Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Lühis autos?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Lühis autos?

    Tere, vana Golf II-e + juhtme ja kere vaheline lühis näitab takistust 27 oomi. Oskab keegi teadjamees öelda, kui palju mõjutab see aku laadimist laadijaga? Laadisin 12 tundi 4A laadijaga, kui akuklemmid olid peal. Ei võtnud eriti voolu sisse. Hommikul panin siis testri peale, võtsin klemmid maha, hakkas kohe paremini laadima. Tester näitas plussi-kere vahel umb 27 oomi takistust...

    Niipalju ka veel, et aku klemmide pinge on 12,43 V, kui laadima panna siis on 12,47V. On see vist liiga väike vahe?

    Aitäh!

    #2
    Vs: Lühis autos?

    Juhtme takistus on 27 oomi? Mis seost sellel on aku laadimisega välise seadmega? Laed akut ju , mitte juhet.
    Kui aku laetud ei saa, siis on ilmselt aeg mõelda aku vahetamise peale. Võta koormushark kuskilt ja testi akut koormusega. Kui aku on otsas, siis ta on otsas. Vahel aitab ka kui aku tühjaks laadida(10,6V) ja siis korralikult täis laadida.
    Paber ja pliiats on parem kui geeniuse mälu.

    Comment


      #3
      Vs: Lühis autos?

      Ei väga võimalik, et aku on otsas. Ma tahtsin teada lihtsalt kas see 27 oomi + ja kere vahel on normaalne? Laadisin ju algselt nii, et mootori klemmid olid ka peal. Kui otse akut laadisin siis läks nagu paremini sisse...

      Comment


        #4
        Vs: Lühis autos?

        Ta pidas silmas ikka seda vast, et aku pluss ja miinus juhtmetelt testriga mõõtes sai takistuseks selle 23 oomi. Täis aku pinge jääb sinna 13,8V kanti, vanal akul võib see pinge üsna kiiresti sinnamaale jõuda. Parem uuri järgi, mis seda voolu tarbib seal. Alustuseks aku pluss klemmi vahele ampermeeter ja kaitsmeid välja kakkuma ükshaaval. Kui mingi kaitsme eemaldades vool suurel määral väheneb, siis vigane ahel tuvastatud.
        otsija

        Comment


          #5
          Vs: Lühis autos?

          Kas ideaaltingimustel on ka pluss ja miinus juhtmete vahel takistus ja kui suur? (ilma akuta)

          Täis aku klemmipinge peaks olema siis kusagil 14V kanti?

          Kui suure pingega oleks mõistlik üldse akut laadida?

          Comment


            #6
            Vs: Lühis autos?

            Esmalt postitatud weeder poolt Vaata postitust
            Kui suure pingega oleks mõistlik üldse akut laadida?
            Sellise pingega, et laadimisvool oleks normaalne. Vooluks näiteks 5A.
            Täis aku klemmpinget mõõdetakse koormuse all. Niisama "tühjalt" mõõtes ei ütle see midagi. Pinge võib olla küll kõrge,
            aga kui mahutavus on akul vilets, siis on sellisest mõõtmisest vähe abi.

            Samuti pole õige mõõta akude pluss- ja miinusjuhtmete vahelist takistust. Pane ampermeeter (10A mõõtepiirkonnaga, süüde väljas ja mootor ei tööta) aku plussklemmi ja plussjuhtme vahele. Miinusjuhe aku miinusklemmiga ühendatud. Mida ampermeeter näitab?
            (nii näed, kas on mingi koormus, mis akut võiks mootori seistes tühjendada)

            Kui on mingi näit, siis võta ükshaaval kaitsmed välja ja ampermeetri juhtmed asemele. Nii näed, missugune ahel ebanormaalselt voolu tarbib.

            edit: otsija juba kirjutas sellest..ei märganud.
            viimati muutis kasutaja sebastian; 06 m 2010, 12:52.

            Comment


              #7
              Vs: Lühis autos?

              Aitäh kõigile. Tegelen asjaga.

              Comment


                #8
                Vs: Lühis autos?

                Panin ampermeetri vahele - 0.2A läheb pidevalt voolu ära... Kohe, kui juhtmed külge panna käib relee "klõps". Et miski relee on siis pidev tarbija ilmselt. Niipalju ka veel, et vahepealse laadimise ajaga on aku klemmipinge tõusnud ka 12,43-lt 12,8 voldini...

                Comment


                  #9
                  Vs: Lühis autos?

                  Kaitsmete välja noppimine ei muutnud midagi? 0,2A selgelt palju, mu pukil tiksub seistes pidevalt 30mA minema, eks üksjagu läheb sealt maki tarbeks, millel pidevalt power nupu taga LED sirab ja signapete ka mõne mA ikka võtab.
                  otsija

                  Comment


                    #10
                    Vs: Lühis autos?

                    Esmalt postitatud weeder poolt Vaata postitust
                    Kas ideaaltingimustel on ka pluss ja miinus juhtmete vahel takistus ja kui suur? (ilma akuta)

                    Täis aku klemmipinge peaks olema siis kusagil 14V kanti?

                    Kui suure pingega oleks mõistlik üldse akut laadida?
                    Kaasaja laadijatel üldjuhul ju laadimispinget ei näe, aga kui pinge kipub sinna 15 V juurde, siis aku viimsed elupäevad käes.
                    2. Otsi siis see relee üles mis sul seal akut ühendades klõpsib- äkki mõne relee valesti
                    ehh... andrjusa

                    Comment


                      #11
                      Vs: Lühis autos?

                      Millist automakki kasutad ja kuidas see ühendatud on, kas töötab ka ilma et süüde sees oleks ?
                      Mul Alpine raadio võttis ka 0.2 A , auto mitu päeva seisis siis tõmbas aku täitsa tühjaks.
                      Kui tegin ühenduse nii, et ainult siis töötaks kui süüde sees, enam probleeme akuga pole.
                      Pidavat sikue värk Alpine teatud makkidega olema.
                      -=Saga=-

                      Comment

                      Working...
                      X