Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
mure siis selline et tahaksin endale autosse võimendit ja supakaid osta ... ok lähen ja ostan .. aga mida sinna veel vaja on??? kondekad ja filtrid??? plaanis siis osta 2x 1200w subwoofrid ja 2600 w võimendi ... loodan et teema läks õigesse kohta
Muidu hea plaan aga ma soovitaks 10x väiksemat võimsust, kui see just mingi helivõimsuse võistluse jaoks pole 2600W tähendaks üle 200A voolu akust. Toitekaabel peaks olema umbes pöidlajämedune. Soovitaks kõigepealt auto geneka võimsus üle kontrollida. Kahtlen, kas see annab üldse sellist võimsust. Ja kui sa oled kindel, et sul auto sellist voolu annab, siis ma loodan, et midagi põlema ei sütti. Sellise vooluga saaks vabalt keevitada.
Alustaks sellega mis auto on - seistes pole vahet kuid sõites ilmneb, et kvaliteetsemat tehnikat pole mõtet igasse autosse toppida - sõidumüra on liiga suur.
Edasi pane paika hinnaklass.
Siis osta mõistliku hinnaga, kvaliteettootja keskkõlarid esiustesse(60...100W) ja mingi kasutatud woofrikast taha. Neid bassikakaste liigub suht tihti - rullikatel saab enamasti aastaga sellest ajuvabast tüminast isu täis ja siis saab järgmine õnnelik proovida. Ühenda kõlarite ja maki vahele 2.1 võim ja filter ning nalja kui palju.
(konded on lollide petmiseks, kes ei raatsi korralikku genekat ja akut osta)
emmm .. mul on golf 2 ja mingid 250w ovaalid praegu ... tahaks sellist muusikat et vahest saaks ka hästi kõvasti kuulata .... ja vahest tahaks bassi kahh
(konded on lollide petmiseks, kes ei raatsi korralikku genekat ja akut osta)
tegelikult siiski ei ole, sest aku sisetakists võrreldes kondensaatori omaga on suht suur, sellele lisandub veel kaablite takistus, mis kapoti alla rändavad. paraku teemaalgataja auto maksab vähem, kui helisüsteem, mis lisakondensaatorit vajab.
supakaid ei ole mõtet topelt panna, seal pagassis pole nagunii ruumi asjadele...
madalsagedused levivad nagunii autos sedasi, et sa ei saa aru, kus elemendid paiknevad. stereokanaleid ei suuda ka nii madalal sagedusel eristada. pagassi vaheplaadile panna suured lairibaelemedid, millel võiks kõige alumise bassiosa ära lõigata.
supakaks siis umbes sellise ehitusega kast, millel invertertoru otsa saad tuua läbi vaheplaadi ja siis sina peale panna pisikese kõlari võrgu. heli kvaliteet on sel kastil enamasti madalam, kui kompressioon- või inveterkastil, aga "tümmi" annab selline kast rohkem. sellisesse kasti peaks 10" elemendist täiesti piisama (mina tegin naabrile S30 valjukatele 2 sellist, bass käis läbi 2 korruse...). kasti mõõtude saamiseks pead abi paluma teistelt foorumlastelt, sest siinses arvutis puudub mul vajalik soft.
sellele komplektile siis mingi 4 kanaliga võim, millest 2 kanalit lähevad lairibale ja 2 kanalit sildad bassikastile. heal juhul tuled oma summalimiidiga toime...
Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus
Toitekaablid võiksid maksimumvõimsusele vastu pidada ehk siis umbes 80A ja võimsad konded hästi võimu ligidale, siis võibolla ei hakka bassi matsu ajal tulesi vilgutama Aga kas tohib küsida palju selline süsteem maksma läks?
Comment