Palun abi skeemi lahti seletamisel

Collapse
X
 
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts
  • ulmefm
    Liige
    • 03/2012
    • 32

    #1

    Palun abi skeemi lahti seletamisel

    Oleks vaja kokku joota selline piskie üleminek nagu altoodud skeemil. Tegu on Audi õhukulu lugejaga, on vaja 4pin (integreeritud reguleerimis jubinaga ja väikse läbimõõduga) lugjal ühendada parema voolavusega 3pin lugeja. Nüüd jääb mul üks pin neljases pistikus tühjaks, sinna tuleb nüüd takisti ja poteka abil genereerida pinge. Kas keegi saaks lühidalt seletada kuidas selline potekas toimib? Kas üks klemm tuleb+ pan ja teine - ja siis keerates saab sättida seda pinget mis tekib kolmandale klemmile väljundiks? Selle ühendangi piniga 4?

    I recently acquired a AHA V6 MAF to replace my bad MAF on my 1990 CQ (early model). I read on AW that you will need to adjust the new pot. I set it about 1.5K ohms and am wondering how to set the adjustment to make the CO be right. Do I need a VAGCOM? It runs beautifully. Not wanting to...
    Lisatud failid
  • Starfish
    Liige
    • 08/2009
    • 2294

    #2
    Vs: Palun abi skeemi lahti seletamisel.

    Esmalt postitatud ulmefm poolt
    Kas üks klemm tuleb+ pan ja teine - ja siis keerates saab sättida seda pinget mis tekib kolmandale klemmile väljundiks?
    Sedasi see töötab. Pote on reguleeritav pingejagur.

    Vaja oleks teada pin3 ja pin4 voolutarvet (sellest sõltub takisti ja pote võimsuse valik)
    Arvestades pin3/pin4 voolutarbe tühiselt väikse:
    12/2000=0,006 0,006(ruut)x1000=0,036W (36mW)

    Skeemil järgi on pin3-el pinge +6V ja pin4 pinget saab reguleerida +6V-st allapoole.
    12V pinge kõikumised mõjutavad neid pingeid.

    http://motorgeek.com/viewtopic.php?f...8258&hilit=aha on jutt poteka 1,5k peale reguleerimisest kuigi skeemil on 1K pote.
    http://hparchive.com/
    https://worldradiohistory.com/index.htm

    Comment

    • ulmefm
      Liige
      • 03/2012
      • 32

      #3
      Vs: Palun abi skeemi lahti seletamisel.

      Tänud siis ma sain õieti aru.

      Comment

      Working...