kuidas töötab CDI

Collapse
X
 
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts
  • 20kw
    Liige
    • 04/2005
    • 58

    #1

    kuidas töötab CDI

    KUidas seda kontrollida / remontida...
    (asi põhimõtteliselt nagu vene Mopeedil v-50 vist kutsutakse "hallkarp"/kommutaator)
    asjal on 5 juhet
    yks juhe tuleb süütelukust (et kui juhe massi panna siis ei tohi sädet tekkida)
    teine juhe on mass
    kolmas juheläheb süütepooli
    neljasjuhe tuleb elektron genekast
    viies juhe tuleb ka elektron genekast, aga see määrab süüte aja ja on eraldi magneto osal.

    Probleem selles et korraks (3sek [ehk säde]) see asi töötab aga siis lakkab töötamast

    Milles võib asi olla ???
  • supra
    Liige
    • 05/2002
    • 513

    #2

    Vaata siia,siin tiba infot ja skeeme,ka piciga ja programeeritavaid.Need on mõeldud suuremale motikale aga kannatab modida.

    Comment

    • 20kw
      Liige
      • 04/2005
      • 58

      #3
      joonistus kas põhimõtteliselt on see nii? et selle toitega mis tekitab "väike pool" juhitakse transsi kust läbi jookseb toide mida genereeritakse suure pooliga?

      Comment

      • supra
        Liige
        • 05/2002
        • 513

        #4
        Nii ta enam vähem välja näeb jah,ainult transi asemel on türistor.

        Comment

        • 20kw
          Liige
          • 04/2005
          • 58

          #5
          Keegi tegeleb nende remontimisega?
          (tartu/tartumaakond)

          Comment

          • heinar16
            Liige
            • 03/2005
            • 55

            #6
            Mis sellel teemal CDI-ga pistmisrt on ?
            CDI on otse-sissepritsega elektriliselt avanevate pihustitega diiselmootor.

            Comment

            • supra
              Liige
              • 05/2002
              • 513

              #7
              Kirjuta googlesse scooter CDI ja vaata palju ta sulle neid diisleid näitab.

              Comment

              • heints
                Liige
                • 01/2003
                • 134

                #8
                Vs: kuidas töötab CDI

                Mis põhimõttel cdi piiraja töötab ?

                Comment

                • supra
                  Liige
                  • 05/2002
                  • 513

                  #9
                  Vs: kuidas töötab CDI

                  Piirjaga CDIdel on prose sees, mis teatud pöörete juures hakkab sädet killima. Mingi 300 EEKu eest saad sellise millel pole piirajat, aga sellega peab picup coiliga tiba mängima et õiget võlu saada. On ka selliseid millel on juba süüte ja piiraja pote juba küljes.
                  Ja võimalus on alati ise ehitada : http://www.sportdevices.com/ignition/ignition.htm#CDI

                  Comment

                  • murphy
                    Liige
                    • 02/2005
                    • 3108

                    #10
                    Vs: kuidas töötab CDI

                    Ei hakka sädet "killima" viib hoopis süütenurga nii hiliseks et mootoril kaob jõud.
                    Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                    1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                    2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                    Comment

                    • heints
                      Liige
                      • 01/2003
                      • 134

                      #11
                      Vs: kuidas töötab CDI

                      Tänan

                      Comment

                      • supra
                        Liige
                        • 05/2002
                        • 513

                        #12
                        Vs: kuidas töötab CDI

                        Esmalt postitatud murphy poolt
                        Ei hakka sädet "killima" viib hoopis süütenurga nii hiliseks et mootoril kaob jõud.
                        1 silindrisel vb. nii ongi(pole eriti uurinud) Osad mitme silindrised(2 takti) kasutavad killimist(paadimootorid karpadega). Mingi moditud CDIga 125 Aprilia roller killis üle ühe või rohkem takti ära, hakkas piiri peal (keeratav 7000-18000 rpm) juures "tulistama". Samas loogika nagu ütleb,et 4takti mootoril nii vist päris nii ei saa, et süüdet muudad. 1 sile, 4 takti, carb, cat, roller(õhkjahutus). Kui täispöörde pealt süüde hiliseks keerata, on hetkega leeks summutis(katalüsaator saab tule peale). 2takti on samamoodi kohe pöörane(võrri mehed teavad). Aastaid tagasi sai nende picupidega pidevalt mängitud, 2 taktilise sai ilma CDId näppimatta päris erksaks. tekkisid jahutus probleemid. 4 taktilisel ei muutunud suurt midagi(vb.3% halvemaks/paremaks), jahutus oli kohe probleemiks. Moditud CDIdega asi teine, seal ei pea mootor vastu.
                        Äkki keegi annab ka mingi arvamuse(kogemuse). Minu jaoks huvitav teema. Suviti ikka nokin neid CDI süsteeme hobi korras, aga kõik tulevad poe moodulitega. Mõnel peab picupi keele pikkust/asukohta kohendama(keeleks nimetan magnetil asuvat metallist süütemärgi riba).

                        Comment

                        Working...