Küsimus sõiduauto aku kohta

Collapse
X
 
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts
  • jantsa
    Liige
    • 03/2005
    • 57

    #16
    Nii see jama võis alguse saada. Aku oli neil kaua seisnud olnud ja arvatavasti täiesti tühi. Enne autole panemist nad laadisid seda ja kui siis ühendasid akulaadija valesti.... . Peab ise mingi vana rondiga seda proovima, sportliku huvi mõttes.

    Comment

    • Matis
      Liige
      • 01/2004
      • 1505

      #17
      To Andy
      Akusid ongi erineva klemmide asetusega, Fordil on üldse eri klemmid.
      Katloogist vaatad järgi milline sobilik on.
      Maailm oleks puhas ja süüta
      kui poleks õllejogurtit
      - Õ.Õ.

      Comment

      • jassa
        Liige
        • 04/2003
        • 641

        #18
        Originally posted by supra@Apr 8 2006, 07:19
        tuli võtta pooltule pirn ja ja ühendada aku klemmidega ja hoida seda seal kuni aku pinge tühijooksul oli alla 3V.
        Aku nullini tühjendamisega on mul oma kurb kogemus.Oli kunagi ühel autol selline viga, et mingi koormus jäi peale ja aku sai paari tunniga tühjaks. Aga viga kätte ei leidnud, sest kaitsmeplokki juba õrnalt puudutades koormus kadus. Noh, vana aku sai otsa, ostsin uue. Sellega juhtus täielikku tühjendamist 2 korda. Siis õnnestus viga leida.
        Kleepusid kontaktid sisselaskekollektori elektrilisel soojendusel (karburaatoriga auto).
        Aga aku kestis ainult 2 aastat (Force). Järeldasin, et aku täielik tühjendamine talle ikka hästi ei mõju.

        Comment

        • soldat
          Liige
          • 03/2006
          • 165

          #19
          mul on momendil analoogne probleem.Aegajalt juhtub nii et hommikult autot käivitades on aku täiesti null.Eelmine päev mingeid probleeme ei kohta.Seda juhtus ka aastaid tagasil.Vahepeal oli kõik korras. Lisaks on ka viimasel ajal hakanud pinge sõitmise ajal kõikuma.Arvasin et tegu lihtsalt sellega et koormus suur(tuled jne) aga enne sellist asja nagu ei juhtunud et pöörete tõstmisel pinge tõuseks.Ta ei lähe üle normi aga tühikäigul on mõni volt madalam. Viimase probleemi põhjuseks ehk see et genekas vana ja kulunud(harjad vms) aga seda isetühjenemist ei oska seletada.Tegu siis 88. aasta Corollaga.

          Comment

          • tehnoloog
            Liige
            • 10/2004
            • 251

            #20
            Muretse korralik aku ja aseta õigesti - "pluss" plussklemmiga ja "miinus" kerega.

            Kui auto elektrisüsteemis on mingi tarbija, mis jääb akut seismisel koormama, siis võib see aku lõpuni tühjeneda. Kuid vana aku tühjeneb läbi elementide põhja settinud sodi.

            Siinne arutelu ei oma mõtet, sest keegi ei saa aru elektrokeemiast.

            Comment

            • brand11
              Liige
              • 09/2002
              • 595

              #21
              Originally posted by tehnoloog@Apr 17 2006, 16:35

              Siinne arutelu ei oma mõtet, sest keegi ei saa aru elektrokeemiast.
              Aga valgusta meid!

              Comment

              • tehnoloog
                Liige
                • 10/2004
                • 251

                #22
                Miks mitte. Võta näiteks Pedusaare "Elektro- ja raadiotehnika", seal on alalõik "Keemilised toiteallikad; ..."

                Kõik siin kirjeldatud nähtused saavad selgeks pärast 5 lehekülje läbilugemist.

                Arvuti juurest lahkumata:

                happeaku

                Edu!

                Comment

                Working...