Et kõik ausalt ära rääkida, siis alustan sellest et genekas laeb akut üle. Mitte küll pidevalt, kuid viskab aeg-ajalt 5-10 sekundiks voltmeetri põhja. 18 ja pluss volti.
Olen käinud üle kõik geneka ühendused ja samuti ka kõik massid mis asuvad aku ja kere, kere ja mootori ning geneka ja mootori vahel. Masin on vana kerega 1993 aasta Chrysler Voyager diisel. Pingeregulaator asub genekast eraldi, mitte tabletina generaatoris. Puhastasin ära ka regulaatori kinnituse, et oleks seal korralik mass.
Generaator siis selline http://allegro.pl/chrysler-voyager-1...002790037.html (tõsi, natuke puhtam ja viisakam, kui see).
Ühendused sinna siis sellised :
Pingeregulaator näeb välja siis selline: http://store.alternatorparts.com/partnoc8313.aspx
Kuna, originaali tellimisega läheb aega umbes 2 nädalat aga autot vaja iga päev, siis pidasin plaani, et ehk annaks asendada see regulaator sellisega:
Selline asi kodus olemas ja seisab.
Kuid probleem nimelt selles, et Voyageril on genekas, kus mõlemast harjast tuleb välja ots ja läheb kuskile vooluringi.
Asenduseks plaanitud venemaa päritolu regulaator on mõeldud Lada genekale, mille üks ots harjadelt läheb läbi kondensaatori aku plussi.
Lada geneka mingi skeem siis siin:
Voyageri skeem peaks siis olema selline:
Selle erandiga, et siin bensukas, aga mul diisel, kuid see polegi oluline. Vist...
Leidsin netist kolades ka sellise teema, mis tundub kuidagi sarnane minu plaaniga.http://www.drive2.ru/l/288230376152341961/ Kuid kas see toimiks? Selle koha pealt olekski vaja targemate nõu.
Aitäh!
Olen käinud üle kõik geneka ühendused ja samuti ka kõik massid mis asuvad aku ja kere, kere ja mootori ning geneka ja mootori vahel. Masin on vana kerega 1993 aasta Chrysler Voyager diisel. Pingeregulaator asub genekast eraldi, mitte tabletina generaatoris. Puhastasin ära ka regulaatori kinnituse, et oleks seal korralik mass.
Generaator siis selline http://allegro.pl/chrysler-voyager-1...002790037.html (tõsi, natuke puhtam ja viisakam, kui see).
Ühendused sinna siis sellised :
Pingeregulaator näeb välja siis selline: http://store.alternatorparts.com/partnoc8313.aspx
Kuna, originaali tellimisega läheb aega umbes 2 nädalat aga autot vaja iga päev, siis pidasin plaani, et ehk annaks asendada see regulaator sellisega:
Selline asi kodus olemas ja seisab.
Kuid probleem nimelt selles, et Voyageril on genekas, kus mõlemast harjast tuleb välja ots ja läheb kuskile vooluringi.
Asenduseks plaanitud venemaa päritolu regulaator on mõeldud Lada genekale, mille üks ots harjadelt läheb läbi kondensaatori aku plussi.
Lada geneka mingi skeem siis siin:
Voyageri skeem peaks siis olema selline:
Selle erandiga, et siin bensukas, aga mul diisel, kuid see polegi oluline. Vist...
Leidsin netist kolades ka sellise teema, mis tundub kuidagi sarnane minu plaaniga.http://www.drive2.ru/l/288230376152341961/ Kuid kas see toimiks? Selle koha pealt olekski vaja targemate nõu.
Aitäh!
Comment