Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Näiteks siin vedeleb terve raamat aastast 1985. Skeem on küll selleaegse paberi ja trükivaliteedi tõttu karvane.
Litsume nuppu "Бесплатно", loeme minut aega mõnda teist, huvitavamat lehte, ja siis paneme raamatu alla tilkuma. Kuna tasuta asjad ei pea lihtsalt saadaval olema, siis on tasuta toru tihtipeale umbes ja tuleb mõne aja pärast uuesti proovida. Lisaks võidakse reklaami otse silmaauku pritsida.
Otsida võib ka selliseid raamatuid: http://www.avtomotokniga.ru/search.p...C7%C8%CB%20130
Arvestades viimasel paari aasta jooksul tekkinud inimese lugemisvõimet ületavat meeletut tasuta allalaetavate raamatute uputust, ma üldse ei imestaks, kui need kusagil virtuaalmaailma nurgas vedelevad. Endal pole kahjuks aega praegu otsida.
Ehk on abi.
Tänud. Keegi on sinna mingid kamazi kangid külge ühendanud, sellepärast ilmselt see jama ei töötagi. Teist releed sai ka proovitud, ei aidanud, vaevalt mõlemad katki on.
Tänud. Keegi on sinna mingid kamazi kangid külge ühendanud, sellepärast ilmselt see jama ei töötagi. Teist releed sai ka proovitud, ei aidanud, vaevalt mõlemad katki on.
Sul on siis üleminekumudel vist. Tollel oli hulk "kamazi" juppe - armatuur teine, pidurisüsteem, lülitid jne. Nagu järgneval lingil?
Kui juba suurte autode peale läks, siis lisan ka oma teema.
Teemaks siis Tatra 815 soojendus. Välimuselt nagu Ikarusi oma aga ühendus skeem on jumala teine ja termolüliteid 2 tükki rohkem vist. seadmel tundub olevat puudus mass. Katse eksitus meetodil tegin kindlaks et kui mingile klemmile andsin massi(läbi vastavate koormuste) siis veab ennast käima aga salongist pole juhitav, mingile teisele klemmile massi annan, siis töötab salongist ainult süütamis reziimis. Mngi kolmanda klemmi pealt töötas normaalselt aga küünal hävis teisel katsel. Küünal on 3,4V(vist), läbi korpusesse ehitatud koormustaki. Masin ise 82 a. ja iga endast lugupidav niinimetatud "elektrik" on midagi juhtmestikule lisanud. Enamuse olen ära korjanud ja originaali üritanud panna ja ringi ehitada. Õnneks on kabiini tagumisele küljele pandud eraldi paagiga Ikarusi soojendus. Selle sain kohe käima aga see ei puhu klaasidele. Kui keegi leiaks kuskilt skeemi(klemmide ühendustele) sellel soojendusele oleks jube tänulik.
Comment