Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Volvo V70 Xenonid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Volvo V70 Xenonid

    Tere kõikse targemad.
    Mul selline mure ,et Volvo V70-l (2006a)ei tööta esi tuled (Xenon).Varem olid tavalised H7 ,kuid panin 3a varasema aastakäiguga autolt tehase Xenon tuled ,pistikud kõik nagu sobivad , aga ei tööta ,kas võib esineda juhtme sarjas tõrkeid ? Äkkist kellelgi häid ideid kuda asi tööle saaks ilma ,et juhtmeid lõikuma hakkata.


    Ette tänades Anne

    #2
    Vs: Volvo V70 Xenonid

    On ikka nii, et pirnil on xenoni blokk ka ees ? Praegu jääb mulje, nagu lihtsalt oleks pirn pirni vastu vahetatud.

    Comment


      #3
      Vs: Volvo V70 Xenonid

      Xenon tuledega autod omavad ka sildade juures andureid ja aju, mis tulede kõrgust automaatselt reguleerib.

      Comment


        #4
        Vs: Volvo V70 Xenonid

        Esmalt postitatud jannozz50 poolt
        On ikka nii, et pirnil on xenoni blokk ka ees ? Praegu jääb mulje, nagu lihtsalt oleks pirn pirni vastu vahetatud.
        Päris kindlasti ei sobi h7 pistik xenoni pirni külge.
        Kas pirnid või blokid katki või toitega mingi jama. Proovi plokile otse akult toide anda.

        Esmalt postitatud heinar16 poolt
        Xenon tuledega autod omavad ka sildade juures andureid ja aju, mis tulede kõrgust automaatselt reguleerib.
        Ja kuidas see peaks pirnide põlemisega seotud olema?

        Comment


          #5
          Vs: Volvo V70 Xenonid

          Siin jah võimalusi palju. Kas tehase tuli koos ploki ja pirnidega. Ehk tehase tuli küll, aga plokk eemaldatud... Kahtlane, et mõlemad plokid või pirnid läbi. Kes selle paigaldas? Kui foorumist abi ei saa, siis ma võin seda vaadata 29.dets jüris. Kohapeal on mingid pirnid ja plokid ka olemas...

          Comment


            #6
            Vs: Volvo V70 Xenonid

            sain tuled p6lema ,aga kui mootor t66tab siis Xenonid vilguvad millegi parast .Kas on voimakik ,et voolupinge koikumine seda teeb

            Comment


              #7
              Vs: Volvo V70 Xenonid

              Esmalt postitatud anne poolt Vaata postitust
              sain tuled p6lema ,aga kui mootor t66tab siis Xenonid vilguvad millegi parast .Kas on voimakik ,et voolupinge koikumine seda teeb
              Probleem selles, et Xenonite puhul on voolutarve väiksem kui tavalise halogeeni puhul. Poleks nagu mõtet riskida-see asi ei ole niisama, et paned teist tüüpi tuled ette ja asi mutt. Käi Volvo ametlikus esinduses, las nad annavad auto AJULE ka signaali, et ta genekaga uutmoodi käituks-vastasel juhul on üsna suur tõenäosus, et leiad end õige pea nagunii uue geneka järjekorrast-nii uskumatu kui see ei tundu siis selle mõnekümne lisawati pärast võib generaator maha põleda. Omal oli ka BMW E38 ja sel tehases ei olnud xenonit, lisavarustusena sain need külge ja tuli diagnostika teha (tehti kohe paigaldamisel ja reguleeriti kõik paika). KUSJUURES, kõrguse regulaator EI OLE teatud asjaoludel kohustuslik-see aga puudutab vanemaid autosid, uurige elu enne kui sellest räägite, 2006 samas sinna kategooriasse paraku ei kuulu. Ise neid pole päris mõtet aretada. Sul nii uus auto, et peab olema autom. kõrguseregulaator ja tuledepesur. Vt. "tehnoseisundile vastavaks loetava sõiduki seadus" vms. oli see...paragrahvid alates 200 ja edasi..."valgustusseadmed". Kui nii uuel autol regulaatorit ei ole (autom.) siis ülevaatusel saadetakse pikalt ja kui mustalt kavatsed jamada siis ka nii ei saa nagunii-seadusekaitsjad saadavad kordusülevaatusele-see on paras jamamine, omal ka sellega seoses oli jooksmist ja paberite taga ajamist aga asi sai lahenduse lõpuks.
              -superradical-

              Comment


                #8
                Vs: Volvo V70 Xenonid

                Esmalt postitatud radiotehnika35 poolt Vaata postitust
                Probleem selles, et Xenonite puhul on voolutarve väiksem kui tavalise halogeeni puhul. Poleks nagu mõtet riskida-see asi ei ole niisama, et paned teist tüüpi tuled ette ja asi mutt. Käi Volvo ametlikus esinduses, las nad annavad auto AJULE ka signaali, et ta genekaga uutmoodi käituks-vastasel juhul on üsna suur tõenäosus, et leiad end õige pea nagunii uue geneka järjekorrast-nii uskumatu kui see ei tundu siis selle mõnekümne lisawati pärast võib generaator maha põleda. Omal oli ka BMW E38 ja sel tehases ei olnud xenonit, lisavarustusena sain need külge ja tuli diagnostika teha (tehti kohe paigaldamisel ja reguleeriti kõik paika). KUSJUURES, kõrguse regulaator EI OLE teatud asjaoludel kohustuslik-see aga puudutab vanemaid autosid, uurige elu enne kui sellest räägite, 2006 samas sinna kategooriasse paraku ei kuulu. Ise neid pole päris mõtet aretada. Sul nii uus auto, et peab olema autom. kõrguseregulaator ja tuledepesur. Vt. "tehnoseisundile vastavaks loetava sõiduki seadus" vms. oli see...paragrahvid alates 200 ja edasi..."valgustusseadmed". Kui nii uuel autol regulaatorit ei ole (autom.) siis ülevaatusel saadetakse pikalt ja kui mustalt kavatsed jamada siis ka nii ei saa nagunii-seadusekaitsjad saadavad kordusülevaatusele-see on paras jamamine, omal ka sellega seoses oli jooksmist ja paberite taga ajamist aga asi sai lahenduse lõpuks.
                Tegelikult on asi veidi keerulisem. Vaid tulede automaatne regulaator pole piisav aftermarket xenoni legaliseerimisel. Kui rääkida legaalsusest, siis vaja veel ka tulede pesurit ja uusi tulesi. Xenoni tulel/klaasil peab olema peal vastav tähis ja ka luup. Tule klaasi tihti vahetada ei anna. Ka tuleks tuli ümber ehitada nii, et see sobiks D2S/R tüüpi lambi jaoks. Kui autole pole xenoni tehases peale pandud, siis selle ise tegemine ja legaalseks muutmine maksab hinnanguliselt ca 20 000.-

                Seda ma nüüd ei usu, et et kahe tule peale kokku 40w väiksem võimsus geneka õhtule saadab. Paljudes riikides võib sõita päeval ilma tuledeta ja see ju kohe ei põhjusta massilist genekate hävinemist. Genekal ju pinge/laadimisregulaatorid peal.

                Võimalike, et abiks on ka veateadete kõrvaldaja lisamine. See jubin vaid ei kõrvalda vigu, vaid ka ühtlustab/parandab kogu süsteemi tööd. Väike võimalus ka, et tulede moodul ise vigane. Ei tea peast kas sellel autol on CAN süsteem... kui on, siis peaks olema xenoni plokk ka CAN-i toega.

                Kahtlane, et volvo esindus aitab. Hiljuti just oli juhus, kus taoline süsteem oli aretatud peale R-klassi mersule. Esindus aitab vaid asja taastada originaaliks.

                Comment


                  #9
                  Vs: Volvo V70 Xenonid

                  Leidsin vist lahenduse -> http://www.xenonvalot.com/xenonfixvolvo.html

                  Teemalgataja kirjutab ju, et tehase xenon tuled seega on ka vastavad tähised peal olema ja kõik on JOKK, ükski politsei ega ÜV punkt ei kontrolli seda kas automaant regull autol on või kas töötab, tuledepesurite puudumisel võid kahepoolse teibiga imitatsioonid stange külge kleepida.
                  Vbl tõesti on autol miski tuledeläbipõlemise kontroll peal ja see segab plokkide tööd ja oleks vaja tuledemoodul või mis iganes ümber progeda või kasutada vastava võimsusega takisteid.
                  See geneka jutt on täielik bullshit.


                  Ise ka bmw'dega kokku puutunud, seal asi ikka väga lihtne, juhe järgi ja vali arvutist mis tuled küljes ja milliste tuledel on aktiveeritud "hot check" ja "cold check", ehk siis kas kontrollitakse pirne ainult siis kui nad põlevad või isegi kui ei põle.
                  viimati muutis kasutaja KillFrenzy; 29 m 2009, 10:27.

                  Comment


                    #10
                    Vs: Volvo V70 Xenonid

                    Esmalt postitatud radiotehnika35 poolt
                    Muide, E38 näit. olevat üldse ka nii, et kui auto seisab siis ise suvalisi tulesi aretades hakkavad need ise lambist vilgutama.
                    Selle pärast hakkavdki vilkuma et tulemoodul kontrollib kas pirnid on terved. Eriti paistab asi siis välja kui numbritulede asemele led'id panna.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Volvo V70 Xenonid

                      volvole tuleb softimuutusega asi selgeks teha, Info-autos mingi tuhandekroonine lugu umbes. CAN süsteem on alates 2002 aasta volvodel (loe: fordidel) peal. volvode tuledekontrollseade või b küöll tuksi minna, kui takistused valed, aga seda ma ei tea, kas nii uutel masinatel see riknemise võimalus on - 70ndate aastate volvodel võib see küll juhtuda. Üldiselt uuri www.volvoclub.ee pealt kah.

                      p.s. see on lauslollus, et isoleeriga pesurid külge kleepida - ülevaatluselt ametlikult läbi ei saa, kui klaasipesuvedelik otsas on (no tegelikult keegi ei kukuta sellepärast läbi, pigem kallatakse gramm vett paaki ja proovitakse uuesti).

                      Comment


                        #12
                        Vs: Volvo V70 Xenonid

                        Erinevaid ülevaatus puntke erinevate autodega külastanud, kedagi pole huvitanud kas klaasipesuvedelikku on või mitte.

                        Comment


                          #13
                          Vs: Volvo V70 Xenonid

                          Esmalt postitatud KillFrenzy poolt Vaata postitust
                          Erinevaid ülevaatus puntke erinevate autodega külastanud, kedagi pole huvitanud kas klaasipesuvedelikku on või mitte.
                          veab sul siis

                          Kood 609. Aknapesur
                          Nõuded: 1) aknapesur peab toimima;
                          2) 1990. a või hiljem valmistatud M1 ja N kategooria sõidukite aknapesuri pesuvedeliku paagi maht peab olema vähemalt 1 liiter ja tagama vähemalt klaasipühkija kümne töötsükli jooksul pesuvedeliku pritsimise akna puhastamiseks;
                          3) 1997. a või hiljem valmistatud M1 kategooria sõiduki tuuleklaasipesur peab vastama direktiivi 78/318/EMÜ nõuetele;
                          4) M2 ja M3 kategooria sõidukitel peab pesuvedeliku paagi maht olema vähemalt 5 liitrit;
                          Kontrollimine: 1) TÜ – vaatlusega;
                          allikas: Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded

                          Eks eeldatakse, et pesur on korras, mina ühe liikuriga sain norida, et klaasipesur ei toiminud (et vett ei tulnud)

                          Comment

                          Working...
                          X