatuurinupp aga ei tee mingit muutust.
    Võtsin selle asja lahti ja alguses tundus asi selge- temperatuuri nupu tagant on tross puudu. Aga asja edasi uurides selgus et sel autol on üldse soojendus elektrilise kraaniga ja kliimaploki pistikus on 3 puuduvat pini. Need jooksevad pildil olevasse potekasse . Minu kliimaplokk on nagu pildil olev alumine, ilma selle potekata. Kas keegi oskab soovitada mingit asendust näiteks oomipoest või serigost? peal on kirjas nagu 2,5k ja keerab 180 kraadi . Viimane pole väga oluline, viimases hädas paneks vol nupu kindlaekasse näiteks.
    Click image for larger version

Name:	vitokliima.jpg
Views:	1
Size:	91,0 KB
ID:	883506

    Click image for larger version

Name:	Hõiva.JPG
Views:	1
Size:	23,7 KB
ID:	883507

    #2
    Vs: Kliimaploki poteka tuvastamine

    Peab otsima mõne lapikuma variandi.
    Kas eespaneelist pole pilti?
    Et milline see nupp välja näeb.
    Lapik või nagu tavaline nupp ?

    Mis buss täpsemalt on?
    Äkki leiab netist õigema lahenduse, kui potekaid aretada
    Jah võib võtta mingi 2k - 4,7k poteka prooviks ja külge tinutada, et kas viga kaob.
    Kuigi hetkel arusaamatu, kuidas asi toimib, kui potet juba eos pole ja trosse ka pole.

    Enne toimis see süsteem üldse?
    Kas need 3 pini, mis potekalt tulevad on olemas ja lähevad kuskile autosse? Kui pole, siis ju vähe abi poteka külge panemisest.
    viimati muutis kasutaja Elektrik; 07 m 2020, 19:44.

    Comment


      #3
      Vs: Kliimaploki poteka tuvastamine

      Kui nüüd vaadata seda alumist pilti siis selline plokk on mul olemas. Autopoolne pistik on mul 6 klemmiga, aga trükkplaadil on puudu need 3 klemmi mis lähevad potekasse. Seal taga on ruumi vabalt. Seega suurus ei määra rolli.

      Ilsmelt see süsteem toimib praegu mingi keskmise temp (ilmselt 22) peal, sest enamus aega on temp normaalne. Väljas oli 30 , salong oli külm, väljas on külm, salong on soe. Aga reguleerida ei saa. Siin vihmase ilmaga näiteks väljas näitas 17, siis jalad hakkasid külmetama.

      Ei no kui te arvate et see juba eos loll mõte on , siis ma ikka otsin õige ploki kuskilt. Lihtsalt neid pole siin väga võtta kuskil.
      viimati muutis kasutaja whiteshark; 08 m 2020, 08:17.

      Comment


        #4
        Vs: Kliimaploki poteka tuvastamine

        whiteshark... kui sinu auto plokil juba originaalis see pote ja klemmid puudu siis vaevalt et nende juurde lisamine miskit juurde annab..et saada miskit aimu siis selleks vaja teada auto marki ja uurida elektriskeemi...

        Comment


          #5
          Vs: Kliimaploki poteka tuvastamine

          Mina sain nii aru, et ühel plaadil klemmid on, teisel plaadil potet pole, mis nende klemmide külge läheks. Võisin muidugi ka valesti aru saada.

          Comment


            #6
            Vs: Kliimaploki poteka tuvastamine

            Esmalt postitatud whiteshark poolt Vaata postitust
            Kui nüüd vaadata seda alumist pilti siis selline plokk on mul olemas. Autopoolne pistik on mul 6 klemmiga, aga trükkplaadil on puudu need 3 klemmi mis lähevad potekasse. Seal taga on ruumi vabalt. Seega suurus ei määra rolli.
            ***
            Ei no kui te arvate et see juba eos loll mõte on , siis ma ikka otsin õige ploki kuskilt. Lihtsalt neid pole siin väga võtta kuskil.
            Kui otsida googlis ülemisel lisatud pildil olevat numbrit 12248-958.2000
            siis ühtteist pakutakse.

            Mõlemal pildil on näha juhtmed mis lähevad nende kolme puuduva klemmi juurde.
            Kui nüüd sinna puuduvatele klemmidele tulevad juhtmed siis võiks mõõta nende juhtmete pinged.
            Võiks ju olla korpus, max (12V ?) ja midagi seal keskmist keskmisel klemmil.
            Kui seda keskmist annab liigutada (või teha liigutatavaks) siis vaataks, mis ahju toitega juhtub.

            Võimalik on leida ka mõni töökoda kus MERCEDES BENZ W638 WITOremont käib.
            Kas on see auto?

            Find many great new & used options and get the best deals for MERCEDES BENZ W638 VITO SPRINTER Heater Control Valve A0018300684 0018300684 at the best online prices at eBay!

            Comment


              #7
              Vs: Kliimaploki poteka tuvastamine

              Kahtlustan ikkagi, et samale plaadile on mitut varianti tehtud ja puuduva pote lisamisel ei muutu midagi, kuna firmware seda ei arvesta. Võimalik, et kusagil on plaadil veel mõned puuduvad jupid ka, aga päeva lõpuks on firmware see, mis määravaks saab.
              Toidan trolle!

              Comment


                #8
                Vs: Kliimaploki poteka tuvastamine

                Tere!
                Minu puuduseks on kirjateel eneseväljendamise oskuse puudus nii et teised ka aru saaks.

                Autoks on 1998 v230 buss. Asi algaski sellest et vahest harva on temperatuur kas natuke liiga soe või liiga külm. Võtsin lahti ja avastasin et tross on puudu.

                Uurisin asja edasi ja selgus: 1) kus vitol on kraan, seal on v230 bussil elektriline klapp 2) salongi temp andur koos pisikese ventilaatoriga on olemas ja juhtmed taga 3) soojendusahju küljes on kliima elektroonika moodul 4) pistikus on 6 klemmi olemas nagu vaja 5) ülejäänud automaatika toimib : soojal päeval on sees külm ja külmal päeval soe. Ainult peenhäälestada ei saa kuna nupp on puudu.

                Ühesõnaga ma olen veendunud et see plokk mis mul praegu (trossiga) ei ole selle auto originaal.

                Mingit firmware sellel plaadil ei ole. Need esimesed 3 klemmi on - , taustavalgus ja siseringlus (mis on ka sellel plaadil tühi ots). Kogu see tark osa on ilmselt seal moodulis mis asub soenduskasti külles. Ja noh kui tark ta lõpuks on kui nii puhuri kiirus kui õhu suunamine on manuaalne.

                Comment


                  #9
                  Vs: Kliimaploki poteka tuvastamine

                  Võimalik, et sul ongi seal mingi gemüüse eri variantidest kokku aretatud. Kui soenduskasti küljes peaks olema tark plaat siis ongi määravaks see, et milline tema tarkus on ja kuidas seda peaks juhtima. Aga see pote värgi järgiproovimine pole keeruline, vahest võib ju õnne ka olla
                  Toidan trolle!

                  Comment


                    #10
                    Vs: Kliimaploki poteka tuvastamine

                    WDF638... VIN kood. Ilma selleta jäädki oletama.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Kliimaploki poteka tuvastamine

                      Ma olen 100% veendunud et tegu on vale kliimaplokiga. Usun et puhuri nupp on väsinud ja on lihtsalt vahetatud plokk ringi märkamata erinevust.

                      VSA63827413135066

                      Comment


                        #12
                        Vs: Kliimaploki poteka tuvastamine

                        Uskumisel ja teadmisel on vaks vahet. Skeemid tahad?

                        Comment


                          #13
                          Vs: Kliimaploki poteka tuvastamine

                          Püsikiirushoidja skeem pakuks huvi küll.

                          Comment


                            #14
                            Vs: Kliimaploki poteka tuvastamine

                            Sealtsmast rrr.lt lehelt , mille pilte siin alguses kasutasin õnnestus nüüd vist plokk ära tellida. Esimesel katsel vabandati et item unavailable ja raha tuli tagasi. Peale seda kadusid sealt enamikud plokid ära.
                            Eks vaatama ja ootame kas tuleb kohale ja kas tuleb kohale ikka sama asi mis pildil.

                            Comment

                            Working...
                            X