Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Opel Omega keeldub vahel lihtsalt käivitumast.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Opel Omega keeldub vahel lihtsalt käivitumast.

    Autol on selline kummaline viga, et olles teatud aja autoga sõitnud ja siis kuskilt poest välja tulles uuesti autosse istudes keeldub auto käivitumast. Mittekäivitumisel on 2 moodust, süütevõtit keerates, kas auto võtab küll starteri taha aga midagi ei luba või siis süüdet keerates on täielik vaikus. Mitte midagi. Samas esimene moodus võib üle minna teiseks mooduseks ja mingi aja tagant jälle vastupidi. Kumb moodus mind ees ootab pole ka kunagi kindel aga fakt on see et auto ei käivitu. Samas ei ole see alati niimoodi. Võin kõik oma sõidud ära teha ja midagi häda isegi on perioode olnud, kus auto sõidab tükk aega normaalselt, Vahepeal oli jälle iga jumala päev probleem. Nüüd kõige kummalisema asja juurde. Pärast mõningat seismist autot tüütamata (reeglina kuni 2 tundi) auto käivitub nagu poleks midagi olnudki. See on peaaegu samahea kui reegel.

    2 korda pole auto enam üldse käivitunud aga siis jäi juba ükskord sõidupealt auto seisma. Teeninduses jõuti veaga kütusepumbani, et ühendus on seal halb. Esimene kord jäi asjal halb kontakt vahetamata ja niisama ühendust putitatud kuna ei osanud arvata et pistik just nii halb on. Ja teinekord kui atuo enam üldse käima ei läinud sai teeninduses pistik ära vahetatud. Pärast seda sõitsin umbes kuua aega ilma probleedideta. Kuni jälle ühel "heal päeval" auto keeldus käivitumast. Paari tunni pärast läks auto jälle käima.

    Ja auto ei kävitu peale seisma jätmist, mitte ei jää seisma sõidupealt (v.a üks erandjuhtum 100st). Et autodiagnostika ei näidanud ka mingeid olulisi vigu. Ühe autoparandaja versioon oli et kuna kontakt kütusepumba juures oli halb siis kontakt võibolla sädeles, kuumenes üle ja juhtmed ei saanud ühendust enam. Paar tundi aga mingiks ühenduse taastumiseks tundub kummaline. Seega ei taha seda versiooni uskuda eriti. Et see on lihtsalt üks kõrvalprobleem autol. Aga ma üritan järgmine kord tuttavasse situatsiooni sattudes auto alla ronida ja kontaki liigutada ja vaadata, kas aitab käivitumisele kaasa. Mingi seose olen ise leidnud selles, et auto sellist trikki rohkem soojemal perioodil teeb (talvel näiteks probleemi ei esinenud). Ja ütleme, et pikemal sõidul on seda tihedamini juhtunud. On ka väiteid, et viga võiks juhtajus peituda aga viimane parandaja välistas selle. Esimene parandaja ütles ka, et see on Opelite tüüpviga aga ta nagu ei tahtunud seda avaldada. Teine parandaja väitis ka telefonis juttu kuulates, et arvab kindlalt et viga on miskis relees, see olevat OPELITE tüüpviga aga kohale jõudes ei leidnud see kinnitust. Aga äkki ikka ongi see relee vigane hakkasin nüüd kirjutades mõtlema. Ok sai pikk kiri ehk keegi viitsis lõpuni lugeda. Ja võibolla kellegi on midagi tarka öelda või on sarnasest probleemist kuulnud. Igasugu versioonid teretulnud.

    #2
    Kui ta enam soojast peast käima ei lähe kas siis sädet oled kontrollinud? Ise pakuks et Halli andur läbi. Vbolla saad kelleltki tuttavalt või romulast järgmise jagaja (kasvõi prooviks). Et teada saada et kindlalt anduri viga.
    Maailm oleks puhas ja süüta
    kui poleks õllejogurtit
    - Õ.Õ.

    Comment


      #3
      Pole küll väga minu ala (autondus) aga teoretiseeriks siiski:

      Juhtmeühendustes vaevalt viga olla saab, kuna need ei vaja 2 tundi taastumiseks. Kuna peale 2tunnist seismist auto taas käivitub, siis loogiliselt oletades peaks olema 2 varianti -

      a) Mingi suure massiga (või siis suure massiga esemega vahetus kontaktis olev seade) ütleb kuumaga üles, suure massiga seadmeid autos on sisuliselt vaid üks - mootor (vähemalt minu teada pole autos teist seadet mis töö käigus niipalju kuumeneks, ning omaks piisavat massi et nii kaua jahtuda). Seega tasub viga kindlasti otsida kapoti alt, samuti tasub keskenduda seadmetele mida on tarvis auto käivitamiseks, kuid käigus hoidmiseks. Seda versiooni toetab ka tähelepanek, et viga avaldub vaid suvisel ajal.

      b) Auto juhtaju vms. elektooniline seade teeb selle aja jooksul endale ajuloputuse (restardi maakeeli), näiteks võib see tuleneda aju käigus hoidva aku tühjenemisest, kondensaatori tühjenemisest.

      Igatahes, soovitaksin aju vahetust proovida, uurida äkki starter või mõni teine seade on halvas tujus. Samuti kontrolli ka elementaarseid asju nagu näiteks aku (käivituse ajal kukub võibolla pinge niipalju, et ei jaksa enam mootorit liikuma tõmmata kui ta soe on - mõni detail on paisunud niipalju, et ei anna liikuma kergelt)
      Heli- ja valgustehnika rent, müük, ost, komplekteerimine, ehitus ning hooldus (küsida võib kõike)
      Andres, djhut.pri.ee
      59103952

      Comment


        #4
        Tänud mõttearenduste eest! Uurin antud lahendusi. Olen proovinud autole romulast juhtaju leida aga pole õige numbrikombinatsiooniga leidnud. Et aku lahtiühendamine mõneks ajaks peaks juhtaju restardile kaasa aitama aga olukord sellest ei muutunud. Äkki keegi midagi veel teab lisada!
        Ja kas Halli andur võib mõjutada seda, et starteri võtab taha või ei võta? Et esineb mõlemal juhul mittekäivitumist.

        Comment


          #5
          Mul oli daewoo lanosega analoogne viga.Kõigepealt maanteel paar korda kaotas jõudu.Siis äkitselt foori taga suri välja.Käivitus hiljem 10 minuti pärast.Siis linnas töölesõidul suri välja ja ei käivitunud.Siis jälle käivitus ja enne remondiboksi jõudmist suri välja.Viga oli bensiinipumba toitejuhtmes.Jätkukohta oli põranda küljel tunginud vesi.Arvan ,et ilma toiteta oli mingi ühendus olemas.Voolu all tekkis katkestus või lühis mingi aja pärast.Mis puutub ,et starter ei haaku,siis võib olla pendiks on väsinud.Äkki on abiks.

          Comment


            #6
            mida veel võid teha - lase mootor kuumaks, lülita välja, kui viga avaldub, siis kuku kiirelt mõõtma süüte keeramise ajal, kas näiteks pinge starteri mootorini jne jõuab, kus on viga.
            Heli- ja valgustehnika rent, müük, ost, komplekteerimine, ehitus ning hooldus (küsida võib kõike)
            Andres, djhut.pri.ee
            59103952

            Comment


              #7
              Starter ei reageeri - süütelukk, starteri harjad.
              Aga kõiki neid tundemärke võib tekitada jukerdav immo/signa katkestusahel.

              Comment


                #8
                kunagi oli vw jettaga sama lugu: sooja mootoriga ei tahtnud käima minna, lõpuks selgus et viga selles, et starter ei olnud korralikult paigas.

                Comment


                  #9
                  Originally posted by Heinar@May 17 2006, 21:56
                  Aga kõiki neid tundemärke võib tekitada jukerdav immo/signa katkestusahel.
                  Alarmseade autol puudub!

                  Comment


                    #10
                    Originally posted by opsys@May 17 2006, 22:57
                    kunagi oli vw jettaga sama lugu: sooja mootoriga ei tahtnud käima minna, lõpuks selgus et viga selles, et starter ei olnud korralikult paigas.
                    Äkki tead täpsustada, mismõttes ei olnud korralikult paigas!

                    Comment

                    Working...
                    X