Autole üks ohutuasi

Collapse
X
 
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts
  • offroader
    Liige
    • 02/2004
    • 9

    #1

    Autole üks ohutuasi

    Nimelt kas saaks kuidagi teha sellise süsteemi, et nt kui temp üle 110 kraadi siis hakkab tuli põlema. Sellest oleks offroadil igatahes kasu küll. Alati ei märka seda seierit seal armatuuril. See käib megakähku kui mõni voolik ära pudeneb. Omad kogemused.
  • Laur
    Liige
    • 09/2002
    • 257

    #2
    Selline tuli on päris paljudel autodel.Peaks romulast saama. Kahjuks ei tea kas selleks mõni lisa andur või on see seotud termomeetri seieri liikumisega üle teatud piiri.

    Comment

    • offroader
      Liige
      • 02/2004
      • 9

      #3
      Oleks huvi ise teha . Äkki keegi saab skeemi anda.

      Comment

      • kpihus
        Liige
        • 03/2003
        • 529

        #4
        Selline tuli on päris paljudel autodel.Peaks romulast saama. Kahjuks ei tea kas selleks mõni lisa andur või on see seotud termomeetri seieri liikumisega üle teatud piiri.
        Vähemnalt Golf2'l on lisaanduriga.

        Comment

        • offroader
          Liige
          • 02/2004
          • 9

          #5
          Äkki keegi annaks skeemi kuidas asja koos komparaatoriga kasutada? Ja mis juppe vaja oleks?

          Comment

          • vana_kurat
            Liige
            • 10/2003
            • 60

            #6
            sul olex vaja mingit bimetall lüliti moodi vigurit, mis teatud tempil en sisse(välja) lülitab
            Minu teada peax selliseid vidinaid saanidel ja muudel taolistel liikuritel kasutatama.Edasi ju lihtne pirn otsa ja valmis ta ongi

            Comment

            • urmo
              Liige
              • 12/2002
              • 1835

              #7
              Vanast kohvikannust leab ka bimetall lüliti.
              Head susserdamist !

              Comment

              • vana_kurat
                Liige
                • 10/2003
                • 60

                #8
                see lüliti peab ikka mingilmääral veekindel olema.otsaga veesärgis ju

                Comment

                • urmo
                  Liige
                  • 12/2002
                  • 1835

                  #9
                  Aga kas mingi (vee)toru küljes ei tööta? Kui pealt ära isoleerida, soojeneb ka küllalt kiiresti.
                  Veekindlaid asju ilmselt piisavalt odavalt ei leidu
                  Head susserdamist !

                  Comment

                  • supra
                    Liige
                    • 05/2002
                    • 513

                    #10
                    Pritsega passatitel,golfidel on üks 4 otsaga andur.Seda saad kasutada,sealt üks klemmipaar näidikule teine tulele.need otsad pead ise kindlaks tegema.näidiku otsade takistus on umbes 2K,tule otsad külmalt ei juhi.lülitus temp 108C.üle 3w pirni ei kannata.aga võid ka ledi panna läbi takisti.

                    Comment

                    • TarmoS
                      Liige
                      • 01/2004
                      • 87

                      #11
                      osadel autodel on ventilaatord ees elektrilised, need käivad ka läbi lüliti. leia selline endale ja proovi. kui sul juba ei ole ventikad elektrilised, ei ole seda ka keeruline teha, muidu võta juhe selt mootoilt ja pane pirn otsa.

                      Comment

                      • orav
                        Liige
                        • 02/2003
                        • 355

                        #12
                        Ventilaator läheb ikka madalamal temperatuuril juba käima. Küsimus oli anduri kohta üle 100 kraadi. Kasuta siis juba tööstuslikku vee temp andurit, milliseid soojasõlmed ja katlamajad täis.

                        Comment

                        Working...