sai endale muretsetud seat inca 1,6-99,muidu enam-vähem aga elektroonika täitsa sassis.Eelmise omaniku sõnul oli kõik see jama tulnud siis,kui väljas kõige külmemad kraadid olid ja autot tuli käivitamiseks tõmmata.Peale seda siis sellised lood.Mootor käivitub normaalselt aga armatuuris jääb vilkuma õlituli,bensiininäidik nullis ja bensutuli põleb,olenemata bensiini kogusest.Kell käib pidevalt kiiresti ringi (nagu õigeks panemisel),spidomeeter ei tööta ja kilomeetrilugejal lööb vahepeal ette kiri error.temperatuuri näidik näitab vastavalt mootori soojenemisest aga lõpuks läheb põhja(tegelikult mootori temp normaalne).Peale selle töötavad pidevalt ka kojamehed aeglasemas reziimis.
Natuke nagu palju jama korraga.Ühekaupa oleks kõigil neil vigadel täiesti mõistlikud seletused, aga kõik korraga ikka väga imelik.Ise arvan et armatuuri kellad tulevad vist täiega uued muretseda,pluss miskit kuskil kaitsmeplokis ka veel jamab (kojameeste variant),proovisin välja võtta kojameeste intervalli releed,ei aitand see ka,ikka töötasid täiega edasi.Äkki on kellegil midagi sellist läbi elatud,või on lihtsalt häid mõtteid...

Natuke nagu palju jama korraga.Ühekaupa oleks kõigil neil vigadel täiesti mõistlikud seletused, aga kõik korraga ikka väga imelik.Ise arvan et armatuuri kellad tulevad vist täiega uued muretseda,pluss miskit kuskil kaitsmeplokis ka veel jamab (kojameeste variant),proovisin välja võtta kojameeste intervalli releed,ei aitand see ka,ikka töötasid täiega edasi.Äkki on kellegil midagi sellist läbi elatud,või on lihtsalt häid mõtteid...
Comment