Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Ford Escort'94 1,4i elektriprobleemid..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Ford Escort'94 1,4i elektriprobleemid..

    Tere

    Selline mure, et mingi elektrikala on süsteemis sees.
    auto on ford escort 94 1,4i

    algul peksis kaitsmeid läbi tagumise kojamehe ringis (kaitse nr.13),
    kuna see ahel jookseb läbi tagaluugi kontaktide, mis on väga viletsad, siis lõikasin lihtsalt tahasuunduva juhtme katki, niiet vähemalt esimesed töötavad ja enam kaitset läbi ei põleta.

    siis lõi ükspäev raadio ja kella tummaks, no vahet pole

    siis järgmine päev hakkas bensupaagi andur jupsima - kord näitas maksimumi, kord nulli.

    ning üks kena hommik enam käima ei lähe - vaatasin, et lõi mootori elektriosa 20A kaitsme läbi. (kaitse nr. 5)

    kas keegi oskaks öelda, kust viga otsida ?
    vanadest haynesi raamatutest pole abi - selleks liiga uus aparaat.

    tänud ette

    urmas

    #2
    Alusta pumba toite kontrollimisega sh.paagianduri juhtmed,edasi siirdu kapoti alla,veendu pistikute ühenduses, juhtmete isolatsioon kontrolli ära,et ei oleks kuskilt läbi hõõrdunud.Ja kindlasti kontrolli selle 20A kaitsme elektriahel ära,leidmaks vea põhjust.

    Comment


      #3
      Sai veel veidi uuritud.

      Starteri pistiku katkusin küljest, ning proovisin käivitada.
      tulemuseks jälle üks 20A koolend kaitse.

      Pensupaagi pumba küljest katkusin juhtme ära, ning proovisin käivitada.
      kaitse on terve.

      seega esialgne prognoos oleks suunal paagi pump.

      Või mis teie arvate ?

      Urmas

      Comment


        #4
        Mina pakuks, et kuskil läbiviigus on see kummist seib otsa saanud ja nüüd plekist servaga saaginud juhtmekimpu sisse.

        Comment


          #5
          Kas kaitsmeplokki ennast oled lähemalt uurinud? Escortitel kipub seest roheliseks minema...
          "Computers in future may weigh no more than 1.5 tons."(Popular Mechanics, 1949)

          Comment


            #6
            niipalju kui ma juhtmeid katete alt välja tirisin, siis mingit läbiviiku ei tuvastanud, mis oleks sisse sooninud. võimalik, et kuskil sedasi on, pole endal normaalset kohta (garaaži) kus kõik juhtmed ise üle käia.

            kaitsmeplokki pole põhjalikult uurinud, kuid nagu katsed näitasid, siis sama kaitset lõõb läbi vaid juhul, kui bensupaagi pump on ühendatud. kui see ühendus avada, siis enam kaitset läbi ei löö.

            urmas

            Comment


              #7
              Võimalik,et bensupump on töölepingu lõpetanud.Pane pumba asemele lamp ja proovi siis starterit,või mõõda pump üle.Võid prooviks pumbale eraldi voolu peale lasta,et näha mida pump teeb.

              Comment


                #8
                korda sai.

                asi oli kaitsmeplokis, mis sai puhastatud, samuti oli paar poolikult läbi põlenud kaitset ning paar kaitset ei andnud lihtsalt kontakti.

                kaitsmeplokk ise asub sõitjateruumi ühes niiskeimas sopis - juhi jalgade kohal.

                urmas

                Comment


                  #9
                  Nii ta on -isegi mõne escorti ussipesa ülejootmisel ellu äratanud
                  "Computers in future may weigh no more than 1.5 tons."(Popular Mechanics, 1949)

                  Comment

                  Working...
                  X