Asi siis selles,et volkswagen golfi 95 aasta diiselmootoriga autol hakkab täiesti suvaliselt vilkuma õlinäidiku tuli ja samal ajal ka kukub tahhomeetri seier nulli.Õlitase on normis.Ehk keegi oskab ära seletada mis moodi on seotud tahhomeeter ja õlinäidik.See nähtus kestab mingi aeg ja siis kaob jälle ära.Ka olen tähele pannud seda,et see tekib rohkem peale käivitust.
Golfi tahhomeetri anomaalia
Collapse
X
-
Vs: Golfi tahhomeetri anomaalia
Pead ei anna, aga kahtlustaks, et sul gene harjad/kontaktrõngad või mõni juhe (W klemm genel) hakkavad saba andma. Vähemalt bensu Golfil on õlitule juhtimise ahela sisendsignaalideks kaks surveandurit ja mootori pöörete seignaal ( süütepooli miinusklemmilt). Eeldatavalt saab diisli kelladeplokk oma pöörded gene W klemmilt. Kui eksin, siis võib keegi parandada. -
Vs: Golfi tahhomeetri anomaalia
Ei oska.
Käisin kuskil 5 aastat tagasi. Tulin Raadi poolt ja maja kõrval nagu oli parkla.
Rohkem ei mäleta.
Ja kas seal vangla juurest Võru poole, üle Tähe ja enne pimedaid, kus on bussid ja ülevaatus, pole ka selline töökoda.
Vasakul, besiinijaam on seal ka tee ääres.Comment
-
Vs: Golfi tahhomeetri anomaalia
Siiski läks lihtsamalt.Asi oli selles,et see pistik mis geneka küljes on oli saanud vist soola ja oli ära oksüdeerunud.Puhastasin kontaktid ära ja lasin klemmidele tilga õli.Nüüd tahhokas töötab ja õlituli ka enam ei vilgu.Siiski suured tänud vastjatele!!Comment
Comment