Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

tahax tuunida mosset

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    tahax tuunida mosset

    [FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=blue]

    mis mootorit soovitate moskvich 401-le?

    tahax väikest tuuningut teha

    ja yldse mis osi soovitate


    ei ole sellel alal just kõige profvim :unsure:

    #2
    Kle oled väga valesse kohta sattunud, see on ikkagi elektroonikafoorum ja siit vaevalt abi saad. Mine küsi sama asja sellistest kohtadest nagu
    Mosse liiga foorum
    Mosseklubi foorum
    ja ka
    AutoMoto foorumist
    EDIT: usun et viimasest saad rohkem abi, seal kogenud mehed, esimesed 2 noored veel aga võid proovida.

    Comment


      #3
      Enda M401 liigub edukalt VAZ 2106 1.6l mootori ja käigukastiga.. Üks soovitus ainult... ennem mootori aretamist tee pidurid ja eriti amordid!!! viimasepeal korda.
      Oota! Las ma teen seda natuke paremaks...

      Comment


        #4
        http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=25939

        Comment


          #5
          Originally posted by raitl@Feb 15 2005, 14:13
          Enda M401 liigub edukalt VAZ 2106 1.6l mootori ja käigukastiga.. Üks soovitus ainult... ennem mootori aretamist tee pidurid ja eriti amordid!!! viimasepeal korda.


          raitl
          äkki saadaksid mõned pildid enda 401-hest

          olex vaga röömus

          :lol:



          palju selle mootori paigaldamine ja mootor maksab?
          raitl
          äkki saadaksid mõned pildid enda 401-hest

          olex vaga röömus

          :lol:



          palju selle mootori paigaldamine ja mootor maksab?

          Comment


            #6
            mingi vanem bmw mootor peaks sobima. aga veermik ikka kõigepealt tõepoolest.

            Comment


              #7
              ise pole ühegi lada mootoribloki eest üle 300.- välja käinud. Komplektse mootori hinnad kõiguvad 1000-5000.-

              juurde liida kast ja tihtipeale ka genekas.

              Samas ennem kui üldse hakkad mootori peale mõtlema, oleks kasulik veermikus mõned muudatused teha. NB! See oleks nüüd õige aeg ARK meestega rääkimiseks juhul kui soovid ka tänaval liikuda masinaga. Aga muidu minu masinal on all 408 sillad koos vedrudega ning lada amordid. Tavavedrustusega ära taha isegi originaal mootoriga käänulist teed sõita. :unsure:

              Muidu pole seal mingit erilist ooperit. Võtad lada mootori, kruvid ta esialgu kasvõi otse sillal olevate mootorikinnituste külge (endal olid kasutusel u. 5cm läbimõõduga toru jupid 6-7cm pikad ning sisse lõin paraja ümara puujupi mille mõlemast otsast parajaks saagisin. siis auk keskele ja polt läbi) Võtad relaka, lõikad ette mootoriruumi ja salongi vahele paraja augu, et käigukast ära mahuks. Siis ehitad käigukastile ilusa uue plekist koja peale. Kardaani pead laskma kuskil töökojas treipingis kokku keevitada. Esimene pool koos keskmise ristiga lada, tagumine rist mosse.

              Ja siis juba nipet-näpet. AGA KORDAN!!! Kõigepealt pidurid korda. Sest kui oled kunagi kardiga sõitnud ja ma ei mõtle neid muruniiduki mootoriga hoby karte, siis sedasi kirjeldaksin mina oma esimest kogemust oma riistapuuga... Kui vajutad, siis ole valmis selleks, et asi tõesti ka edasi läheb. Kaalub ta ju u. 500kg. Ja lisa sellele u. 80Hp... siis saad aru
              Oota! Las ma teen seda natuke paremaks...

              Comment


                #8
                Originally posted by raitl@Feb 15 2005, 16:49
                ise pole ühegi lada mootoribloki eest üle 300.- välja käinud. Komplektse mootori hinnad kõiguvad 1000-5000.-

                juurde liida kast ja tihtipeale ka genekas.

                Samas ennem kui üldse hakkad mootori peale mõtlema, oleks kasulik veermikus mõned muudatused teha. NB! See oleks nüüd õige aeg ARK meestega rääkimiseks juhul kui soovid ka tänaval liikuda masinaga. Aga muidu minu masinal on all 408 sillad koos vedrudega ning lada amordid. Tavavedrustusega ära taha isegi originaal mootoriga käänulist teed sõita. :unsure:

                Muidu pole seal mingit erilist ooperit. Võtad lada mootori, kruvid ta esialgu kasvõi otse sillal olevate mootorikinnituste külge (endal olid kasutusel u. 5cm läbimõõduga toru jupid 6-7cm pikad ning sisse lõin paraja ümara puujupi mille mõlemast otsast parajaks saagisin. siis auk keskele ja polt läbi) Võtad relaka, lõikad ette mootoriruumi ja salongi vahele paraja augu, et käigukast ära mahuks. Siis ehitad käigukastile ilusa uue plekist koja peale. Kardaani pead laskma kuskil töökojas treipingis kokku keevitada. Esimene pool koos keskmise ristiga lada, tagumine rist mosse.

                Ja siis juba nipet-näpet. AGA KORDAN!!! Kõigepealt pidurid korda. Sest kui oled kunagi kardiga sõitnud ja ma ei mõtle neid muruniiduki mootoriga hoby karte, siis sedasi kirjeldaksin mina oma esimest kogemust oma riistapuuga... Kui vajutad, siis ole valmis selleks, et asi tõesti ka edasi läheb. Kaalub ta ju u. 500kg. Ja lisa sellele u. 80Hp... siis saad aru




                AGA KAS PILTE POLE???????

                olex roomus kui sa saax saata

                mu msn on leizu12@hotmail.com ja hoti aadress on tere007@hot.ee

                Comment

                Working...
                X