Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

el. akende sulgemismooduli ehitamine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    el. akende sulgemismooduli ehitamine

    Et kui suur ettevõtmine võiks olla comfort-funktsiooni lisamine e siis sulgemismooduli ehitamine el. akendele ning luugile? Autoks Audi 80 B4. Suhtlema peaks asi hakkama Gemini 7463 CK1 signaga.

    Ja selline teema ka veel, et kas midagi annaks ette võtta salongi valgustuse aegreleega, et valgus ei kustuks peale n-aega lambist ära, vaid sujuvalt?

    #2
    Anna andeks "jottess", aga ei leidnud sinu aadressi, et vastata sinu kirjale. Kui sain õigesti aru, siis sind huvitas summer UM66-ga. Saada mulle kiri milles margiga ümbrik tagasiaadressiga. Saadan skeemikese. Või tule Tallinnas ise järgi ettehelistades 6262397.

    Comment


      #3
      Akendega saaks teha nagu kesklukuga- st. lõppulülitid panna ja keskluku aju seda juhtima. Gemini annaks siis sulgemis käsu ainult lisatud keskluku ajule. Kui lõpukülitid originaalis olemas siis veel lihtsam.
      "Computers in future may weigh no more than 1.5 tons."(Popular Mechanics, 1949)

      Comment


        #4
        Originally posted by jottess@May 10 2004, 10:56
        Ja selline teema ka veel, et kas midagi annaks ette võtta salongi valgustuse aegreleega, et valgus ei kustuks peale n-aega lambist ära, vaid sujuvalt?
        http://www.uoguelph.ca/~antoon/circ/dome.html

        Comment


          #5
          Äkki saab selle akende probleemi lahendada mingi koormus lülitiga et kui koormus tõuseb mingist piirist üle siis lülitab relee välja.Ise mõtlesin et järsku saaks kuidagi hérkoniga et keriks talle pooli ümber ja kkui koormus tõuseb siis ka seal mähises tekkiks magnet väli ja siis lülitaks kerkon läbi trantsi relee lahti,segane jutt vist sai aga loodan et saate aru mõttest.Või saaks lihtsamalt kuidagi seda lülitust teha.

          Comment


            #6
            Originally posted by bisti@May 11 2004, 10:08
            Äkki saab selle akende probleemi lahendada mingi koormus lülitiga et kui koormus tõuseb mingist piirist üle siis lülitab relee välja.Ise mõtlesin et järsku saaks kuidagi hérkoniga et keriks talle pooli ümber ja kkui koormus tõuseb siis ka seal mähises tekkiks magnet väli ja siis lülitaks kerkon läbi trantsi relee lahti,segane jutt vist sai aga loodan et saate aru mõttest.Või saaks lihtsamalt kuidagi seda lülitust teha.
            Mõtlesin ise kah koormuse peale. Aga enne ehitama hakkamist peaks järgi uurima palju sellised valmis seadmed poes maxavad. Tihtilugu on ise ehitamine kallim kui poest ostmine.

            Comment


              #7
              Originally posted by kpihus+May 12 2004, 06:54--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (kpihus @ May 12 2004, 06:54)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-bisti@May 11 2004, 10:08
              Äkki saab selle akende probleemi lahendada mingi koormus lülitiga et kui koormus tõuseb mingist piirist üle siis lülitab relee välja.Ise mõtlesin et järsku saaks kuidagi hérkoniga et keriks talle pooli ümber ja kkui koormus tõuseb siis ka seal mähises tekkiks magnet väli ja siis lülitaks kerkon läbi trantsi relee lahti,segane jutt vist sai aga loodan et saate aru mõttest.Või saaks lihtsamalt kuidagi seda lülitust teha.
              Mõtlesin ise kah koormuse peale. Aga enne ehitama hakkamist peaks järgi uurima palju sellised valmis seadmed poes maxavad. Tihtilugu on ise ehitamine kallim kui poest ostmine.
              [/b][/quote]

              endal ka plaanis selline vidin autole panna aga ei ole ka täit selgust selle tööpõhimõttest saand.üks odavamaid hakkas Jablotron firma omasid silma.Tevalos maksab see 333 eeki.
              siit saab sellest moodulist rohkem infi:http://www.jablotron.cz/menu/index_en_menu_prod_AUT.htm
              niipalju on seal mainitud et power windows ja kogu lugu. aga mismoodi täpsemalt jääb arusaamatuks kuidas just see väljalülitamine toimub.uutematel autodel olen tähele pand et nad lülituvad ise välja kui aken lõpuni kerib aga endal jah kahjuks suti vanem auto ja sellel jääbki mootor urisema kui lõppu on käind(seda just katuseluugil) Äkki keegi on selles vallas rohkem kodus

              Comment


                #8
                Vanematel jaapanlastel olid need koormuslülitid juba pealülitisse sisse ehitatud.Kui ma ei eksi siis olid need autod Nissan Bluebird,mingi Subaru ja vana Landcruiser.Kunagi sai bluebirdi omast vanale mersule luugi automaatika tehtud.Toimis edukalt.Jupid olid pärit lammutustest.

                Comment


                  #9
                  Ise olen katsetanud niisama hõõglambi kontrolli herkoniga. Piisas kahest kihist traadist ja tõmbas kenasti kokku kui lamp korras oli. Kuna akende vool on palju suurem, siis läheb vaja palju vähem. Muidugi on see õige keerdude arvu otsimine suhteliselt tüütu. Alguses peaks süsteem kuidagi näiteks pooleks sekundiks kindlasti voolu peale andma, et mootor jõuaks kohalt minna ja siis alles lülituma herkoni peale.

                  Comment


                    #10
                    Mingi akende sulgemise mooduli skeem koos venekeelse seletusega olemas. Kasutatakse nii koormuse kontrolli kui ka taimerit.
                    http://dimasen.narod.ru/servis/004.htm

                    Comment


                      #11
                      Vs: el. akende sulgemismooduli ehitamine

                      Esmalt postitatud supra poolt
                      Vanematel jaapanlastel olid need koormusl&#252;litid juba peal&#252;litisse sisse ehitatud.Kui ma ei eksi siis olid need autod Nissan Bluebird,mingi Subaru ja vana Landcruiser.Kunagi sai bluebirdi omast vanale mersule luugi automaatika tehtud.Toimis edukalt.Jupid olid p&#228;rit lammutustest.
                      Saan ma t&#228;pselt aru ,nagu et need koormusl&#252;litid on iga ukse jaoks eraldi ja on l&#252;litiga &#252;hes t&#252;kis.(Blubirdil)
                      Ise &#252;ritaks t&#246;&#246;le saada civicul kunde akent ja katuseluuki.Juhiuksel automaatika juba sees.
                      Teaks siis lammarist mida otsida.

                      Comment


                        #12
                        Vs: el. akende sulgemismooduli ehitamine

                        Tere, osadel on jah lüliti sees se ülekoormuskaitsmega tehtud automaat akna kinni ja lahtiminemine, mul ainult juhiaknal aga se toimib ju nii et füüsiliselt vajutad sisse ja siis se lükkab ise välja, se on ju lintsam versioon ja ei saa ju kasutada kui tahad et nupust läheksid aknad ka kinni, samas on vist osadel signadel se võimalus olemas ja veel mäluga, et pärast teeb samasse asendisse lahti ka
                        samas on võimalik teha ka nii et paned igale aknale 2 releed, esimesele teeb nii et paneb takisti vahele nii et relee hoiab aga ei rakendu kui pinge peal on ja kui releele pinge otse peale anda se rakendub ja jääbki hoidma kuni läbi takisti pinge maha võetakse ja teise relee mis siis katkestab esimese relee selle pinge mis läbi takisti tuleb tuleb leida selline mis siis rakenduks mootori seiskumisest tekkival voolul, kuigi seda vist nii lihtsalt ei leia jälle, või võib siis teist releed juhtida selle herkoniga nage eelnevalt mainiti

                        Comment


                          #13
                          Vs: el. akende sulgemismooduli ehitamine

                          Mõnedel uuematel autodel ei saa enam sulgemismooduleid kasutada. Aknamootori karpi võib minna ainult pidevpluss ja digitaalne juhtots. Ainus võimalus ehitada mingi kontroller vahele. Kui hakkad karbi sees olevale mootorile otse voolu andma läheb originaal süsteem sassi. Kasutusel on muidugi igasuguseid süsteeme aga enam ei jookse uuematel autodel mootorite jämedad juhtmed juhiukse lülitisse kokku nagu vanasti. Võid leida ka lahendusi kus karpidesse jooksevad lihtsalt juhtsignaalid alla, üles ja automaat, siis võta ainult 8 väikest dioodi ja signaal kesklukult ja sulgemisautomaatika ongi valmis.

                          Endal mul paar liigset aknamoodulit muide üle.

                          Comment

                          Working...
                          X