Autol on selline kummaline viga, et olles teatud aja autoga sõitnud ja siis kuskilt poest välja tulles uuesti autosse istudes keeldub auto käivitumast. Mittekäivitumisel on 2 moodust, süütevõtit keerates, kas auto võtab küll starteri taha aga midagi ei luba või siis süüdet keerates on täielik vaikus. Mitte midagi. Samas esimene moodus võib üle minna teiseks mooduseks ja mingi aja tagant jälle vastupidi. Kumb moodus mind ees ootab pole ka kunagi kindel aga fakt on see et auto ei käivitu. Samas ei ole see alati niimoodi. Võin kõik oma sõidud ära teha ja midagi häda isegi on perioode olnud, kus auto sõidab tükk aega normaalselt, Vahepeal oli jälle iga jumala päev probleem. Nüüd kõige kummalisema asja juurde. Pärast mõningat seismist autot tüütamata (reeglina kuni 2 tundi) auto käivitub nagu poleks midagi olnudki. See on peaaegu samahea kui reegel.
2 korda pole auto enam üldse käivitunud aga siis jäi juba ükskord sõidupealt auto seisma. Teeninduses jõuti veaga kütusepumbani, et ühendus on seal halb. Esimene kord jäi asjal halb kontakt vahetamata ja niisama ühendust putitatud kuna ei osanud arvata et pistik just nii halb on. Ja teinekord kui atuo enam üldse käima ei läinud sai teeninduses pistik ära vahetatud. Pärast seda sõitsin umbes kuua aega ilma probleedideta. Kuni jälle ühel "heal päeval" auto keeldus käivitumast. Paari tunni pärast läks auto jälle käima.
Ja auto ei kävitu peale seisma jätmist, mitte ei jää seisma sõidupealt (v.a üks erandjuhtum 100st). Et autodiagnostika ei näidanud ka mingeid olulisi vigu. Ühe autoparandaja versioon oli et kuna kontakt kütusepumba juures oli halb siis kontakt võibolla sädeles, kuumenes üle ja juhtmed ei saanud ühendust enam. Paar tundi aga mingiks ühenduse taastumiseks tundub kummaline. Seega ei taha seda versiooni uskuda eriti. Et see on lihtsalt üks kõrvalprobleem autol. Aga ma üritan järgmine kord tuttavasse situatsiooni sattudes auto alla ronida ja kontaki liigutada ja vaadata, kas aitab käivitumisele kaasa. Mingi seose olen ise leidnud selles, et auto sellist trikki rohkem soojemal perioodil teeb (talvel näiteks probleemi ei esinenud). Ja ütleme, et pikemal sõidul on seda tihedamini juhtunud. On ka väiteid, et viga võiks juhtajus peituda aga viimane parandaja välistas selle. Esimene parandaja ütles ka, et see on Opelite tüüpviga aga ta nagu ei tahtunud seda avaldada. Teine parandaja väitis ka telefonis juttu kuulates, et arvab kindlalt et viga on miskis relees, see olevat OPELITE tüüpviga aga kohale jõudes ei leidnud see kinnitust. Aga äkki ikka ongi see relee vigane hakkasin nüüd kirjutades mõtlema. Ok sai pikk kiri ehk keegi viitsis lõpuni lugeda. Ja võibolla kellegi on midagi tarka öelda või on sarnasest probleemist kuulnud. Igasugu versioonid teretulnud.
2 korda pole auto enam üldse käivitunud aga siis jäi juba ükskord sõidupealt auto seisma. Teeninduses jõuti veaga kütusepumbani, et ühendus on seal halb. Esimene kord jäi asjal halb kontakt vahetamata ja niisama ühendust putitatud kuna ei osanud arvata et pistik just nii halb on. Ja teinekord kui atuo enam üldse käima ei läinud sai teeninduses pistik ära vahetatud. Pärast seda sõitsin umbes kuua aega ilma probleedideta. Kuni jälle ühel "heal päeval" auto keeldus käivitumast. Paari tunni pärast läks auto jälle käima.
Ja auto ei kävitu peale seisma jätmist, mitte ei jää seisma sõidupealt (v.a üks erandjuhtum 100st). Et autodiagnostika ei näidanud ka mingeid olulisi vigu. Ühe autoparandaja versioon oli et kuna kontakt kütusepumba juures oli halb siis kontakt võibolla sädeles, kuumenes üle ja juhtmed ei saanud ühendust enam. Paar tundi aga mingiks ühenduse taastumiseks tundub kummaline. Seega ei taha seda versiooni uskuda eriti. Et see on lihtsalt üks kõrvalprobleem autol. Aga ma üritan järgmine kord tuttavasse situatsiooni sattudes auto alla ronida ja kontaki liigutada ja vaadata, kas aitab käivitumisele kaasa. Mingi seose olen ise leidnud selles, et auto sellist trikki rohkem soojemal perioodil teeb (talvel näiteks probleemi ei esinenud). Ja ütleme, et pikemal sõidul on seda tihedamini juhtunud. On ka väiteid, et viga võiks juhtajus peituda aga viimane parandaja välistas selle. Esimene parandaja ütles ka, et see on Opelite tüüpviga aga ta nagu ei tahtunud seda avaldada. Teine parandaja väitis ka telefonis juttu kuulates, et arvab kindlalt et viga on miskis relees, see olevat OPELITE tüüpviga aga kohale jõudes ei leidnud see kinnitust. Aga äkki ikka ongi see relee vigane hakkasin nüüd kirjutades mõtlema. Ok sai pikk kiri ehk keegi viitsis lõpuni lugeda. Ja võibolla kellegi on midagi tarka öelda või on sarnasest probleemist kuulnud. Igasugu versioonid teretulnud.
Comment