Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
dioodid jadagruppidesse(nt 3 jadasse) ja eeltakisti voolu piirama. kus ja kuidas täpsemalt: google ja sealt mingi LED (resistor) calculator. auto pardapingeks võta arvutamisel 14,5V, siis on tõenäoline, et dioodid ka ellu jäävad
Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus
1. Kuidas on "voltage regulator" eesti keeles?
2. Kui ma sinna auto aku ja nende dioodide vahele ühe sellise 12v "voltage regulator"-i panen kas see on mõistlik. On sellest kasu? Ma lihtsalt mõtln et vastasel juhul põlevad need dioodid kord heledamalt kord nõrgemalt. Ei ole nii?
väikese võimsusega dioodidel see takisti võtab ka ühtlasi seda heleduse erinevust väiksemaks. pingestabikat võid kasutada, aga suurt poiniti asjal ei ole. 9V stabika kasutamisel ei pruugi enam 3 jadadioodi jaoks piisavalt pinget jätkuda. oleneb muidugi dioodidest. kahe dioodi jadas kasutamisel aga jääb takistile niipalju suurem pingelang, et konkreetse võrdlemiseta töötava ja seisva mootoriga dioodide heledusel vahet ei pruugi täheldadagi.
Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus
Kas LM317 ja 1 takk poleks lihtsam??, LM317 siis voolu reguleerimis skeemi järgi. Ja ehk oleks mõistlik 3jada dioodi kõik paraleeli panna ei ole vaja ju igale 3 dioodisele eraldi eeltakistit(va juhul kui tegu erinevat tüüpi dioodidega).
Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.
Comment