Audi 80 sädeme puudumine

Collapse
X
 
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts
  • W@ldur
    Liige
    • 03/2003
    • 3209

    #16
    Vs: Audi 80 sädeme puudumine

    Sedaviisi siis
    Kõik läbi loetud, artiklid ja soovitused, nipid ja ideed.
    Sõitsin tööle autoga
    Läksin eile hommikupoole kiirema vastupanuteed ja võtsin mingi Automega klotsi Automaailmast.
    Hind oli alla 15 raha, aga mis oli imelik: pinnide numbrid olid vastupidi nummerdatud. Müüja probleemi ei teinud ja ütles, kui ei toimi, too tagasi.
    Niipalju toimis, et ainus, mis ei toiminud, oli tahhokas
    Loomulikult, kohe kui tahhol liikumist ei märganud, rabistasin juhtmeid, ja sellele järgi võtsin maha ja lahti kellade ploki. Vähemalt sain kõik jooted peaplaadil üle käia ja ideid, kuidas vbl tulevikus taustavalgusega hullata, ning toore tule sain ka korda.
    Tahho ikka vait.
    Isa soovitas, et pane vana plokk korraks tagasi.
    Panin, ja siis ise mitte käivitudes ikkagi tahho veidi liikus. Seega uus kommukas lihtviisil ei suvatse tahhola signaali saata. Kõik muu on korras.
    Võtan Erko pakkumisest kinni ja eks näis, kas saame kõik kellad hüppama. Kui saame, siis vähemalt see Automega tükk jääb tagavaraks, vähemalt temaga liigub.

    Nüüd, kuidas olla tark ja kaval?
    Kas võtta kommuka läbiminekut vihjena, et kogu süütesüsteem tuleks uuendada? Uued küünlad, kõik viis kõrgepinge juhet, ja pool? Halliandur ka? Ette porimatid ja üks ilukilp niikuinii, aga muud?

    Kuni siiani: väga super
    Tänan abiks olemast
    Erilahendused.
    PS või mail.

    Comment

    • Matis
      Liige
      • 01/2004
      • 1505

      #17
      Vs: Audi 80 sädeme puudumine

      Tahho hakkab tööle ka pooli nr 1 klemmi pealt, siin peaks saama kommutaatoril nr 1 ja nr 7 juhtme kokku panna.
      Maailm oleks puhas ja süüta
      kui poleks õllejogurtit
      - Õ.Õ.

      Comment

      • meli666
        Liige
        • 01/2009
        • 138

        #18
        Vs: Audi 80 sädeme puudumine

        Esmalt postitatud W@ldur poolt
        Sedaviisi siis
        Panin, ja siis ise mitte käivitudes ikkagi tahho veidi liikus.
        Mõtled, et süüte sissekeeramisel teeb tahhoka nõel väikse nõksu? Huvitav, et ta siis ei toimeta. Minu autol käib ka nõks läbi süüte sissekeeramisel ja toimetab ilusti.
        Vaatasin ühte autoelektroonika raamatut ja seal kirjas, et kommutaatori 7 klemm pöörlemissageduse signaali jaoks.
        Halli anduri vahetamisel nii igaks juhuks eriti mõtet ei näe. On teine vägagi töökindel jubin ja ei juhtu temaga suurt midagi. Halli anduri jamad suures osas hakkavad pihta sellega, et soojalt käima minna ei taha. Seisab seal pool tunnikest ja käivitub nagu muiste.
        Küünlajuhtmed ju võib ära vahetada, kui teab kuna seda tehtud pole.
        Üldiselt on nende asjadega nii, et kunagi ei tea. Seetõttu võib kõik prillikiviks ajada, aga ükskord ikka oled tee ääres.
        Vähemalt Audi 80 on selles suhtes ülilihtne liikur, et kõik asjad saab isegi suht koht olematute tööriistade ja ka teadmisteta käigus hoida. Kereosa ka sisuliselt ei roostetagi. Ükspäev siin mõtlesin, et mulle jätkub seda autot vähemalt vist 10-15 aastaks veel.

        Comment

        • onujüri
          Liige
          • 11/2009
          • 404

          #19
          Vs: Audi 80 sädeme puudumine

          Süütepooli nr. 1 klemmi otse ühendamisel tahhoka sisendisse võib viimane hullult solvuda ja isegi otsad anda... Kui signaal on originaalis võetud kommutaatorist, siis tahhokas ei seedi seda ca 300 - 400 V pinget. Omal kunagi sel moel kell otsad andis.

          Comment

          • W@ldur
            Liige
            • 03/2003
            • 3209

            #20
            Vs: Audi 80 sädeme puudumine

            Mida tegi vana (algne) kommutaator: poolile signaali ei saatnud, aga käivitushetkel sundis tahhot veidi liikuma, s.t tahho suunas midagi siiski tuli.
            Uus, n.ö vastipidise nummerdusega kommukas teeb seda: pooliga suhtleb, kõigi teiste kelladega ka, kuid tahho jätab vaikseks.
            Ei tahaks väga häkki teha, ja veel enam, kui on oht, et tahho võib ka paigalpüsides mingis piirasendis olla ülepinge tõttu.
            Äkki homme saan teise tootja ploki kätte, siis loodan, et kõik anomaaliad kaovad. Kui näidikutega saan asja korda (süüde peab nii ehk naa korda jääma), siis läheb edasi pool ja muu süütekraam uuendusele
            Ja on töökindel loom, ikka tõepoolest! Tööriistad tööriistadeks, tegutsedes õpib palju, ja veel enam, kui on inimesi, kellelt küsida JA kes aitavad
            Erilahendused.
            PS või mail.

            Comment

            • Svago
              Liige
              • 09/2013
              • 3151

              #21
              Vs: Audi 80 sädeme puudumine

              Kommutaatoreid on 2 sorti, osadel on tahhomeetri ots 7. klemm vaba, osadel ühendatud. Tahhomeeter saab 7.kl. signaali "kivi" pealt, mitte süüteahelast, kus on impulsid kuni 400V. Kui tahad süüteahelast, siis pead ette ehitama takistitest ja kondensaatoritest vastava ahela.
              Mingil juhul ära proovi otse. Laada Samaral oli ka Boschi kommutaatori koopia peal. Osadel (1500) isegi kahe kanaliga ja jagajata süüde.

              Comment

              • W@ldur
                Liige
                • 03/2003
                • 3209

                #22
                Vs: Audi 80 sädeme puudumine

                Aga kas tahhole ei loeta inffi läbi Halli anduri üldse?
                Erilahendused.
                PS või mail.

                Comment

                • Svago
                  Liige
                  • 09/2013
                  • 3151

                  #23
                  Vs: Audi 80 sädeme puudumine

                  Halli andur saab oma toite kommutaatorist ja juhib mikroskeemi. Mikroskeem juhib transistori (-e) ja ka tahhomeetri jaoks on tal eraldi ots.
                  Vene variant oli kaitstud ülepinge suhtes. Esimesed ka aku valetpidi ühendamise vastu. Aga hiljem sellest loobuti-KD202R diood ei pidanud 8,3A impulssidele kaua vastu. Teine põhjus oli generaatori pingeregulaatori riknemine. Kui aku kuivaks kees, tuli kommutaatorile pinge 18V ja siis kuumenes üle.Vene omad on arvestatud remontimiseks, lääne omad vahetamiseks (raha teenimiseks, neil defitsiiti ei ole.
                  Vene omadel oli jälle probleem vibratsiooniga, transistoride jalgade ahelatesse takkisid jootesse mõrad ja siis vajas vahetust või remonti. Lada meestel pidi igaks juhuks tagavara kommutaator kaasas olema. Mul üks tuttav tõi mustade maalt Samaraid. Ükskord läks kommutaator tuksi ja ootas mitu päeva mägede vahel. Lõpuiks tuli üks kohalik kaukaaslane ja andis prooviks oma. Aga mees andis gaasi ja kadus koos kommutaatoriga
                  Lääne omad kardavad ülepinget (üle 360V impulssi), kontrolli kindlasti küünlavahet. Mul oli Samaral ostes 2,2mm küünlavahed ja rootor läks tuksi. Sõtis nii, et püksid pidid katkumisest jalast tulema Mul peaks kusagil vedelema vene 1 ja 2 kanaliga kommutaatoreid kastitäis, ka eri tüüpe. Pole ammu neid vaja olnud. Kunagi sai neid palju remonditud (vist üle 8000).
                  viimati muutis kasutaja Svago; 26 March 2014, 16:33.

                  Comment

                  • Matis
                    Liige
                    • 01/2004
                    • 1505

                    #24
                    Vs: Audi 80 sädeme puudumine

                    Esmalt postitatud onujüri poolt
                    Süütepooli nr. 1 klemmi otse ühendamisel tahhoka sisendisse võib viimane hullult solvuda ja isegi otsad anda... Kui signaal on originaalis võetud kommutaatorist, siis tahhokas ei seedi seda ca 300 - 400 V pinget. Omal kunagi sel moel kell otsad andis.
                    Ma enda B3el nii tegin, kuna sai karps pritsega asendatud ja ununes ajust tahhosignaali juhe ühendada. Siis ühendasin poolillt nr 1 klemmilt juhtme õlirõhu puudumise pläristaja TD klemmiga (too on tahhoga ühenduses) Mingi kuu hiljem sai õieti aju signaali peale ühendatud ja toimib siiani.
                    Maailm oleks puhas ja süüta
                    kui poleks õllejogurtit
                    - Õ.Õ.

                    Comment

                    • Svago
                      Liige
                      • 09/2013
                      • 3151

                      #25
                      Vs: Audi 80 sädeme puudumine

                      Tõenäoliselt on kasutatud ms. L497. Ühendusskeemis on näidatud ka ms. 6. jalg RPM ja selle ühendamine. Osadel on kommutaatori 7. klemm vaba ja osadel ühendatakse lisaraha eest


                      ftp://ftp.elektroda.net/pub/Karty katalogowe/l497.pdf

                      Sama lugu on ka "pritsungi ajudega". Rauaosa on sama, soft erineb vaid mootoriandmete poolest. Hind sõltub autoomaniku toitumisharjumustest Näiteks Bayeri õllesõbrad maksavad sama aju eest võrreldes makaroni- ja konnasööjatega 10 X rohkem.

                      Comment

                      Working...