Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Siduri reguleerimine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Siduri reguleerimine

    Autoks Hyundai Coupe 1997 ja probleem selline, et sidur ei lahuta. Vajaks siduri reguleerimist. Kuna pole kohalik ning autot pole veel Tallinnas remontimas käinud, siis kas keegi oskab öelda mõnda töökoda Tallinnas, mis teeks siduri regulli mõistliku hinna eest ära.

    #2
    Re: Siduri reguleerimine

    kuna ja kuidas se sidur sul ära kadus? kui sidur ei lahuta siis yldjuhul tähendab se seda et sidur on läbi!!!

    Comment


      #3
      Vs: Siduri reguleerimine

      Kas see sidur on elektriline või elektrooniline?

      > Küsi kõike, mis on seotud auto elektroonika- ja elektrisüsteemiga

      Comment


        #4
        Vs: Siduri reguleerimine

        Ega ta ei pea üldjuhul läbi olema, lihtsalt natukene peale keerata ja siis võib taaskord toimida. Paraku jään vastuse võlgu, kas elektriline või elektrooniline. Sidur kadus ära nii, et umbes kaks nädalat tagasi hakkasid käigud raskemini sisse minema ja nüüd on olukord juba päris vilets.

        Comment


          #5
          Re: Vs: Siduri reguleerimine

          Ilma sidurita võib töökojani sõitmine käigukasti lõplikult ära lõhkuda, ehk on mõni ilmne ja kergesti märgatav viga?
          Kui sidur on hüdroajamiga, võib vedelik kuskilt lekkida (mansetid, voolikute ühenduskohad) või lihtsalt otsa saanud olla. Kui ajam on trossiga, võib trossiga midagi valesti olla (kõrisse kiilunud, reguleerimismutter lahti).
          Hoiatus - muudan oma postituse sisu kuni 30 minuti vältel pärast postitamist.

          Comment


            #6
            Vs: Re: Vs: Siduri reguleerimine

            Tänan teid vastuste eest! Ahjaa, meenus veel üks asi, mis ehk võib aidata: seisan, esimene käik sees, sidur all, kuid auto liigub ikkagi imevaikselt edasi. Aga töökoja pakkumisi, kus töö ära tehakse?

            Comment


              #7
              Vs: Re: Vs: Siduri reguleerimine

              Trossi isereguleerimismehhanism ei toimi. Keera trossi ots kasti küljest lahti, pane mutter-paar vahele ja sõida terviseks
              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

              Comment


                #8
                Re: Vs: Re: Vs: Siduri reguleerimine

                muidugi on juhtunud vanematel autodel nagu näiteks fordidel et reguleerimis mehanism otsad annab ja selle tõttu enam sidur ei lahuta kuid, selle auto sidur on õli pealt!!! seal pole midagi reguleerida ega pole ka mõeldud midagi reguleerimiseks! praeguse info põhjal julgen 90% tõenäosusega väita et su sigurike on peetis ja ei lahuta selle pärast kuna ta on palju libistamist saanud, katted õhukeseks kulunud ja lamellid pehmed!
                töökoda soovitada ei oska aga neid peaks iga nurga peal olema

                Comment


                  #9
                  Vs: Re: Vs: Re: Vs: Siduri reguleerimine

                  Esmalt postitatud erlend poolt Vaata postitust
                  muidugi on juhtunud vanematel autodel nagu näiteks fordidel et reguleerimis mehanism otsad annab ja selle tõttu enam sidur ei lahuta kuid, selle auto sidur on õli pealt!!! seal pole midagi reguleerida ega pole ka mõeldud midagi reguleerimiseks! praeguse info põhjal julgen 90% tõenäosusega väita et su sigurike on peetis ja ei lahuta selle pärast kuna ta on palju libistamist saanud, katted õhukeseks kulunud ja lamellid pehmed!
                  töökoda soovitada ei oska aga neid peaks iga nurga peal olema
                  Sirvisin enne seda teemat ja mõtlesin, et uurin netist, millise siduri ajamiga tegu on. Kui on kindel, et hüdroajamiga, siis on kindel ka see, et ketas on otsas. Tõenäoliselt ka seadeldis. Oleneb, palju libiseva siduriga ringi on kärutatud. Lamellid lähevad päris ruttu pehmeks. Mingi tõenäosus on ka, et vaja varsti vahetada töösilinder ja peasilinder. Seda eriti sellisel juhul kui õli pole vahetatud.
                  Paber ja pliiats on parem kui geeniuse mälu.

                  Comment


                    #10
                    Re: Vs: Re: Vs: Re: Vs: Siduri reguleerimine

                    kui kuskilt töökoja leiad ja sidurit vahetama hakkad sis ära jumala eest raha kokkuhoiu mõttes vaid ketast vaheta. se maksab õige pea sulle mitme kordselt kätte. tööraha topelt ja korv, ketas, survelaager erladi ostes on ka hoopis teise hinnaga! mina ei hirmutaks silindrite vahetemisega! vb alles kymne viieteist aasta pärast

                    Comment


                      #11
                      Vs: Re: Vs: Re: Vs: Re: Vs: Siduri reguleerimine

                      Kuradi kurat, siduri vahetamine on ju meeletu töö ja meeletu rahakulumine. Huh, üliõpilasena võin siis auto mõneks ajaks seisma jätta vist.

                      Comment


                        #12
                        Re: Vs: Re: Vs: Re: Vs: Re: Vs: Siduri reguleerimine

                        siduri komplekt (ketas, korv, laager) 1600-2400 krooni.
                        vahetus 700-3500 krooni.
                        kannatab kohta valida

                        Comment


                          #13
                          Vs: Re: Vs: Re: Vs: Re: Vs: Re: Vs: Siduri reguleerimine

                          No äärmisel juhul leiaks vast isegi koha, kus tasuta tehtaks, aga peaksin selleks Soome sõitma. Kui peaks tõesti selguma, et sidur katki, kas võib selle autoga ikka sõita? Siinjuures tahaks tänada kõiki, kes on andnud asjalikke vastuseid ja on viitsinud minu probleemiga tegeleda.

                          Comment


                            #14
                            Re: Vs: Re: Vs: Re: Vs: Re: Vs: Re: Vs: Siduri reguleerimine

                            sõitmisega on nii et ... sõita saad sa taga just nii kaua kui ta sõidab. kui asi ykskord päris otsas siis sa lihtsalt ei saa enam käike sisse. iseenesest polle ka siduri lahutamatuse tõttu vähemalt mul ykski sõits õitmata jäänud kuna auto liikuma saades on võimalik kõiki käike vahetada kaasiga mängides. jube asi on aga siis kui ketas vahelt täitsa otsa saab ja selle tõttu enam käigukast mootoriga ei yhildu. siis aitab ainult nöör! sõiduautodel pole ka nii kitsaid siduri kodasid ja nii suuri survelaagri kuule. paljudel veoautodel võib näiteks nii juhtuda et survelaagri purunedes ja kuulide välja kukkudes jäävad kuulid hooratta ja siduri koja vahele ning sõna otseses mõttes saeb se protsess käigukasti pooleks.
                            mina soovitaks sul mõni spetsaialist leida kes selle asja kõigepealt tasuta või väikse veeringu eest asja yle vaatab ja diagnoosi paneb enne kui kuhigi soome sellega sõitma kavatsed hakata. võibolla on tõesti viga kuskil lekkivas mansetis mille tõttu systeemi õhk kogunenud ja selle tõttu sidurike korralikult ei lahuta!

                            Comment


                              #15
                              Vs: Re: Vs: Re: Vs: Re: Vs: Re: Vs: Re: Vs: Siduri reguleerimine

                              Lolliks olete läinud? Laseks äkki kohe ka koja, käima ja mootori kah ära vahetada?
                              Kui sidur ei lahuta, siis kettad võivad korras olla, aga ei pea. Probleem on puhtalt ajamis, mis survelaagrile rõhub. Kui see ajam ei rõhu piisavalt, siis ketast ei lasta vabalt ringlema ja auto jääb endiselt edasi vedama. Tõsi, selline poolevedamisega asi paneb katted suht kiirelt hakkama, aga kui sidurile ei pressi, siis miskit lisakulu pole.
                              Hullem variant, kui laager kutu, aga siis peaks siduri vajutamisel miskit kriiksumist kuula olema.
                              Lihtsaim probleem võib olla õliajami puhul õli puudumine. Eks aja jooksul ikka natuke läbi immitseb ja puuduva õliga ei saagi täiturmehhanism tööd teha. Kui mitme järjestikuse korraga vajutades asi paraneb, siis võib ka peasilindris mantsettide viga olla. Kontrolli õli taset, vajadusel lisa õli, kui see mõnekümne vajutuse järel ära kaob, on töösilinder lekkimas ehk siis tuleb pisike tihendivahetus teha. Komplekt võiks maksta kokku mõnesaja raha kanti ja peaks asisematele mehepoegadele olema jõukohane vahetada. Töösilindri leiab sel juhul käigukasti ja mootori vahelisest piirkonnast. Vanasti oli paljudel autodel väline seadeldis ja sealt oli ka siduri käpa ots näha. Kui see asi sidurri vajutamisel ca 1cm kanti ei liigu, siis on ajamis miski viga.
                              Ära enne lase miskit vahetada, kui pole veendunud, et ajam korras pole. Teisalt lollidelt peabki raha ära võtma...
                              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                              Comment

                              Working...
                              X