Nii see jama võis alguse saada. Aku oli neil kaua seisnud olnud ja arvatavasti täiesti tühi. Enne autole panemist nad laadisid seda ja kui siis ühendasid akulaadija valesti.... . Peab ise mingi vana rondiga seda proovima, sportliku huvi mõttes.
Küsimus sõiduauto aku kohta
Collapse
X
-
Originally posted by supra@Apr 8 2006, 07:19
tuli võtta pooltule pirn ja ja ühendada aku klemmidega ja hoida seda seal kuni aku pinge tühijooksul oli alla 3V.
Kleepusid kontaktid sisselaskekollektori elektrilisel soojendusel (karburaatoriga auto).
Aga aku kestis ainult 2 aastat (Force). Järeldasin, et aku täielik tühjendamine talle ikka hästi ei mõju.Comment
-
mul on momendil analoogne probleem.Aegajalt juhtub nii et hommikult autot käivitades on aku täiesti null.Eelmine päev mingeid probleeme ei kohta.Seda juhtus ka aastaid tagasil.Vahepeal oli kõik korras. Lisaks on ka viimasel ajal hakanud pinge sõitmise ajal kõikuma.Arvasin et tegu lihtsalt sellega et koormus suur(tuled jne) aga enne sellist asja nagu ei juhtunud et pöörete tõstmisel pinge tõuseks.Ta ei lähe üle normi aga tühikäigul on mõni volt madalam. Viimase probleemi põhjuseks ehk see et genekas vana ja kulunud(harjad vms) aga seda isetühjenemist ei oska seletada.Tegu siis 88. aasta Corollaga.Comment
-
Muretse korralik aku ja aseta õigesti - "pluss" plussklemmiga ja "miinus" kerega.
Kui auto elektrisüsteemis on mingi tarbija, mis jääb akut seismisel koormama, siis võib see aku lõpuni tühjeneda. Kuid vana aku tühjeneb läbi elementide põhja settinud sodi.
Siinne arutelu ei oma mõtet, sest keegi ei saa aru elektrokeemiast.Comment
Comment