Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Aku tühjeneb kui klemmid peal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Aku tühjeneb kui klemmid peal

    Asi on järgmine, kui aku klemmid peale jätan siis hommikuks on aku tühi, otsisin ja proovisin kuni jõudsin nii kaugele, et jätsin peale ainult + klemmi mis läheb otse starterisse ja samas ka sealt edasi generaatorile, mis seal saab aga voolu võtta seda ei mõika, starter ise töötab, generaator ka laeb. Oskab keegi kommenteerida ?

    #2
    Põhjuseid võib mitmeid olla, aga rohkem kahtlustaks, et aku nii viletsaks jäänud, et öösel tõmbab ise tühjaks. Isegi väikesed tarbijad nagu signalisatsioon jm. on eriti viletsa aku jaoks arvestatavad tarbijad. Pealegi on akul olemas "isetühjenemine". Pane ampermeeter (multimeeter ampreid näitama) aku + klemmi ja + juhtme vahele, ning vaata mida näitab. Eelnevalt muidugi süüde välja.

    Comment


      #3
      Võimalusi tõesti mitmeid, aga tunne selline, et generaatori üks alaldusdiood on küpse (lühises). Ehk siis ampermeeter kätte ja mõõtma. Või generaator maha ning dioode kontrollima.
      ... siiski kogemustega spetsialist@71
      * Videotööd Sony Pro XD kaameraga * videomontaaz Dual Xeon E5450/32GB RAM/M2.SSD/2xGPU*

      Comment


        #4
        võid ampermeetri peale panna ning siis hakata kaitsmeid välja kakkuma. Kui ampermeeter midagi enam ei näita ,siis selgita välja ,mis selles ahelas on ning mis võtab voolu .
        Alati põleb midagi.(SUURE LEEGIGA)

        Comment


          #5
          Ja loomulikult ära ürita starterit anda vms suuri koormusi lisada, kui ampermeeter on vahel... muidu teda enam ei ole seal
          Seega ampermeeter vahele ja siis ainult asju välja lülitama.

          Comment


            #6
            Kontrolli kaitsmeblokk testriga läbi,ehk hakka ükshaaval kaitsmeid välja võtma ning neid testriga(ampermeetriga) üle kontrollima,ilma ,et voolutarbijad taga oleks.
            smasher55@hot.ee<------küsimused

            Comment


              #7
              mul oli just sama probleem. Üldiselt jah....kõik soovitused mis siin on olnud peaks küll vilja kandma...kõigepealt esimene asi kontrollida aku koormustaluvust. Kui see korras, siis aparaat vahele ja vaadata palju voolukadu on...kuikõik agregaadid väljas. 0.01..0.02 normaalne..rohkem jama..kui rohkem siis järjest hakata kas kaitsmeid kaitsmeplkis välja võtma või siis kohe arvatavaid voolutarbijaid.
              Minul oli probleem makis. Olen ühendanud maki taha otse akust ilma süüteta. Ja seda siis nii püsiva plussi kui ka lülitusplussi. Eelmise makiga mingit probleemi polnudki. Praeguse maki eripära tuligi välja, et makk võtab voolu ka siis mingil määral kui see välja lülitatud on. Lahendus väga lihtne oli mul..maki paneel eest ära võetuna makk enam voolu ei võta. Ehk sul sama probleem. Või mudugi võib olla ka tõesti geneka dioodplokk läbi. Eriiti tõenäoline võib see olla kui diiselauto on.

              Comment


                #8
                Originally posted by arx007@Jan 26 2005, 10:18
                Eriiti tõenäoline võib see olla kui diiselauto on.
                mis sel vahet kas diisel või mitte?

                Comment


                  #9
                  mis vahe..?noh statistiliselt rääkides...oma probleemiga mitmeid kohti läbi käies oli suht tihedasti läbikäiv jutt kõigi remondimeeste suul et dioodploki hädaga on nende juures jutul käinud diisli omanikud ikka märgatavalt rohkem klinete kui bensukatega. Sellel suht mitu põhjust võib olla..eelsüüteküünlad näiteks..need soojendavad kütust edasi ka mingi aeg peale seda kui lamp armatuurlauas ära kustub..nad võtavad palju voolu..ja kui nüüd külmaga näiteks autoomanik läheb paneb auto käima..selle järel kohe puhurid põhja..makk kah veel ehk käima..tagaklaasisoojendaja ehk eelmisest sõidust sees..pidevalt nii tehes on väga suur tõonäosus et läheb dioodplokk või terve genekas(mul läks eelmine aasta, kuna siis ma seda eelsüüteküünalde värki ei teadnud)

                  Comment


                    #10
                    Paljudel juhtudel jääb pagaazniku tuli põlema.

                    Comment


                      #11
                      t6esti, v6ta ööpäevaks pagassi lamp välja ja vaatad ommikul on tyhi v6i ei, muide sa peax ise ka teadma kui vana su aku on, kui mitu aastat kaelas juba, siis ple vaja imestada

                      Comment


                        #12
                        Pakun, et teema algataja oma ühe ainsa kuu vanuse postiga enam asja vastu huvi ei tunne ja pealegi oli tal aint starter/genekas taga nii et pole mõtet soovitada kaitsme plokist või pagasnikust viga otsida.
                        Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

                        Comment


                          #13
                          savi, mina ple seda teemat välja kaevanud <_<

                          Comment


                            #14
                            hmm...kaevame siis uuest välja

                            autoks VW Golf GTD .. ei tea mis aastast.. golf 2 variant vist igatahes.. 1,4ne turbodiisel on vahel... ühekordsete ümarate tuledega.. jne jne

                            probleem siis... pidevalt kisub aku tühjaks (vana aku kah tegelt).. laadimine toimub.. jne..
                            täna siis proovisin.. panin ampermeetri + klemmi ja +juhtme vahele... ning see näitas täiesti 0.00-i.... kas peabki nii olema ? et mitte miski voolu ei võta seistes ? (raadiot ei ole ja kell ka ei tööta.... muid mugavusi ka pole :P )

                            teine probleem... kui masin käima panna.. läheb tagurpidikäigu tuli põlema... ja jääbki põlema vist.. kui korraks tagurp. käis sisse panna ja välja võtta siis kustub ära...veidi aja pärast jälle ise põlema.... selle lülitiga probleemid ? kus see üldse asub.. käigukastis sees kuskil ?
                            Kaitse ei väldi lühist, vaid kaitseb lühise tagajärgede eest.

                            Comment


                              #15
                              no see et ampermeeter 0&#39;i näitas on väga hea ju...siis on viga lihtsalt akus...
                              ja tagurdus tule andur on jah käigukasti küljes...leida peaks teda kerge olemaa sest rohkem andureid seal pole...a samas kui ma õieti mäletan...siis golfil vist isegi polnud see andur käigukasti küljes...vaid selle hoovastiku küljse mis kasti läheb...a ma võin ka eksida...

                              Comment

                              Working...
                              X