KAs see on tõsi et kui käivitan autot kylmaga siis on kasulik auto akule anda ennem starteri rakendamist koormust,nt.lylitan tuled sisse ennem kui starteri sisse lylitan??..
Akule koormust?!
Collapse
X
-
No nii soovitatakse jah st. korraks tuled põlema panna.
Eelmises Autolehes oli sellest vist juttu.
Ise olen mõelnud, et tegelikult on salongi pirnidki kokku 40..50W. Ehk piisab autosse sisenemisestki (lähevad ju salongituled ca. 5 sekundiks põlema)ja aku hakkan nö. tööle.
Comment
-
Üldiselt soovitatakse jah külmaga akule ennem käivitamist väike "eelsoojendus" teha.Selleks lülitada sisse korraks lähituled.Selline eelsoojendus valmistab aku ette vastu võtma suurt koormust (ca 200...300A),mis kaasneb mootori käivitamisega.Vana helitehnika remont PärnusComment
-
Paar korda elus on tulnud ette, et aku hommikul toss,(ei võtnud teine starterit taha) Toimisin nii: süüde sisse,(sõidutuled hakkasid põlema, soojendusventilaator töötas) Seejärel ootasin paar minutit ja teistkordsel käivitamisel ilma lisatarbijateta asi õnnestus. Aku tõesti kogub ennast peale "ergutuse" andmist.ehh... andrjusaComment
-
Ma proovisin ise ka järgi nyyd kui paar päeva auto seisis ja aku ka on yhtlasi vana niiet huvi pärast juba...
Niisiis kui andsin akule "eelsoojendus",siis auto käivitus momentaalselt.
Kui mõni päev varem(ja ka hiljem) olin pannud autot käima ilma "eelsoojenduseta" siis autol pidin starterit kaua järel hoidma(ma väga kahtlen et see on akule parem kui paar-kymmend sekundit tuledel koormust)...Viga saab olla alati kas töövahendis või meistris...praktika alusel on enamus ajast viga meistrisComment
Comment