Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Kondensaatori suuruse küsimus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: Kondensaatori suuruse küsimus

    Originaalreleede info siin: https://www.omron.com/ecb/products/ary/1/g8v.html Kui ma õigesti aru saan, siis 10V võiks see piir olla. Hetkel ma mõtlesin teha nii, et aegrelee lüliti saab toite samast kohas, kus tavaline relee #1 saab ehk vahetan välja. Lülitudes #2 releele, hakkab aegrelee enda toite läbi dioodisilla #2 relee lüliti pealt kuniks katkestatakse #2 ühendus ja siis lülitatakse tagasi #1 nn õige toide. Aegrelees on kasutusel Intersil 102-1CH-SU01, mille datasheet on siin: http://www.datasheetarchive.com/dl/5...1ch-su01+12vdc
    -

    Comment


      #17
      Vs: Kondensaatori suuruse küsimus

      Esmalt postitatud Deus poolt Vaata postitust
      Lülitades kaugtuledele, kaob sellelt relleelt vool ja 555 timer hakkab otsast peale,
      kas aegreleed ei saaks toita süütest? siis ei kao pinge tulede ümberlülitamisel

      Comment


        #18
        Vs: Kondensaatori suuruse küsimus

        Ma jätan selle viimaseks võimaluseks, et originaalrelee lülitust toitma hakata kuskilt mujalt konstantsest allikast läbi viiterelee, kuigi vaadates kogu seda kompotti, sisi see oleks tõenäoliselt kõige lihtsam lahendus.
        -

        Comment


          #19
          Vs: Kondensaatori suuruse küsimus

          Kõige lihtsam oleks olnud arvutiga muuta nii et tuled ei kustu. Sul oleks ammu valmis see ja mingeid riske pole sellega. Suurem risk on igasugu kondekaid aretada.Ei saa aru miks see lapsik nõuanne oli?Endal vahetasin uuemad tuled ja programmeerisin ka ümber selle mis loogika järgi tuled käituvad.Aga kui tahad pornot aretada ja juhtmeid/kondekaid vedada, siis küll...

          Comment


            #20
            Vs: Kondensaatori suuruse küsimus

            1000uF kondekas likvideeris selle jama ära. Siiski ei pidanud seda lahendust piisavalt lollikindlaks, sest tuleb välja, et kahe reziimi vahetusel saab lüliti olla ka pikemalt kui mõned millisekundid nullpunktis, kui kobatseda ja siis tulemuseks on ikkagi #1 relee kuivale jäämine. Jään tehaseliistude juurde, sest #1 relee toitmine omakorda aegreleest kaotab ära programmeeritava "Go home" funktsiooni. Tänud A.S ja A.R suunavate küsimuste eest ja abi eest.
            -

            Comment


              #21
              Vs: Kondensaatori suuruse küsimus

              Esmalt postitatud Deus poolt Vaata postitust
              Ja austatud moderaatorid, miks see autofoorumisse läks? Küsimus on puhtalt elektroonika alla kuuluv kondeka küsimus.
              See on puhtalt autoelektroonika teema, mis sest, et jutt käib ainult kondensaatorist.
              73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
              ATiP1pN4XeM

              Comment


                #22
                Vs: Kondensaatori suuruse küsimus

                Suure kondekaga kaasneb, et lülitushetkel suurenevad voolud lüliti kontaktidel konde laadimisimpulsi näol. Kui palju see lüliti eluiga mõjutab, ei oska öelda, aga ehk tasuks seda laadimisvoolu piirata natuke. Tänapäeva asjad on nii kuramuse täpselt disainitud.

                Comment


                  #23
                  Vs: Kondensaatori suuruse küsimus

                  Hea märkus. Sellise asja juurde panekuga lüliti ahelasse võib tõesti halbu asju juhtuda, seetõttu oleks mõistlik toita esimest releed teise relee jõujala pealt, mitte lülitiahelast, siis kaob see konde laadimise tõttu esinev amprite suurenemise mure ära.
                  -

                  Comment

                  Working...
                  X