Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Voolutõukeandur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Voolutõukeandur

    Sai BMW E30-le paigaldatud Jablotron 300 C alarm, mis pikka aega garaažis vedeles. Alarmil jäi üle roosa juhe, mis voolutõuke andurile viib. Teist otsa ei oska kuhugi ühendada. Katsetamisega kah natuke jama, sest andur aktiveeritakse 10 minutit peale alarmi pealelülimist. Lihtsalt + antud juhtme viimine on mainitud funktsiooni "keelamine".

    Küsimused :

    Millise juhtmega voolutõuke andur ühendada ?

    Kui suure pingelangu/tõusu peale andur reageerib ?

    #2
    Väike kasutusjuhend Tevalo lehelt:

    .....omab siseehitatud voolutõukeandurit (valitav), mis reageerib auto elektritarbijate sisselülimisele. Juhul, kui alarmi valvesoleku ajal lülitakse sisse auto elektriseadmeid, rakendub alarm tööle. Voolutõukeandur on valmis reageerima 10 minuti möödumisel peale automootori seiskamist. See on vajalik selleks, et kõik autos olevad elektriseadmed (konditsioneer, ventilaatorid) oleksid välja lülitunud ja auto pardapinge stabiliseerunud. Auto valvesse lülimisel distantspuldi nupuga B jääb andur valveahelatest välja.

    Comment


      #3
      Kahjuks jäigi juhendis toodu selgusetuks, sest manuaalis on kirjas, et funktsiooni keelamiseks tuleb roosa ühendada samasse juhtmesse kuhu punane ehk pidev + akult. Pidev pardavool elik kaitsmekarpi minev on aga samast kohast eraldi juhtmega, aku + klemmilt. Ise leidsin infot, et VTA juhe tuleks panna mingi konkreetse tarbija kaitsmele võimalikult lähedale, näiteks salongituledele, siis andur reageerib. Samas on see sissemurdmisvõimalus kaitstud ukseanduritega, ilma on ainult pagasiruum, kus eraldi 5 W valgusti. Kas see pirn paneb anduri reageerima, kui juhe on ühendatud auto esiosas ? Kui tundlik VTA on ?
      Kui makk seest välja tõmmatakse, kas vool, mis kulub seal oleva LEDi vilgutamisele jm tema poolt ootel tarbimine paneb alarmi kisama ? Sama ka võimendi poolt ootel tarbitava energia puhul ? Ehk kas mõjub voolu igasugune muutus või vaid tarbija töölerakendumine ?
      Milliseid ahelaid on veel mõtet turvata ?

      Comment


        #4
        Kui valvesoleku ajal annad antud juhtmele pluss impulsi hakkab alarm tööle,olenematta impulsi pikkusest ja selle ahelas olevast seadmest.Tavaliselt on ka pagasil olemas lüliti,mis ühendatakse läbi dioodi uste külge,või siis kapotilüliti külge.Voolutõukeanduri võid ühendada suvalise elektriseadme külge milles pole voolu valvesoleku ajal.

        Comment


          #5
          Roosa juhe läheb minu arusaamist mööda juhtme külge, milles valve ajal vool sees ja selle voolu muutumine paneb alarmi kisama. Selgusetu veel minu jaoks A. Kui suure kõikumise peale asi rakendub ja B. Kas tarbija kadumine ka häire vallandab ?

          Comment


            #6
            Kas pole võimalik et roosa juhe on ainult voolutõukeanduri välja lülitamiseks, et andur ise on tõepoolest alarmikarbile sisse ehitatud ja töötab kogu alarmi enda toitepinget jälgides. Vähemalt minu auto peal oleval alarmil on asi nii lahendatud ja alarmi karjuma panekuks piisab täiesti salongivalgustuse sisse lülitamisest.

            Comment


              #7
              VTA väljalülimiseks tuleb karbis sild lahti ühendada või roosa juhe pideva plussiga ühendada. Hetkel teda kuskile külge ei pannud, kuid ideena on võtta signaal kesklukust, ehk kui lukku keegi keerab, siis enne ukse avamist kukub karjuma.

              Comment


                #8
                Originally posted by PSV@Mar 18 2006, 17:49
                Hetkel teda kuskile külge ei pannud, kuid ideena on võtta signaal kesklukust, ehk kui lukku keegi keerab, siis enne ukse avamist kukub karjuma.
                no kui sa (või pätt) lukku keerab ja kesklukumootorid rakenduvad, on ju piisav pingelang, et see andur tööle peax hakkama või mis?

                Comment

                Working...
                X