Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

lamda takistus.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    lamda takistus.

    Keiss siis selline , et autole pandud universaal lamda.

    Autoks siis honda accord 2.0 96kw.
    Asi jukerdab tühikäigul ja lõhnast on tunda , et segu on vale.

    Veakoode lugedes annab: Primary oxygen sensor heater

    Lambda ise on nelja juhtmega .
    Siit teemast koorub välja , et universaal lamda takistus ei pruugi sobida

    Et asja saaks lahendada takistitega?
    Ilmselt siis see lamda soenduse takistus ei ole sobiv? ja järelikult lülitab kogu lambda välja.
    Kuidas ja mismoodi ja mida sinna vahele ühendada, et ecu ära petaks.

    #2
    Vs: lamda takistus.

    Jaga oma teema nüüd ilusti kaheks - lambda ja soendus. Kui veakood ütleb, et soenduse ahel vigane, siis juhtplokk ei aksepteeri koormust või on ahel reaalselt katkestuses/lühises. Eraldi teema on lambda signaali ots - võta nüüd loogiliselt, kui tuuriga käib ja tühikäigul jukerdab, siis võiks ikkagi eeldada, et küte ei toimi. Mõõda oma universaali takistus üle ja vaata, et ka toide reaalselt peale tuleks. Alles peale seda hakka takke arvutama. Kütte võid ka läbi kaitsme prooviks otse peale vedada.

    Auto vm. jäi sul mainimata, aga näiteks autodata andmetel on '93-'98 2,0 Accordi lambda küte 10-40 oomi. Samas universaalil võib see aga sinna 5 ja 10 oomi vahele jääda. Kui taki järjestiku paned, siis jälle küttevõime langeb...

    Comment


      #3
      Vs: lamda takistus.

      No on siis reaalselt seda lambdat vaja kütta?

      Ma sain aru , et kütet on vaja alguses käivitamise ajal külma mootori puhul . Lamda ise ka ju kollektoris. Paljudel autodel on ju ilma kütteta lamda enne kat.-i , kuidas see siis töö temperatuuri saavutab? Mul on tunne , et selle kütteahela vea pärast ei loeta anduri enda infot ka mitte. ?

      Kuna on nelja juhtmega lamda sis 1 on mass , 2 signaal 3 küte + aga mis neljas on?

      Comment


        #4
        Vs: lamda takistus.

        Universaalanduril ka väga määrav juhtmete pikkus-karbis kaasas tavaliselt paber õpetusega,kui pikka vaja on.Samuti ka universaalotsik/üleminek juhtmete jätkamiseks.Paigaldusjuhise järgi ei tohi ka juhtmeid mingil juhul tinutada-pidid saama isolatsiooni vahelt vajalikku õhku anduri õigeks tööks.

        Comment


          #5
          Vs: lamda takistus.

          Tuula netis. Kui on signaal, siis on sellele tarvis ka massi (signaali mass ei ole enamasti auto massiga koos köetava puhul) ja kaks on ühte värvi kütte otsad - polaarsus pole oluline.

          alustuseks http://www.maitene.ee/index.php?id=6



          Unusta oma peaga mõtlemine vaja/mitte vaja ja lähtu sellest, et kapitalist ei paigalda ühtegi jubinat ilma asjata - olgu omahinnaks või 0,00001 eurosenti. Kas anduri infot loetakse või mitte, sõltub softist ja seda oskab ehk öelda mõni tehase insener või see vend, kes on konkreetse juhtploki softi häkkinud. Ei kommentaari.

          Comment


            #6
            Vs: lamda takistus.

            Olen ka elus pannud peale taolist universaal andurit, mis mõeldud japsidele, andur ise ka japsi oma, hinnaks natuke üle 700.-EEK.
            Minul oli kaasas olnud passis täpselt kirjas kus, ja miks, erinevatele mudelitele kuidas ühendada.

            Pakun et; kui on japside andur ja passis oli kirjas et sobib Hondale, vähemsti sellisele millel on sarnane mootor, siis oled teinud ühendusvea ehk. Mäletamist mööda ei ole värvilahendus üldse sarnane, ehk värvilahendus läheb täiesti segamini kokku vastavalt kaasas olnud juhendile.
            Mina paigaldasin asja Toyotale, ka sellisele mille mudelit polnudki kirjas. Kuid hakkas tööle koheselt ja miskeid hälbeid ei esinenud.
            Samas minul viga polnudki kokkuvõttes anduris, vaid hoopis pihustites .
            Nühi põllukivi palju tahad, teemantit tast ikka ei saa

            Comment


              #7
              Vs: lamda takistus.

              Mina ei taha muud , kui eksperimendi m6ttes petta aju ära ja andes talle sobiv takistus kütte ahelasse. See , kas lambda hakkab tööle või ei selgub natukese aja jooksul.

              Kui ei hakka funksima , siis tuleb hakata uut lammast otsima.

              Comment


                #8
                Vs: lamda takistus.

                No siis riputagi talle vastav takisti kütte asemele - ülal oli toodud arvatav vahemik oomides. Pead muidugi vaatama, et takk võimsuse ära kannaks. Miks sa ei taha mõõta kas ühendatud küttekehale reaalselt toide peale jääb?

                Comment


                  #9
                  Vs: lamda takistus.

                  Esmalt postitatud whiteshark poolt Vaata postitust
                  No on siis reaalselt seda lambdat vaja kütta?

                  Ma sain aru , et kütet on vaja alguses käivitamise ajal külma mootori puhul . Lamda ise ka ju kollektoris. Paljudel autodel on ju ilma kütteta lamda enne kat.-i , kuidas see siis töö temperatuuri saavutab? Mul on tunne , et selle kütteahela vea pärast ei loeta anduri enda infot ka mitte. ?

                  Kuna on nelja juhtmega lamda sis 1 on mass , 2 signaal 3 küte + aga mis neljas on?
                  Nelja juhtme puhul võib olla kütte otsad eraldi. Kui on originaali kütte takistus teada, siis pane selle kütteahela otsa samasuguse takistusega takisti ja lamdasse ühenda ainult mõõteotsad. Kui universaali toite takistus tuntavalt väiksem on, siis kasvab ka toiteahela pingelang ja see hakkab muutma lamda infot. Sellisel juhul pead muidugi toimimises veendumiseks oma väljalaske tuliseks saama, mis tähendab natukest aega mootori käitamist
                  Minu masinal kah seda esimest lamdat ei köeta. See istub üsna peale pükse ja seal tuleb see soe kiiresti kätte.
                  Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                  Comment


                    #10
                    Vs: lamda takistus.

                    Esmalt postitatud kellakägu poolt Vaata postitust
                    No siis riputagi talle vastav takisti kütte asemele - ülal oli toodud arvatav vahemik oomides. Pead muidugi vaatama, et takk võimsuse ära kannaks. Miks sa ei taha mõõta kas ühendatud küttekehale reaalselt toide peale jääb?
                    Juhtmed on rohelin, valge ja 2 musta. 2musta tunduvad olevat jämedamad kui teised. seega pakuks , et need on kütte omad. Ühest mustast tuleb +12 teisest ei tule midagi.

                    Kas panen siis takisti kütte ja massi vahele v6i kahe küttejuhtme vahaele. ? eeldusel , et lambda küte töötab v6ib lambdale vedada + peale kuskilt süütelukust.

                    Fakt on see , et praegu ikkagi lambda signaali ei loeta või on lamda ise ka kutu. Igastahes sellest hetkest , kui mootori tule põlema lööb on kuulda mootri töös mingit muutust.

                    Comment


                      #11
                      Vs: lamda takistus.

                      kas lambda ise töötab? oss autokallale, ja uuri. Ossi asemel kõlbab seieriga voltmeeter ka ilusasti. osadel volvodel (kuna ma muid marki masinaid ei tunne) on see keiss, et universaalid ei hakkagi tööle (ei ole uurinud miks), aga mittetöötamine seisneb siis ajupoolses tõlgenduses, signaali näitab ilusti. Ja kindel, et sul originaalil polnud kõrgendatud impulsiga lambda (või kuidas seda nüüd nimetada, igatahes see, mis kõigub 1 ja 2 voldi vahel, mitte 0 ja 1 vahel)?

                      Comment


                        #12
                        Vs: lamda takistus.

                        Mõõtsin. Signaali juhtmest ei tulle ei tule midagi , keerasin veel mV je aga ikka 0. Näpu otstest tuli ka rohkem pinget .

                        M66tsin siis takistusi , tester ei reageerinud. Selline tunne , nagu k6ik juhtmed oleks katki.
                        Asun uue lamba otsingule.

                        Keegi kuskilt autotatast v6i kuskilt ei saa vaadata , mis ime lamda seal käima peab?

                        Comment


                          #13
                          Vs: lamda takistus.

                          Ise täpsemalt ei tea, aga töökaaslane ükskord jamas siis opeli lamdaga ja teema oli selline, et lamda tuli kuumaks ajada ja siis näitas pinget ~0,7-0,9 V. Mingi termopaar sees ???

                          Comment


                            #14
                            Vs: lamda takistus.

                            Otsi kellakägu antud linkidest üles lambda töötemperatuur, see põhjendab kuumutamise vajadust.
                            If you think education is expensive, try ignorance.

                            Comment


                              #15
                              Vs: lamda takistus.

                              Lambda anduri kontrollimiseks on lihtne skeemike.

                              Comment

                              Working...
                              X