Fordi diagnostika

Collapse
X
 
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts
  • loggy
    Liige
    • 09/2003
    • 51

    #1

    Fordi diagnostika

    Küsimus siis selline, kas on võimalik ka fordil al 93a ilma fordi spetsiaalsete testriteta ECU-le ligi pääseda?OBD kohta on kõike olemas netis ja poes aga vanematele mitte.Saaks veakoodegi lugeda,aga kuidas seda teha ei tea.Kas fordile ALDL programm sobib?Koode saab muidugi testri või lambiga ka lugeda,aga see ei anna täit ülevaadet,osad asjad jätab välja,raamatus vähemalt nii kirjas.Aga mida tegema peaks et tuli vilkuma hakkaks?Midagi lühistama või lahutama või vajutama?Siiamaani tuli ainult kustus,või põleb,sõltuvalt mootori temperatuurist.Aju ise ECU lV.
  • Lumemees
    Liige
    • 03/2004
    • 29

    #2
    Kahjuks väidab autodata et sellele ei saa nii lihtsalt ligi. vaid vastavate diagnoosi vahenditega.

    Comment

    • loggy
      Liige
      • 09/2003
      • 51

      #3
      fordi manual väidab et testri -juhe ühendada pin 46 külge ja + juhe aku klemmi külge ja seier peaks liikuma hakkama, ehk siis koode välja lugema.Aga kuidas seda käivitada,see on arusaamatu.Mootor peab soe olema ja süüde sees,aga sellest ei piisa,midagi peaks veel tegema.

      Comment

      • supra
        Liige
        • 05/2002
        • 513

        #4
        Ma ei tea mis autodatat siin kasutatakse,minu oma väidab et 96 aastani saab vilgutada vabalt.Vaja teada auto marki,siis saan juhendada.

        Comment

        • loggy
          Liige
          • 09/2003
          • 51

          #5
          Auto mark mondeo 93a 1,8.

          Comment

          • supra
            Liige
            • 05/2002
            • 513

            #6
            Testi pistik asub roolivõimu õli anuma kõrval,punase korgiga kolmene pistik.Ülemise klemmi külge ühendad osutiga voltmeetri või takistiga ledi,selle teise otsa aku +klemmile,alumised kaks klemmi ühendad omavahel(alumisteks loetakse neid klemme mis on lukusti küljel).Nüüd süüde sisse ja käima.Alustuseks vilgutab 5 korda,see on testi algus.Nüüd mingi minuti jooksul ta testib ennast(pöörded kõiguvad,vent läheb tööle).Nüüd peaks tulema 1 vilgatus,peale seda on vaja tõsta pöördeid äkiliselt umbes 4000 rpm ja vola hakkabki koodi lugema.Kordab kõiki 2 korda.Üheks koodiks loeb ta sulle 521-see on roolivõimu lüliti.Sellest koodist saad lahti siis kui testimise ajal keerad rooli korraks lõppu,kui andur korras siis seda koodi ei näita.See oli "Goose" test,suht täpne,siiamaani eksinud pole.Kui teha seda "ainult süüde sees" varjanti siis jäävad tõesti osad koodid lugematta.1 võimalus on veel,ühendada juhtmed kokku mootori töötamise ajal,siis näitab kriitilisi vigasid(lambdakas,õhulugeja),kui neid pole näitab 111.

            Comment

            • loggy
              Liige
              • 09/2003
              • 51

              #7
              Aga fordi raamat ei räägi sellest klemmide lühistamisest midagi,see klemm mida lühistada teisega, on raamatu järgi see ots kuhu läheb tester.Aga kui see ülal toodud varjant on läbi proovitud siis vahet pole.Lähen proovima.Hommseks on selge kas töötab.

              Comment

              • supra
                Liige
                • 05/2002
                • 513

                #8
                Proovitud proovitud,täna alles tegin ühele mondeole.

                Comment

                • loggy
                  Liige
                  • 09/2003
                  • 51

                  #9
                  Nonii, test tehtud ja koodid käes.721, 538, 295, 211.Koodi 721 ja 295 pole Raamatus üles täheldatud,721 võiks olla roolivõimu andur sest peale rooli keeramist kadus viga ära.Mis selle 211 koodiga peale hakata?Nagu poleks süüte signaali ECU-s.Kas seda saab kõrvaldada või on see testriga testides normaalne?

                  Comment

                  • supra
                    Liige
                    • 05/2002
                    • 513

                    #10
                    721 ja 295 koodi pole tõesti olemas,isegi mitte usa fordidel.Roolivõimu lüliti kood on 521.211 tähendab et vända anduri signaal on vigane,vaata ossiga üle.538 tähendab operaatori viga,korda testi,see tähendab siis et oled valel ajal pöördeid tõstnud või pole üldse tõstnud.Peale üksikut vilgatust on on sul aega 5 sekundit pöördeid tõsta.Kordama pead nii kaua kuni kood 538 ära kaob.Siis saad alles õiged anmed.Soovitav oleks aju enne ära nullida(aku klemmi mahavõtmise teel) ja siis 15-20 km sõita ja siis test teha,siis andmed usutavamad.

                    Comment

                    Working...