Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Peugeot 206 1.4l 55kw 2001a elektriskeemi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Peugeot 206 1.4l 55kw 2001a elektriskeemi

    Oskab keegi ehk elektriskeemiga aidata? Probleem selles, et auto ei käivitu. Täpsemalt oleks vaja skeemi mis näitaks kapoti all oleva kaitsmekarbi majandust ning süüte/bensupumba/aju ning multifunks (süüte/bensu) relee vahelist juhtmemajandust. Relee ise muidu korras.

    #2
    Vs: Peugeot 206 1.4l 55kw 2001a elektriskeemi

    Siin on skeeme, aga kas just vajaminevat on, ei tea.
    Схемы, руководство по ремонту и обслуживанию Peugeot 206

    Comment


      #3
      Vs: Peugeot 206 1.4l 55kw 2001a elektriskeemi

      Soovitan osta või tellida Haynes Owners Workshop manuaali. Nendes on skeemid ja ka igasugused remondijuhendid. Ise olen ostnud Helsingist Alfamerist. Mõned leiab ka netist.

      Comment


        #4
        Vs: Peugeot 206 1.4l 55kw 2001a elektriskeemi

        Tänud, prindin välja, ehk saab sotti.

        Comment


          #5
          Vs: Peugeot 206 1.4l 55kw 2001a elektriskeemi

          Ainult el skeem ei pruugi aidata, kuna seal käigus lege "BSI plokk". Pmtslt on tegu kaitsmeplokk/arvutiga.
          Maailm oleks puhas ja süüta
          kui poleks õllejogurtit
          - Õ.Õ.

          Comment


            #6
            Vs: Peugeot 206 1.4l 55kw 2001a elektriskeemi

            Küsiks igaks juhuks, kas immobilisaatori tuli põleb?

            Comment


              #7
              Vs: Peugeot 206 1.4l 55kw 2001a elektriskeemi

              Immo tuld ei põle.

              Panen siia kirja täpsemalt mis masinaga viga ning kuidas asi hakkas:

              Alguse sai asi nii, et olles talvel pikalt seisnud oli aku tühjaks saanud. Sai teist laetud ning käivitades ei teinud kippu ega kõppu. Bensupump süütes oleku ajal tööle ei läinud mäletamistmööda. Kakkusin juba paagi kaane istme alt lahti, et vaadata kas vool pumpa jõuab, kuid proovisin siis korra käivitada ning kõik oli järsku OK. Paar nädalat auto toimis ning siis linnas foori all suri järsku välja ning tööle ei läinud. Sai siis slepis maale veetud.



              Mingit korralikku elektriskeemi ei leidnud, kuid leidsin kuskilt, et 10A punane kaitse (mootoriruumi kaitsmekarbis) peaks olema pumba oma. Mõõtsin siis pinget ning mingi 2V vist oli. Kui sinna juhtmega pinge peale andsin siis hakkas pump tööle.

              Kakkusin ka kaitsme karbi veits laiali ning 10a kaitsme teine jalg ei lähegi kuhugi :S. Igaljuhul otse sinna toidet andes auto töötas. Otsisin siis salongis asuvast kaitsmekarbist ühe sellise kaitsme kus vool on süüte seesoleku ning käivituse ajal ning tõmbasin sealt juhtme sinna 10A kaitsme peale.









              Kuna autol oli veel selline viga, et käivitades pidi korraks gaasi peal hoidma ning tühikäik vahepeal jamas, siis võtsin ühel päeval süütepooli maha, et küünlaid kontrollida ning võtsin ka korra temp andurilt pistiku lahti, et vaadata kas toimib korrektselt (temp läks skaalal põhja). Küündlad olid ilusad ning panin asja kokku tagasi, kuid auto ei käivitu.

              Võtsin süütepoli maha ning küündlad välja, kuid sädet käivitades ei ole.

              Mõtlesin, et ehk vända antur jamab (induktiiv), mõõtsin takistuse (oli vist 480ohm) ning pinge käivitades ~3V AC seega peaks olema ok. Vahetasin ka kaksikrelee (lülitab toidet bensupumbale ja süütele), kuid ei midagi. Massi ühendused need mis ma mootoriruumist leidsin paistavad OK olevat. Huvitaval kombel ei näita käivitades mootori pöördeid, kuigi korraks vahetevahel käivituse algeses paar milli näidik sekundiks tõuseb. Samas ei ole ka mingit referentsi, et vbl on see normaalne.



              Foorumitest lugedes võib olla tegemist BSI ühe juhtme katkemisega (korrosioon).



              Stockholm Städtetrip leicht gemacht! Unser Guide bietet dir einen detaillierten Reiseplan für einen perfekten Städtetrip in die schwedische Hauptstadt.




              BSI kaitsmekarp on aga rooli all ning eks peab seda lahkama hakkama. Kui keegi leiaks mingi visuaalse pildi kus see 1229 juhe võiks asuda oleks tublisti abiks.

              Konkreetse info eest mis viib masina töölesaamiseni võin ka mingi paarkümmend EUR välja panna, või kui keegi teab Tallinnas kedagi kes autode elektriosaga hästi läbi saab võib samuti teada anda.

              Comment


                #8
                Vs: Peugeot 206 1.4l 55kw 2001a elektriskeemi

                Kas mootori tuli läheb põlema kui süüte sisse keerad?
                Anna auto kere koodi 8 viimast numbrit. Katsun leida selle auto õige elektriskeemi.
                Tartus saaks sind aidata selle autoga.

                Comment


                  #9
                  Vs: Peugeot 206 1.4l 55kw 2001a elektriskeemi

                  Autodata väitel ühendab see juhe releemooduli kl. 10 ja ECM musta pistiku"B" kl.f2, see jutt on siis 2000 - 2002 a. mudelist. Ja süsteemi nimeks Sagem S2000. Pilt näitab nad mõlemad ühes karbis olema, seega see juhe on üsna lühike. Loodan, et sain abiks olla,jõudu siis...

                  Comment


                    #10
                    Vs: Peugeot 206 1.4l 55kw 2001a elektriskeemi

                    VIN lõpp 41552938
                    Mootori tuli süüte seesoleku ajal põleb.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Peugeot 206 1.4l 55kw 2001a elektriskeemi

                      Vaatasin seda mootori tule asja nüüd täpsemalt ning kui mul algul mainitud 10A kaitsme alla eraldi jutmega voolu pole toonud, siis mootori tuli põlema ei hakka ning bensupump ka ei tööta.
                      Kui see juhe on ühendatud, siis bensupump hakkab tööle korraks süüte sisse keerates (st saavutab rõhu ning lülitab välja ma eeldan) ning mootori tuli põleb. Käivitades kustub paari sek pärast mootori tuli ära ning taassüttib kui käivitamine lõpetada.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Peugeot 206 1.4l 55kw 2001a elektriskeemi

                        Ei saa siia skeemi lisada, liiga suur. Proovi sealt alla laadida. http://www.upload.ee/files/5854654/206_skeem.pdf.html Kui ei õnnstu, siis saadan mailile.
                        Pistikute tähistusest niipalju, et 48V MR-- 48klemmiga pruun pistik, NR-must pistik, GR-hall pistik.
                        1304--kaksikrelee.
                        BSI 26V JN--kollane pistik.
                        Kontrolli kaksikrelee mähise ja mootoriaju vahelist juhet. Tavaliselt oksüdeerus ära just see juhe. Õhufiltri all suvas juhtmekimbus rüü sees valge/punane juhe. Värv võib muidugi erinev olla, kuna peugeotil ei ole juhtmed värvide järgi vaid juhtmete peal olevate numbrite järgi skeemil näidatud.

                        Comment


                          #13
                          Vs: Peugeot 206 1.4l 55kw 2001a elektriskeemi

                          Tänud skeemi eest.
                          BM26C juhtmest tuleb 12V ilusti peale releesse, kuid 1229 juhe mis tuleb ajust (relee mähise maanduse juhe) seal on anomaalia. 12V jookseb ajju, st kas aju ei teosta lülitust või on see juhe kuskilt täitsa aju pistikust kehva ühendusega.
                          Kontrollisin nii, et surusin nõela otsa juhtmesse ning mõõtsin testriga süüte seesoleku ajal pinget.
                          Kui ampermeetri reziimis sellele juhtmele maanus peale sai, siis lülitas ka relee ennast tööle.
                          Ühegi juhtmega mingit füüsilist probleemi silma ei hakanud.

                          -edit-

                          Mängisin nüüd asjaga edasi:

                          Pistikus viga ei ole, 1229 jõuab ajju tervena, sealt kuskil on probleem.

                          Lükkasin siis 1229 juhtmele nõela sisse ning juhtmega aku miinusele (et relee aktiveeruks). Kuna vana töökorras kaksikrelee oli alles lõikasin sellelt korpuse maha ning ühendasin külge (visuaalselt näha oleks mis toimub).
                          Üks kontakt tõmbas kuid teine mitte. Panin siis teisele füüsiliselt ühe plönni kontakti vahele, et süütepooli ka vool jõuaks ning võtit keerates auto ilusti töötas.

                          Juhe on veits koos tänaseks, ehk keegi selge mõistusega lugedes jagab ära kus see kala seal on?
                          viimati muutis kasutaja qwerty; 03 m 2016, 18:03.

                          Comment


                            #14
                            Vs: Peugeot 206 1.4l 55kw 2001a elektriskeemi

                            Kas F 24 5A kaitse ikka ka süütevoolu peale saab, selle kaudu saab juhtplokk oma toite. ilma ei liigu sul seal midagi. PS. Seda teist releed juhib ka juhtplokk juhtme 1226 kaudu...

                            Comment


                              #15
                              Vs: Peugeot 206 1.4l 55kw 2001a elektriskeemi

                              Täpsustus, kui 1229 juhtmele maanduse ühendan, siis relee esimene mähis aktiveerub jäädavalt (mis on ka loogiline) ning teine mähis lülitub ka algul 2 sekundiks sisse ning seejärel aju vabastab seal toite.
                              Mootori tuli hakkab ka siis põlema, kui 1229'l maandus on ühendatud. Kui ma niisama relee kontakti sulgen, siis pump jne hakkab küll tööle, kuid mootori tuli põlema ei hakka ning auto ka ei käivitu.
                              Ajule tuleb toide peale (muidu ei käivituks ka selle manipuleerimise tulemusena, kuna annan ainult maanduse ühele juhtmele).
                              Huvi pärast sai ka nõelaga (teine ots oli aku miinuse peal) aju maanduse klemmid läbi käidud, kuid mingit reaktsiooni ei täheldanud.

                              Comment

                              Working...
                              X