Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Toyota MR-2 tehase kesklukk + uus alarm.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Toyota MR-2 tehase kesklukk + uus alarm.

    Autoks siis Toyota MR-2 1991a.
    Paigaldasin alarmi, kuid ei oska seda olemasoleva keskluku külge ühendada.
    Otsisin ülesse keskluku releekarbi. See näeb välja selline:


    Kokku oli sellel pistikul vist 13 kontakti.


    Leidsin netist ka keskluku bloki skeemi:





    Mina nendest skeemidest aru ei saa.
    Oskab ehk keegi pakkuda, milliste juhtmete külge tuleks alarmi sisemise keskluku juhtmed ühendada?

    Alarmiks on Monogoose 475S, skeem on selline:



    Või peaks ukse lahti kakkuma ja vaatma, mis juhtmed mootori külge lähevad?

    #2
    Kui see signa annab ukse lukustamiseks mingit pulssi teatud pikkusega, siis ühenda ta lihtsalt ukseluku kontaktidega paralleeli. Seega siis nii lukustamise kui lahti lukustamise väljundi üldine ots ukseluku lüliti keskmise otsa külge, avamise NA (normaalselt avatud, st sulgeb lukustamise ajaks) ots luku avamise kontakti külge ja sulgemise NA ots luku sulgemise kontakti külge. Muidugi ukseluku kontakti otsad leiad skeemi järgi keskluku juhtkarbi juurest.

    Comment


      #3
      Tänud.
      Ma saan põhimõtteliselt vist aru, mida teha tuleks, kuid selle skeemi pealt ei oska õigeid juhtmeid ülesse otsida.

      Mul oli mõte, et kontrolliks kõik pistiku otsad testriga läbi nii, et üks testri kontakt auto kere külge ja siis teise otsaga katsuks pistiku kontaktid üle (samal ajal võtmega uksi kinni-lahti keerates). Sinna kuhu signaal korraks peale tuleb ühendan alarmi NA juhtmed ning alarmi üldised ühendan massi.
      See vist pädeks ainult siis, kui oleks keskluku miinusega juhtimine?

      Positiivse juhtimise korral peaks testriga testides teise otsa plussile ühendama ja siis hiljem alarmi üldised plussi ühendama?


      Muidugi ukseluku kontakti otsad leiad skeemi järgi keskluku juhtkarbi juurest.
      Mitte väga kaugel keskluku releekarbist on küll veel üks oranz pistik kolme kontaktiga, kus on hetkel diood(id).
      Pistiku pilt:


      Kas see võibki olla see ukseluku pistik?

      Comment


        #4
        võta skeemist door lock/unlock sw lh lüliti otsad. Neil on värv ka peale kirjutatud, need üks/kaks tähte (pilt on küll väga udune aga paistavad vist b ja b/y). Samuti on ploki servas kontaktide numbrid ära toodud. Maa võta kust iganes.
        Testriga võid ka mõõta, kuid siis pead mõõtma ilma plokita lahtist pistikut, sest muidu leiad väljundid ja teab-mis muud otsad veel üles. Samas lahtise pistiku korral takistust mõõta oleks riskantne (ei ole kena ühendada oommeetrit kuskile kogemata pinge all kontaktile), pinget ei saa mõõta sest sealt võid lekete tõttu umbluud saada. Seega oldschool kontrolllamp oleks kõige lollikindlam. Selline pisike, kruvikeeraja sees, teine ots juhtmega.

        Comment


          #5
          Negatiivse juhtimisega.
          Ühenda HALL/PUNANE juhe alarmist PUNANE/MUST/HÕBEDASE juhtmega ja HELESININE/PUNANE juhe alarmist ROHELINE/MUST/HÕBEDASE juhtmega.
          Juhtmed asuvad 18neses valges pistikus originaal keskluku plokki küljes.Mis on pruuni värvi ja asub vasakul rooli all.

          PUNAN/MUST ja PUNANE/KOLLANE lähvad massi.
          Teist kahte otsa ei kasuta.

          Peaks toimima.

          Comment


            #6
            Bisti, sellist värvi juhtmeid seal ei olnudki.
            Tegin nii, nagu digital õpetas ja sain keskluku ühendatud

            Suunatulede ühendamisega tekkisid raskused. Otsisin suunatule relee ülesse, kuid asjatu vaev, sest sinna ei annagi alarmi suunatulede väljundit ühendada (st. minu meelest).

            Skeemid kah olemas:



            Mulle tundub, et kõige lihtsam oleks ühendada alarmi suunatulede juhte armatuuris signaallampide külge klemmidele 12 ja 11 (dioodid kah vahele, et parem-vasak suunatuli ikka ka eraldi jääksid toimima), kuid ma ei saa skeemist päris aru ja ei julenud katse-eksitus meetodil ühendada.

            Kas võib nendele klemmidele 12 ja 11 ühendada või leiduks mõni parem koht?

            Comment

            Working...
            X