Tahhomeeter.

Collapse
X
 
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts
  • Mrt36
    Liige
    • 03/2005
    • 57

    #1

    Tahhomeeter.

    Tere!

    Tahaks siis paigaldad lisa tahhomeetri. Nimelt originaalis tahhomeetrit ei olnud, kuid tahaks seda lisada, poest ostaks tavalise tahhomeetri koos korpusega, kuid kuidas seda ühendada tuleb, kas keegi saaks näiteks pilti teha ja näitada kuidas see värk käib, seletades ei saa nii hästi aru, aga proovida võib. Ja milline tahhomeeter sobiks, kas žiguli oma sobib ?
    Ja kas on ükskõik millist tahhomeetrit kasutada ?

    Tänud!
    Märt.
    Birdshit
  • heiki232
    Liige
    • 09/2004
    • 226

    #2
    Kuhu sa tahad seda tahhomeetrit ühendada?

    Comment

    • Tuhkur
      Liige
      • 10/2002
      • 295

      #3
      kui autole...siis enamasti on seal armatuuris juba kõik juhtmed ja värgid ära veetud...et kui oleks originaal tahhokas...siis lihtsalt keera külge ja ongi olemas...
      tööpõhimõte peaks neil ka enamasti sama olema...nii et ei tohiks vahet olla millise sa sinna paned...aga jah..pole kindel...

      Comment

      • insane
        Liige
        • 10/2002
        • 6

        #4
        tahhokal kolm otsa: mass, +12v ja signaal süütepoolilt (see juhe mis tuleb jagajast süütepooli) Nii lihtne ongi!

        Comment

        • brand11
          Liige
          • 09/2002
          • 595

          #5
          Sellega seoses...mind huvitaks kust v6etakse signaal tahhokale diiselmootori puhul?Mingi eraldi andur?

          Comment

          • heiki232
            Liige
            • 09/2004
            • 226

            #6
            On genekatel selline väljund,tähisega W.Paljudel on ka eraldi andur hoorattal,või ees vändal.

            Comment

            • Mrt36
              Liige
              • 03/2005
              • 57

              #7
              Autole, proovisin tavalise sigulii (06.e) tahhomeetrit, max 8 tuh pööret, opelil originaalis max 7 tuh pööret, niisiis ühendasin ära, panin auto käima vaatasin siis tahhokat- nullis, andsin natuke gaasi tahhokas hakkas näitama. seega kas asi on nüüd selles miks ta tühikäigul ei näita pöördeid sest siguliil on max 8 tuh pööret aga opelil originaalis 7 tuh ja valetab 1 tuh pöörde jagu ?
              Birdshit

              Comment

              • jantsa
                Liige
                • 03/2005
                • 57

                #8
                Tahoka max. näit ei määra küll midagi. Sul võib antud tahokas lihtsalt veidi hapu olla.

                Comment

                • Mrt36
                  Liige
                  • 03/2005
                  • 57

                  #9
                  Originally posted by jantsa@Aug 29 2005, 09:21
                  Tahoka max. näit ei määra küll midagi. Sul võib antud tahokas lihtsalt veidi hapu olla.
                  Hapu ?
                  Nagu rikkis ?
                  Birdshit

                  Comment

                  • kaupz
                    Liige
                    • 08/2003
                    • 275

                    #10
                    Originally posted by heiki232@Aug 24 2005, 19:03
                    On genekatel selline väljund,tähisega W.Paljudel on ka eraldi andur hoorattal,või ees vändal.
                    kas multimeetriga leiab selle otsa üles ka?
                    mis suurusjärgus impulsid on? mV ?

                    Comment

                    • Matis
                      Liige
                      • 01/2004
                      • 1505

                      #11
                      Mingi tahhoka aseaine et saaks aru millal käiku vahetada on mingi tuluke. Et too hakkab põlema kui teatud tuurid on. Kuid see oleks vist veel keerulisem ise ehitada.
                      Maailm oleks puhas ja süüta
                      kui poleks õllejogurtit
                      - Õ.Õ.

                      Comment

                      • kaupz
                        Liige
                        • 08/2003
                        • 275

                        #12
                        ei no jah. läbi aegade on autodel olnud ka nn "ökomeetrid" mis siis ei tea mille suhtena näitavad kui ökonoomne sõita on. moskvits 2141 oli ka siuke seier, kui pedaali muljusid läks punase peale kui pedaali lahti lasid läks rohelise peale

                        no palju mu diisel põkalgi sellest tahhokast nüüd tolku oleks. aga huvitavam kui 12cm diameetriga "seinakella" passida.
                        sõit ja käiguvahetus sõltuvad ikka sellest kuidas jõudu on mis häält mootor teeb.
                        mitte et oiii 2200 p ja nüüd on diislil aeg käiku vahetada.

                        Comment

                        • Matis
                          Liige
                          • 01/2004
                          • 1505

                          #13
                          To heiki

                          Kuhu see W ühendatud on genekas. Kas ühele mähisele?
                          Maailm oleks puhas ja süüta
                          kui poleks õllejogurtit
                          - Õ.Õ.

                          Comment

                          • Lumemees
                            Liige
                            • 03/2004
                            • 29

                            #14
                            to kaupz

                            kas genekalt või siis induktiivandurilt tulev signaal on sagedusega 15 - 115 Hz. ma tahaks näha mis multimeeter seda sul adekvaatselt lugeda suudab.
                            Ja auto puhul ei ole naljalt kuskil pinget millivoltides sest juhtmed on liiga pikad selleks ja varjestamata.

                            Comment

                            Working...