5V anduri info „mõjutamine“

Collapse
X
 
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts
  • turbohoolik
    Liige
    • 10/2010
    • 213

    #1

    5V anduri info „mõjutamine“

    Oleks tarvis „mõjutada“ andurist väljuvat infot.
    Tegemist on 5v anduriga mis toimetab vahemikus 0,6 - 4,6v.
    Tarvis oleks kui pinge tõuseb 1,7v siis hakkatakse seda „mõjutama“ näidatakse väiksemana kui tegelikult.
    1,7v on väärtus milles allpool olevat pinget pole tarvis mõjutada kuna sealt tekib lisaprobleemi.
    Väga ideaalne oleks kui „mõjutusprotsess“ hakkaks tööle väikese viitega, kuna süüte sisse keeramisel tehakse andurile kontroll ja selle ajal peavad väärtused olema 0,6v min ja 4,6v max.

    Igasugused ideed teretulnud!
  • Starfish
    Liige
    • 08/2009
    • 2294

    #2
    Vs: 5v anduri info „mõjutamine“

    Kas see mõjutatud pinge peaks püsima jääma ?
    Ja kui pärast langeb alla 1.7V siis taastuks kohe või alles kui on 0.6V peale langenud ?
    http://hparchive.com/
    https://worldradiohistory.com/index.htm

    Comment

    • turbohoolik
      Liige
      • 10/2010
      • 213

      #3
      Vs: 5v anduri info „mõjutamine“

      1.7V juures peaks ahelasse "takist" vahele ühendatama ja kui andurist väljund langeb 1.7V peale siis ühendatake "takist" ahelast välja.
      Siga vinge oleks kui andurist tuleva pinge kasvades kasvaks ka "takisti" takistus, et ei tekiks pinge hüppamist lülitus momendil, mis võib ka tekitada probleeme.

      Comment

      • Scott
        Üldmoderaator
        • 04/2003
        • 2516

        #4
        Vs: 5v anduri info „mõjutamine“

        Stabilitronid või nii väikese pinge puhul stabistorid. Dioodide järjest ladumisega annab ka teha. Kuidas viide lahendada, tuleb mõelda.

        Sigavinge on liitsõna. Nagu ka sigalahe ja sigajube.
        73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
        ATiP1pN4XeM

        Comment

        • A.R.
          Liige
          • 02/2008
          • 5954

          #5
          Vs: 5v anduri info „mõjutamine“

          Kui andur ei mõõdaks pinget otse, vaid üle takisti R1.
          Kui rööpi anduriga oleks takisti R2 ja 1,7 V diood.
          Relee keskkontakt võiks olla anduri ja R1 ühenduskohas ning avatud kontakt R1 teises otsas so mõõdetavas punktis.
          Alguses oleks kõik nagu peab olema.
          Kondensaator laadub läbi R3-e ja emitterjärgija lülitab relee ümber, rakendub R2 ja diood ahel.
          Sujuva R1 muutmise võib saada kui R1 on transistor või nt halli andur või fotodiood.

          Vast tuleb hommikuks mõni parem idee.
          ***
          Võiks proovida takistust muuta optroniga.
          viimati muutis kasutaja A.R.; 19 June 2018, 07:33. Põhjus: Hommik on õhtust targem

          Comment

          • OSX
            Üldmoderaator
            • 02/2007
            • 5594

            #6
            Vs: 5v anduri info „mõjutamine“

            On see saladus mis andur see autol on? Pingete järgi ütleks et ilmselt MAP...
            Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
            Konfutsius

            Comment

            • turbohoolik
              Liige
              • 10/2010
              • 213

              #7
              Vs: 5v anduri info „mõjutamine“

              Tegemist on QA-ga (Quantity Adjuster)
              Anduri ülemist ja alumist väärtust kontrollitakse ainult süüte sisse keeramisel, edaspidine viivitus hakkab segama.

              Comment

              • Starfish
                Liige
                • 08/2009
                • 2294

                #8
                Vs: 5v anduri info „mõjutamine“

                Et siis süüte sisse lülitades näiteks 1sek peab sisendisse jõudma see mis andurist väljub ja näiteks kui see on üle 1.7V siis tuleb see hiljem tõmmata alla 1.7V ?

                3 transistorit, 4 takistit, 1 või 2 dioodi, 1 kondensaator.

                Aga miks peaks keegi tasuta skeeme välja töötama ?
                http://hparchive.com/
                https://worldradiohistory.com/index.htm

                Comment

                • A.R.
                  Liige
                  • 02/2008
                  • 5954

                  #9
                  Vs: 5v anduri info „mõjutamine“

                  Võib ju kasutada väikest protsessorit.
                  Üks ADC ja üks DAC ja natuke kirjatööd.
                  Selline paras koolipoisi ülesanne.

                  Comment

                  • katkine
                    Liige
                    • 04/2008
                    • 691

                    #10
                    Vs: 5v anduri info „mõjutamine“

                    Samuti autodega seoses küsiti laadset toodet. Esimene mõte oli muidugi attiny kivi, aga tol hetkel mõtteni jäigi, sest tellimus jäi samuti mõttefaasi

                    Prose loeks kogu aeg sisendit.
                    Auto käivitamisel (mil kivi toite saab), edastab sisendi otse väljundisse viiteaja jooksul.
                    Pärast viivist hakkab alla 1.7V väärtuse juures edastama sisendist saadud väärtust otse ja üle 1.7V sisendi korral siis soovitud valemi järgi.

                    Comment

                    • Svago
                      Liige
                      • 09/2013
                      • 3151

                      #11
                      Vs: 5V anduri info „mõjutamine“

                      Kas pumba elektroonika jamab? Kallet peaks ka saama muuta?
                      viimati muutis kasutaja Svago; 20 June 2018, 14:59.

                      Comment

                      • turbohoolik
                        Liige
                        • 10/2010
                        • 213

                        #12
                        Vs: 5V anduri info „mõjutamine“

                        Pumba elektroonika ja mehaanika korras, kontrollitud korduvalt (pumb ka lahti võetud ja puhastatud).
                        Kõik mu mis mõjutab kütte kogust kontrollitud korduvalt ja osasi asju ka vahetatud. Ka arvuti olnud pikalt taga, et kõiki vajalikke näitus kontrollida.
                        Kõige imelikum on, et haruharva teise, kolmada käiguga kiirendades on selline jõud mootoril mis peab olema.


                        Tõenäliselt on ajul osad MAP-id vigased, sama probleem VAG ajudel sooja/kuuma mootori käivitumisega. Kõige mõistlikum oleks lasta aju üle kirjutada aga see juba ¼ auto turuväärtusest.
                        Internetis kolades olen kohanud mitmeid samasuguseid juhtumeid kus kõik näitajad head ja tehniline osa korras aga kütet ei anta, kahjuks teemad jäävad omanike poolt lõputa.

                        Comment

                        • Svago
                          Liige
                          • 09/2013
                          • 3151

                          #13
                          Vs: 5V anduri info „mõjutamine“

                          VW grupi autodel on jah tihti kütusepumpadega seda laadi jamasid. Enamusel on viga ajus. Veateated tuleks kustutada ja siis vaadata, mis veateade tuleb.

                          Comment

                          • turbohoolik
                            Liige
                            • 10/2010
                            • 213

                            #14
                            Vs: 5V anduri info „mõjutamine“

                            Veateateid pole, aju on väga rahul kõigega mida näeb. (kui midagi lahti ühendada siis loomulikult teade tekib)
                            Kohalikus lammutuses olemas ka sama pilli aju (koos kõigega mis sinna juurde kuulub), proovida ka seda vahetada aga kes ütleb, et ka see aju pole vigane?
                            Hea meelega loomulikult leiaks vea ja kõrvaldaks selle aga pole veel veale jälile saanud.

                            Comment

                            • turbohoolik
                              Liige
                              • 10/2010
                              • 213

                              #15
                              5V anduri info „mõjutamine“

                              Nagu juba vanad eestlased ütlesid „Liigne agarus on ogarus“ (Kehtib minu kohta!)

                              Pärast nädalate pikkust internetis sobramist ja testriga auto juhtmestiku torkimist ja katsetamist leidsin mingise enda arust hea lahenduse.


                              Viivitus millest ma algselt sogasin pole tarvilik.
                              Tarvis on pin 2 ja 3 vahele lülitada 1 kOhm takisti. Takisti tuleb ahelasse lülitada kui pinge tõuseb üle 2V (pinge tõuseb kuni 4.6V) Kuidas lahendada, et transistor maha ei põleks?
                              Kas ma ülDse saan transistoriga niivIIsi takistit vahele lülitada?
                              Kuidas lahendada transistori mahapõlemise probleem kui reostaadiga lülituse momenti muuta suuremaks/väiksemaks?

                              Ebavajalik lisainfo: Lülitus tuleb turbo rõhu pealt siis on asi kõige keskonnasõbralikum ja lülitub ainult siis kui tõesti tarvis, pin 2 ja 3 on pumba info ajule antava küttekoguse kohta.



                              Kas kaherealise (dual) potekaga oleks võimalik, üks tõstab/langetab pinget ja teine lühistab üleliigse, et transistorile minev pinge püsiks normi piires. Ilmselt vaja ka kuidagi lülitus pinge paika panna mida potekad hoiaksid.

                              Sorry kui segast panen, minu teadmised elektroonik vallas VÄGA tagasihoidlikud.
                              Lisatud failid
                              viimati muutis kasutaja Scott; 03 September 2018, 00:06. Põhjus: järjestikpostitused kokku

                              Comment

                              Working...