Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Teadmatus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Teadmatus

    Oskab keegi tore inimene mulle öelda, kas on olemas elektrisüütega diiselmootoreid, või töötavad tõepoolest kõik maailma diiselmootorid survesüütega? ???

    #2
    Minu meelest on küll kõik diislid survesüütega.Diiselmootori põhimõte ongi survesüütes.Küll on mitmeid erinevusi diislitel kütusesegu sissepritse osas.
    Vana helitehnika remont Pärnus

    Comment


      #3
      Võimail ,et ajad sassi järsu asja eelsüüteküünaldega mis on enamus diisel mootoritel olemas.

      Comment


        #4
        kui siin jutt juba diislipeale läks siis küsiks ühe küsimuse mis mind ammu huvitanud on aga ei ole nagu kelleltki küsida olnud. Ja ärge näkku lööge, ma ei tea diislist kuigivõrd palju. Kas diiselmootor saab detoneerida?

        Comment


          #5
          Saab kyl,kui mootor pe...s,nii öelda läheb käes lõhkuma,nagu peru hobene,ei aita syyte väljakeeramine, ega gaasi mahalaskmine,ainuke võimalus on käiguga seisma jätta.Olen ise kogenud...

          Comment


            #6
            Diisel ei sütti süüteküünla abil. Rõhud silindris on erinevad, samuti tööpõhimõte (samuti ei leidu kahetaktilisi diiselmootoreid).
            Elektriga teostatav süüde saab vast olla ainult elektri abil juhitavate pihustitega. Diisli süütamiseks silindris pritsitakse õigel hetkel sinna veel üks sahmakas kütet. Mina vähemalt lahendaks selle sedaviisi, kuid ise olen piilunud ainult mehaanilise pritsega diislite köögipoolt

            Detonatsioonist. Kui pees peab see "traktor" siis olema, et ta detoneerima läheks? Ise olen sõitnud masinaga, millel kolvid sees loksusid ja viiekesi peal olles oli tükk aega siduri piinamist, enne kui liikuma sai kuid detonatsioonist polnud haisugi
            Nagu vahelduvvool - on ja ei ole

            Comment


              #7
              Ai, ai. krt ärge pange pada , sest meil on garaazis elektrigeneraator, millel jõuallikaks kahetaktiline ja nelja potiga diisel. Vist olid sellised vanasti Maz-ide peal.  
              ehh... andrjusa

              Comment


                #8
                Ega see ongi haruharv juhus.põhimõtteliselt asi vist selles,et õli satub põlemiskambrisse ja hakkab ise süttima koos diisliga.
                Vähemalt ise kaldun seda arvama.konkreetsel juhtumil oli mootor veel täitsa oki,lahtivõtmisel leidsime ainult plokikaanes rikke,tõukuripesa oli puruks.. :P

                Comment


                  #9
                  Oli ka endal kunagi diisel, mis läks detoneerima (pidama sai pidurdades). Pärast lahti võttes selgus, et kolvirõngas oli katki. Ei tea, kas see oli põhjus, kuid nii see oli. Ja kahe taktiline diisel on tõesti olemas (pole näinud, kuid olemas olevat). Kui kolb loksub, siis võib-olla tõesti ei esine detonatsiooni, kuid see ei tähenda, et sellist asja pole olemas. Ufot ma näinud ei ole, kuid ma ei ütle, et ei ole olemas

                  Comment


                    #10
                    Aga oskab keegi öelda mis mootor oli kui ei eksi "kuumpea mootor"? Kasutati vanasti vist rehepeksul. Ise ei ole näinud, kuid olen kuulnud, et töötas vist petroolil ja enne käivitamist oli siis silndrit kuumutatud ja kui siis hoorattale hoogu oli antud, sedapidi ka tööle oli hakanud.

                    Comment


                      #11
                      Kuumpea oli midagi diisli ja besaka vahepealset, tal pole ei süüdet (elektrilist) ega pritset, nagu diislil. Seal surutakse kolviga küttesegu kokku, kuni see plahvatab. Käivitada saab jah ainult ette soojendatud mootorit.
                      Head susserdamist !

                      Comment


                        #12
                        Diislid lähevad lõhkuma, kui kolvirõngad õli eriti hästi ei pea. Siis võib juhtuda kord selline olukord, et surub õli rõnga vahelt läbi. Kui juba niimoodi käima läheb, siis ei aita tõesti mitte midagi. Pidavat juhtuma just mootori ülekuumenemisel, sest siis läheb õli vedelaks ja erinevatest materjalidest silindri hülsid ja kolvid ja rõngad võivad paisuda kuidagi valesti. Mida paremas korras mootoriga see juhtub, seda raskem on asja pidama saada, mõnikord pidavat olema ainuke võimalus näiteks vene masinatega kaugsõidujuhtidel ainult lasta õli peaaegu ära põleda ja siis äkki teravalt pidurdada. Põhilised põhjused pidavat olema pesemata liiga sopased/tolmused mootorid, mis lihtsalt kuumenevad üle.

                        Comment


                          #13
                          ellsüüteküünaldest läägiti, kütte elektrilisest-elektroonilisest juhtimisest räägiti, detonatsioonist oli ka juttu, kuid juttu ei olnud sellest, mida küll haru-harva juhtub, on see: diisel võib minna ka tagurpidi käima. selleks on vaja erinevate asjaolude kokkulangemist, kuid käima läheb. 8)

                          Comment


                            #14
                            Jõuame sinna ikka,et nagu mu vanaema tarvitses öelda: elus võib kõike ette tulla,peale oma perse... nii võib ka mootor tagurpidi tööle minna. Olen kuulnud versiooni,et algelistel traktoritel ei olnudki tagurpidi käiku,mootori pöörded olid nii väiksed,et kui tahtsid tagurdada,pidi mootori mingil õigel momendil seiskama, ja siis tabama ära õige koha ,kust ta tagurpidi ööle hakkas. :P Suht segane lugu võib tunduda...,aga loodan et tabasite ära.. vanad vene IZ mootorrattad tegid sama nalja ,kui süüde liig varaseks keerati 8)

                            Comment


                              #15
                              Kuumpea oli midagi diisli ja besaka vahepealset, tal pole ei süüdet (elektrilist) ega pritset, nagu diislil. Seal surutakse kolviga küttesegu kokku, kuni see plahvatab. Käivitada saab jah ainult ette soojendatud mootorit.
                              tuli meelde raamat 100 autót. esimese automootori kirjelduses on öeldud ,et "süüteks oli tuline plaattinatoruke...",kah midagi sinnakanti
                              ja veel.. Oli olemas venelastel ka selline traktor,mida käivitati bensiiniga ja pärast lülitati diisli peale ümber

                              Comment

                              Working...
                              X